Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 88a A100 2,0TD käivitumisega (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2006)
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 01.12.06 09:59 Tsiteeri
Mure 88a A100 2,0TD käivitumisega



Selline probleem tekkis autol üleöö,mootor kõik ideaal seisus,rõhud jne...Nüüd siis hakkas tegema pulli,et külmalt ketra palju tahad käima ei läeh,lükates läks 1 m peal käima,soojalt sama asi,kuid käivitub kuidagi moodi(hädavaevu)Keegi oskab öelda/aidata midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 01.12.06 11:19 Tsiteeri


Äkki on eelsüüte küünalde toide kadunud kuhugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 01.12.06 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Äkki on eelsüüte küünalde toide kadunud kuhugi.


Kontrollin homme üle :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 02.12.06 16:53 Tsiteeri


Ei ole viga selles,soojalt ka käima ei lähe,kuigi paremini vähe,kui külmalt,lükates endiselt läheb 1meetri pealt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 12:56 Tsiteeri


ja kui käima läheb siis on kõik OK? ei tossa, ei lonka, käib ja sõidab ja on jõudu? ma arvan et pumbal on redukas (reduktsioon klapp) kas kinni jäänud mingis asendis või on laiali lagunenud. starteriga ketrates ei teki pumbas sisesurvet ja pill ei lähe käima, tõmmates on mootori pöörded kõrgemad ja auto läheb matsu pealt käima. klappi saad ise kontrollida, kui sa ei tea mis see on ja kus ta asub, küsi minu käest :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 03.12.06 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
ja kui käima läheb siis on kõik OK? ei tossa, ei lonka, käib ja sõidab ja on jõudu? ma arvan et pumbal on redukas (reduktsioon klapp) kas kinni jäänud mingis asendis või on laiali lagunenud. starteriga ketrates ei teki pumbas sisesurvet ja pill ei lähe käima, tõmmates on mootori pöörded kõrgemad ja auto läheb matsu pealt käima. klappi saad ise kontrollida, kui sa ei tea mis see on ja kus ta asub, küsi minu käest :P


Kui käima läheb on kõik ok,avastasin,et käigukasti juures,seal kus mingid lohud on,on diisel sattunud,kontrollisin kõik kütte torustikud üle,ei midagi,igatahes käima pannes jooksevad õhu mullid kütte torus(läbipaistvas).Seisma jättes valgub küte alla ja sisiseb 2-6 seki umbes,ei ole veel siiani aru saanud,kus mis sisiseda võib kui voolikud terved :(Aga kus see klapp asub ja kuidas kontrollida saab???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.12.06 17:00 Tsiteeri


Kui sul selline probleem on siis vaevalt et klapp süüdi on. Kui pikkalt ketrata kas siis läheb ise käima? Arvatavasti mõni tihend pumba sees on ära väsinud ja hakkas läbi laskma, enda masinal oli selline probleem mingi 2 nädalat tagasi, ainuke asi et mul ta läx ikka igast matsust käima, isegi külmadega. Kui kuskilt jookseb kütet siis tuleb lasta kõrgsurvepumbale hooldust teha. Klapp asub pumba esiotsas kui vaadata hammika poolt, pealetuleva kütusetoru vastas (tal on sellise imeliku kujuga pea, millest tuleb seda keerata, keerata on võimalik minu meelest tavalise 10 lehtvõtmega, kui pole spetsvõtit olemas) Selline küsimus veel. Kui jätad pilli seisma, kas ta kohe, ütleme 5-10 seki jooksul läheb käima? aga jah, kui on selline pull et voolikud on terved ja mullid on sees ja küte vajub ära siis jah, kuskilt pumbast jooxeb välja. Diislidel ongi selline häda kui pump pole tükk aega hooldatud (milleks seda teha kui kõik korras on, nõus) siis nagu praktika näitab hakkavad külmaga igasugused sellised vead välja tulema, pole midagi parata, kõik mis liigub, teeb tööd - kulub :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 03.12.06 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kui sul selline probleem on siis vaevalt et klapp süüdi on. Kui pikkalt ketrata kas siis läheb ise käima? Arvatavasti mõni tihend pumba sees on ära väsinud ja hakkas läbi laskma, enda masinal oli selline probleem mingi 2 nädalat tagasi, ainuke asi et mul ta läx ikka igast matsust käima, isegi külmadega. Kui kuskilt jookseb kütet siis tuleb lasta kõrgsurvepumbale hooldust teha. Klapp asub pumba esiotsas kui vaadata hammika poolt, pealetuleva kütusetoru vastas (tal on sellise imeliku kujuga pea, millest tuleb seda keerata, keerata on võimalik minu meelest tavalise 10 lehtvõtmega, kui pole spetsvõtit olemas) Selline küsimus veel. Kui jätad pilli seisma, kas ta kohe, ütleme 5-10 seki jooksul läheb käima? aga jah, kui on selline pull et voolikud on terved ja mullid on sees ja küte vajub ära siis jah, kuskilt pumbast jooxeb välja. Diislidel ongi selline häda kui pump pole tükk aega hooldatud (milleks seda teha kui kõik korras on, nõus) siis nagu praktika näitab hakkavad külmaga igasugused sellised vead välja tulema, pole midagi parata, kõik mis liigub, teeb tööd - kulub :P


Hommikul ketrad aku peaaegu täiesti tühjaks,uue!Siis käivitub,sooja mootoriga 5-10seki seismist käivitub ca 5 sekiga.Vanasti läks külmalt 1,5sekiga:DAga juu siis tuleb hakata kõrgsurvepumpa maha võtma:S?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 03.12.06 19:53 Tsiteeri


Ilmselt on kaasihoova võlli simmer läbi. Transporteritel sama tüüpviga. Lekib sõidu ajal ja kui seisma jätad siis jookseb kolinal küte tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.06 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Ilmselt on kaasihoova võlli simmer läbi. Transporteritel sama tüüpviga. Lekib sõidu ajal ja kui seisma jätad siis jookseb kolinal küte tagasi.


tavaliselt kui on gaasivõlli puks (mitte simmer) läbi pump varastab õhku kuid kütet välja ei aja. tuleb loksu katsuda, igas asendis nii tühikäiku asendis kui ka täisgaasiga ja vahepealses asendis ka. kui see peaks läbi olema gaasihoova ümbrus peaks natukene diisliga koos olema. oli mainitud selline asi ka et käigukasti peale tilgub kütet, ei ole võimalik et seda põhjustab ainult kulunud gaasivõlli puks :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 05.12.06 17:59 Tsiteeri


Siiani pole jõudnud asjaga tegeleda:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 10.12.06 09:04 Tsiteeri


Ahjaa,kas sellise vea võis ka põhjustada ülelaadimine,sel autol oli peal teise auto genekas(escord)mis laadis 20v,keskluku mootor enam ei tööta jne???Kompu lõik ka korra sassi muud miskit :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.06 10:33 Tsiteeri


ei ei ei, see variant on välistatud :P peab mingi mehaaniline kala olema :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 22.12.06 13:13 Tsiteeri


Viga oli küttefiltris,tihend oli peedis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]