Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: Kliima juhtplokkide vahetus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1292)
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.06 07:24 Tsiteeri
K: Kliima juhtplokkide vahetus



Tere.

Sooviksin teada kas saab teha ning kui keeruline on vahetada vanema tüübi kliima juhtplokki uuema vastu?
Tegu siis 1991a B4'ga ning sooviksin jupi uuema vastu välja vahetada.
Eriti tore oleks kui oskate soovitada kes selle ära teeks :)

Vana:
http://img325.imageshack.us/img325/9618/vanakliimash2.jpg

Uus:
http://img325.imageshack.us/img325/1483/uuskliimaka5.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.12.06 08:12 Tsiteeri


Kõike muud kui lihtne, sest kogu siibrimajandus ja selle juhtimine on täiesti erinevad rääkimata muudest süsteemi osadest.

P.S. Need kaks süsteemi on täiesti erinevat päritolu (vanem süsteem on jänkide maalt pärit).

[OT]
P.P.S. Kupee ei ole kunagi B4
[/OT]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200

postitati 15.12.06 09:01 Tsiteeri


jah katsetasin ise sama .vedasin juhtme värve kokku uuega .tulemus sain valguse tööle:D muud ei midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.06 09:04 Tsiteeri


:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.12.06 09:54 Tsiteeri


Ainus reaalne variant on kogu kliimamajanduse väljavahetamine, sest vana kompressorit ei saa ka uue süsteemi otsas käima (vähemalt 1 andur on puudu) - rääkimata sellest, et külma-aine on neis ka erinev - vanas R12 ja uuemas R134a.

P.S. Kuna R12 enam legaalselt saadaval ei peaks olema, on olemas võimalus vana süsteem R134a peale käima saada, aga see on hoopis eraldi jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.06 09:58 Tsiteeri


Suured tänud vastuste eest, sain teada mis tarvis :) See töö jääb seega ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.06 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
rääkimata sellest, et külma-aine on neis ka erinev - vanas R12 ja uuemas R134a.

See ei ole tegelikult väga rusikareegel - minu '92a 100 sees oli veel R12.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.12.06 19:17 Tsiteeri


see muutumise hetk oligi millalgi 92...93 vahepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 19.5% - SQL: 80.5%]