Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: termolüliti ühendamine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1601)
Draakon
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Tallinn ja lähiümbrus
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.06 13:10 Tsiteeri
termolüliti ühendamine



Autoks audi 80 B3, 2,0 L sissepritse. Mureks on et eelmine omanik on aretanud külge vale termolüliti-1 kiirusega ehk 2 klemmiga. Õige termolüliti on nüüd olemas, aga mis järjekorras tuleks juhtmed ühendada, kui ma õigesti mäletan siis 3-st juhtmest mis termolülitisse lähevad on 2 sama värvi, termolülitil on märked +, 1 ja 2. Skeemi või seda osa skeemist pole leidnud, äkki keegi oskab aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.06 13:21 Tsiteeri


No kuna sul kirjas on +, 1 ja 2 siis väga raske see ühendamine olla ei saa. Otsi testriga pidev + ning see + peale ühendagi... kaks järeljäänut juhet proovid järgi, lased 12V ühele otsale ning 12V teisele otsale, kumbaga käib vent aeglasemalt ühendad 1 alla ja kiiremaga 2 alla.
Seda kõike siiski võtan loogika järgi, väga hea oleks kui keegi kinnitaks seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 06.12.06 13:24 Tsiteeri


Täpselt nii, ainult, et kiireimas astmes antakse mõlemale juhtmele +12V pinge ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Draakon
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Tallinn ja lähiümbrus
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.06 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Täpselt nii, ainult, et kiireimas astmes antakse mõlemale juhtmele +12V pinge ;)

Selge, asi läks tiba keerulisemaks sest töökojast kuhu el. asjus sai auto viidud öeldi et see 3 juhe ei puutu üldse asjasse ja et süsteem on ikkagi 1 kiirusega, samas ei osata ikka öelda mis on siis kolmanda juhtme eesmärk mis ventilaatori mootorisse jookseb ja mingi 3 juhe tuleb ju termolüliti juurde ka. Vana autoga oli loogiline-2 juhet termolülitisse, 2 ventilaatorisse, praegu on küll juhe väga koos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 06.12.06 23:54 Tsiteeri


Üks skeem on selline http://www.mitchell-auto.ru/UserFiles/File/wiring-diagrams/audi-wd/1990-audi-80-wd.pdf

Värvid ka peal.
1- punane-roheline- relee aeglasem klemm 57
2- roheline-must - relee kiirem klemm 18
3- sinine-punane- pluss


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]