hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 07.11.03 12:54
|
|
|
Audi 2,3 - 92 NG kolin mootori esiosas...
Nimelt külma mootoriga on kuulda mootori eesosast nagu laagri kolinat, mis mootori soojenedes kaob. Hammasrihm koos rulliku ja veepumbaga on vahetatud
(s.h. jahutusvedelik, õli mootoris, roolivõimendi õli) aga probleemid on püsinud. Heli on selline nagu hakkaks mõni laager ära väsima. Heli tuleb nagu
hammasrihma kaane tagant ja kõrguse poolelt u. hammasrihma pingutusrulli ja veepumba vaheliselt kõrguselt. Siin on juttu olnd vaakumpumba kolinast...
kas viga võib selles olla? Oskab keegi aidata?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.03 14:06
|
|
|
üks variant on siis minul esinev roolivõimukolin, teine ja palju nutusem on aga saalekolks... Mine kellegi targema juurde, kes ennegi autosi
remontinud on, tunneb saalekolksu ruttu ära...
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 07.11.03 14:12
|
|
|
tollel mootoril peaks õlirõhu andurid aegsasti kisa tõstma kui saale kusagilt kulunud
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 07.11.03 14:18
|
|
|
Õli ei võta ja õlirähu tuli kustub ka väga kiiresti ära! Halb just see,et kõik remondimehed asuvad kodust kaugemal nii,et kui sinna jõuad siis mootor
soe ja kolks kadunud, seda on juba kaks korda juhtunud. Peab mõne remondimehe ikka külma mootori juurde tooma...
Samas proovisin kuulata metallvardaga (üks kõrv vastu varrast teine kahtlase koha vastu) veale lähemale aga ei jõudnud... kolin tuleks nagu ikka
mootorist.
|
|
|
Kadari
huviline
Registreerunud 08.01.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 5E
|
postitati 07.11.03 14:25
|
|
|
Mul sama jama ja probleemi põhjuseks geneka väsinud laagrid.
|
|
|
MEELIS
huviline
Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda TYP-R
|
postitati 07.11.03 19:01
|
|
|
gene laagrid
Pekske rähne
|
|
|
|
hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 08.11.03 09:05
|
|
|
Enda arvates suudan ikka niipalju kolina lokaliseerida,et genekast ja roolivõimu pumbast see ikka ei tule. Kui külmalt mootor käima panna siis 10-15
sekundit kolinat ei ole. Siis tekkib kolin, mis mootori soojenedes vaiksemaks jääb. Küünlad vaatasin ka üle... kõik on ühesuguse välimusega. Huvitav
on just see,et heli tuleks nagu hammasrihma kaane tagant umbes veepumba kõrguselt. Seal taga ei ole ju midagi peale tõukurite ja esimese silindri. Mis
seal ikkagi koliseda võiks? Ei tahaks mitte nii kaua kolinat kuulata kui see vahetamisvajadusest karjuv detail lõplikult otsad annab...
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 08.11.03 09:39
|
|
|
Saalekolks soojenedes ei kao.aga kolb ja kolvisõrm jäävad küll vaiksemaks.
|
|
|
razii
huviline
Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: jalakäija
|
postitati 10.01.04 18:54
|
|
|
kas leidsid vea ülesse......mul ka sama mure,et külmalt käivitades on mootori eesotsas laul lahti. mis soojenedes ära vajub. algul kahtlustasin gene
rihma,et see lõdva. pingutasin selle ära aga hääl jäi ikka alles. häält tuleb jah rohkem sealt hammasrihma kaane alt
|
|
|
mouse
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.7 Quattro
|
postitati 10.01.04 19:18
|
|
|
väega imelik jutt??kui ikka kolin,siis ma arvan ,et see mootor oleks ammu koos sul juba.sa täpsusta seda häält.hästi ei tahaks uskuda,et see kolin on.
|
|
|
razii
huviline
Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: jalakäija
|
postitati 11.01.04 00:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mouse
väega imelik jutt??kui ikka kolin,siis ma arvan ,et see mootor oleks ammu koos sul juba.sa täpsusta seda häält.hästi ei tahaks uskuda,et see kolin on.
|
kolin see ei ole,rohkem nigu eelpool mainitud väsinud laagri hääle moodi...ütleks nii,nagu oleks selline hääl kui survelaager oleks tuksis.
arvan,et
peaksin roolivõimu ning geneka rihm maha võtma ja siis kuulama....ehk siis saaks sotti
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.04 00:37
|
|
|
Uuri jah vända otsalaagrit!
|
|
|
|
mouse
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.7 Quattro
|
postitati 11.01.04 08:13
|
|
|
on sul kliima ka peal?
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 11.01.04 09:59
|
|
|
olen kuulnud, et osad uued veepumbad pidavat ka alguses häält tegema. Ise pole näinud...
|
|
|
|
Audiäss.ee
huviline
Registreerunud 10.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Tuleb kunagi
|
postitati 11.01.04 18:46
|
|
|
Võta vaakumpumba pulk ära.See on seal täitsa mõttetu vidin.2,3 90 Quattrol võttis see kolina ära.Transitil oli ka nagu veepumbaklirin,tuli välja,et
gene laagrid ei olnd tükk aega määret näind ja pees.
Opel roostetab kiiremini kui sõidab!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.01.04 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja razii
arvan,et
peaksin roolivõimu ning geneka rihm maha võtma ja siis kuulama....ehk siis saaks sotti |
Aga sellest peakski ju alustama. Ega sel oletamisel suurt mõtet ei ole. Minu omal hakkas külma saabudes roolivõimu pump häält tegema. Rihm maha ja asi
kohe selge. Pärast tõmbasin rihma nii palju (tegelikult just nii vähe) pingule, et häält ei tee ja vähemalt ajutine lahendus olemas.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
razii
huviline
Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: jalakäija
|
postitati 12.01.04 17:28
|
|
|
TO:ferdinand
kas roolivõimu pump tegi kogu aeg häält, või ainult hommikul esimesest käivitamisest? mul toimib see viimane variant....ma ei saa praegus
proovida,sest tööriistad maal. kui sinna juhtun,siis annan teada (kui jõuan)
niipaljuks veel,et autol ei ole kliimat ja motoks on viie pütane 2,0 l-ne täispritse
|
|
|