Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2,3 - 92 NG kolin mootori esiosas... (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2414)
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 07.11.03 13:54 Tsiteeri
Audi 2,3 - 92 NG kolin mootori esiosas...



Nimelt külma mootoriga on kuulda mootori eesosast nagu laagri kolinat, mis mootori soojenedes kaob. Hammasrihm koos rulliku ja veepumbaga on vahetatud (s.h. jahutusvedelik, õli mootoris, roolivõimendi õli) aga probleemid on püsinud. Heli on selline nagu hakkaks mõni laager ära väsima. Heli tuleb nagu hammasrihma kaane tagant ja kõrguse poolelt u. hammasrihma pingutusrulli ja veepumba vaheliselt kõrguselt. Siin on juttu olnd vaakumpumba kolinast... kas viga võib selles olla? Oskab keegi aidata?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.03 15:06 Tsiteeri


üks variant on siis minul esinev roolivõimukolin, teine ja palju nutusem on aga saalekolks... Mine kellegi targema juurde, kes ennegi autosi remontinud on, tunneb saalekolksu ruttu ära...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.11.03 15:12 Tsiteeri


tollel mootoril peaks õlirõhu andurid aegsasti kisa tõstma kui saale kusagilt kulunud:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 07.11.03 15:18 Tsiteeri


Õli ei võta ja õlirähu tuli kustub ka väga kiiresti ära! Halb just see,et kõik remondimehed asuvad kodust kaugemal nii,et kui sinna jõuad siis mootor soe ja kolks kadunud, seda on juba kaks korda juhtunud. Peab mõne remondimehe ikka külma mootori juurde tooma...
Samas proovisin kuulata metallvardaga (üks kõrv vastu varrast teine kahtlase koha vastu) veale lähemale aga ei jõudnud... kolin tuleks nagu ikka mootorist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kadari
huviline



Registreerunud 08.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: coupe 5E

postitati 07.11.03 15:25 Tsiteeri


Mul sama jama ja probleemi põhjuseks geneka väsinud laagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 07.11.03 20:01 Tsiteeri


gene laagrid


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 08.11.03 10:05 Tsiteeri


Enda arvates suudan ikka niipalju kolina lokaliseerida,et genekast ja roolivõimu pumbast see ikka ei tule. Kui külmalt mootor käima panna siis 10-15 sekundit kolinat ei ole. Siis tekkib kolin, mis mootori soojenedes vaiksemaks jääb. Küünlad vaatasin ka üle... kõik on ühesuguse välimusega. Huvitav on just see,et heli tuleks nagu hammasrihma kaane tagant umbes veepumba kõrguselt. Seal taga ei ole ju midagi peale tõukurite ja esimese silindri. Mis seal ikkagi koliseda võiks? Ei tahaks mitte nii kaua kolinat kuulata kui see vahetamisvajadusest karjuv detail lõplikult otsad annab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 08.11.03 10:39 Tsiteeri


Saalekolks soojenedes ei kao.aga kolb ja kolvisõrm jäävad küll vaiksemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
razii
huviline



Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: jalakäija

postitati 10.01.04 19:54 Tsiteeri


kas leidsid vea ülesse......mul ka sama mure,et külmalt käivitades on mootori eesotsas laul lahti. mis soojenedes ära vajub. algul kahtlustasin gene rihma,et see lõdva. pingutasin selle ära aga hääl jäi ikka alles. häält tuleb jah rohkem sealt hammasrihma kaane alt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 10.01.04 20:18 Tsiteeri


väega imelik jutt??kui ikka kolin,siis ma arvan ,et see mootor oleks ammu koos sul juba.sa täpsusta seda häält.hästi ei tahaks uskuda,et see kolin on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
razii
huviline



Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: jalakäija

postitati 11.01.04 01:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mouse
väega imelik jutt??kui ikka kolin,siis ma arvan ,et see mootor oleks ammu koos sul juba.sa täpsusta seda häält.hästi ei tahaks uskuda,et see kolin on.


kolin see ei ole,rohkem nigu eelpool mainitud väsinud laagri hääle moodi...ütleks nii,nagu oleks selline hääl kui survelaager oleks tuksis. arvan,et
peaksin roolivõimu ning geneka rihm maha võtma ja siis kuulama....ehk siis saaks sotti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.04 01:37 Tsiteeri


Uuri jah vända otsalaagrit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 11.01.04 09:13 Tsiteeri


on sul kliima ka peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 11.01.04 10:59 Tsiteeri


olen kuulnud, et osad uued veepumbad pidavat ka alguses häält tegema. Ise pole näinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiäss.ee
huviline

Avatar


Registreerunud 10.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Tuleb kunagi

postitati 11.01.04 19:46 Tsiteeri


Võta vaakumpumba pulk ära.See on seal täitsa mõttetu vidin.2,3 90 Quattrol võttis see kolina ära.Transitil oli ka nagu veepumbaklirin,tuli välja,et gene laagrid ei olnd tükk aega määret näind ja pees.


Opel roostetab kiiremini kui sõidab!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.01.04 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja razii

arvan,et
peaksin roolivõimu ning geneka rihm maha võtma ja siis kuulama....ehk siis saaks sotti

Aga sellest peakski ju alustama. Ega sel oletamisel suurt mõtet ei ole. Minu omal hakkas külma saabudes roolivõimu pump häält tegema. Rihm maha ja asi kohe selge. Pärast tõmbasin rihma nii palju (tegelikult just nii vähe) pingule, et häält ei tee ja vähemalt ajutine lahendus olemas.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
razii
huviline



Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: jalakäija

postitati 12.01.04 18:28 Tsiteeri


TO:ferdinand
kas roolivõimu pump tegi kogu aeg häält, või ainult hommikul esimesest käivitamisest? mul toimib see viimane variant....ma ei saa praegus proovida,sest tööriistad maal. kui sinna juhtun,siis annan teada (kui jõuan)

niipaljuks veel,et autol ei ole kliimat ja motoks on viie pütane 2,0 l-ne täispritse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.7% - SQL: 42.3%]