Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Veakoodide põhjused ja parandamine (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1876)
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 19.12.06 10:19 Tsiteeri
Veakoodide põhjused ja parandamine



Veakoodid siis sellised:

16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

P0131 - 35-00 - -

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached


Peale kustutamist mõnda aega ei teki, siis aga viskab jälle ajju, harilikult nad on ühe vea kaupa. Oleks tänulik, kui aitaksite leida põhjust (oletatavatki vähemalt) ja viisi, kuidas seda põhjust likviderida. Loomulikult võiksin minna kohe esindusse või töökotta aga siiski....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.06 13:34 Tsiteeri


Alusta lambda vahetusest, see on kõige esimene veakood ning võib vabalt olla põhjuseks miks tekivad järgnevad vead.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 19.12.06 14:50 Tsiteeri


Lambda on vahetatud originaaltoote (BOSCH) vastu, kahjuks see ei aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.06 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vanja
Lambda on vahetatud originaaltoote (BOSCH) vastu, kahjuks see ei aidanud.

Hmm... miskit igatahel lambdaga lahti on. Eks oleks vaja siis tester külge panna ja lambda reaalselt ka üle mõõta... et kas on ikka kõik õige. Hetkel annab ta teate, et lambdast tulev signaal on liialt madal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 20.12.06 08:55 Tsiteeri


Ei ole küll spets kuid lugu selline, üritan selgitada siis meistri poolt öeldut. See läbi lambda jooksev signaal on sinusoidi kujuline ning on mingisuguste voltide vahemikus. Tööpõhimõte siis selline, et kui voldid tõusevad mingi väärtuseni, siis rikastab küttesegu ja kui langevad mingi väärtuseni, siis teeb segu vaeseamks. See sinusoid on mingi väärtuse, ehk siis keskmise joone ümber. Minu ajust tulev signaal on aga nihutatud väärtusega ehk siis lambda töötab iseenesest hästi kuid sinusoid jookseb valede väärtuste vahel. Ma küll neid täpseid arvusid ei tea, kuid kui näiteks sinusoid peaks olema 0,1 ja 0,8V vahel siis minul jookseb ta näiteks 0,5 ja 1,5 vahel. Need arvud on puhtalt näitlikud kuid põhiline on see, et ajust tulev signaal on natukene vale ja seetõttu ka need veakoodid. Praegu muud väljapääsu ei näe muud kui ostan uue aju ja vana aju mahavõttes vaatan selle väliselt üle.... järsku annab midagi parandada.
PS! Selle jandi tagajärjeks on küttekulu linnas ca 15-16 liitri ringis ja maanteel ca 8, talvel on arvud veel kurvemad. Ah jaa, tühikäigul on küttekulu antud hetkel ca 1, 25l. See pidi ka olema ca 20% rohkem kui tavaliselt.

Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleksin tänulik!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.12.06 10:13 Tsiteeri


Tead, Sinu masinal on 2 lambdat. kas oled mõlemaid vahetanud? Üks on ennem katti ja teine pärast katti, uuri. See on puhtalt lambdaviga Sul.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alambe
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.06 12:30 Tsiteeri


just. sa vahetasid terve lambda ära.
ja need lambdad o vist ka erinevat tüüpi.
peale katti on tavaline 4 juhtmega lambda m kollektori juures aga nn. siemens tüüpi 4 juhtmega lambda.
100% pead ei anna, aga skodal ja seatil on küll nii.
kui väga vaja , siis võin kodunt vaadata , kumma lambda veakood see on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 20.12.06 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tead, Sinu masinal on 2 lamdat. kas oled mõlemaid vahetanud? Üks on ennem katti ja teine pärast katti, uuri. See on puhtalt lamdaviga Sul.

Vanematel A4-del on ainult üks lamda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 20.12.06 13:37 Tsiteeri


Kas see BOSCH stendil ütleb ära, mitu lambdat on? Mul oli auto stendil, jutt käis ainult ühest lambdast, sellest, mis on siin kapoti alt näpitav, kollektori juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.12.06 14:31 Tsiteeri


Vaata järgi või helista revalisse, võimalik, et on jah 1 lambda, kuigi annab B1 S1, krt, olen kokkupuutunud V6 bi-turbodega suuremaltjaolt st RS4 ( kokku 4 lambdat ), pea on sassis juba nende B1/2 ja S1/2 bankidega:D

Edit: tundub ülemise lambdaveana. Vaata järgi, kui on 2-e lambdaga, siis esimene on kohe turbo kuumakoja taga ( ca 100-150mm eemal ), teine on kohe ennem, või pärast alumist katti ( üldiselt ennem katti ).


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]