Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 01.12.06 09:59
|
|
|
Mure 88a A100 2,0TD käivitumisega
Selline probleem tekkis autol üleöö,mootor kõik ideaal seisus,rõhud jne...Nüüd siis hakkas tegema pulli,et külmalt ketra palju tahad käima ei
läeh,lükates läks 1 m peal käima,soojalt sama asi,kuid käivitub kuidagi moodi(hädavaevu)Keegi oskab öelda/aidata midagi?
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 01.12.06 11:19
|
|
|
Äkki on eelsüüte küünalde toide kadunud kuhugi.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 01.12.06 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Äkki on eelsüüte küünalde toide kadunud kuhugi. |
Kontrollin homme üle 
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 02.12.06 16:53
|
|
|
Ei ole viga selles,soojalt ka käima ei lähe,kuigi paremini vähe,kui külmalt,lükates endiselt läheb 1meetri pealt!
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 12:56
|
|
|
ja kui käima läheb siis on kõik OK? ei tossa, ei lonka, käib ja sõidab ja on jõudu? ma arvan et pumbal on redukas (reduktsioon klapp) kas kinni jäänud
mingis asendis või on laiali lagunenud. starteriga ketrates ei teki pumbas sisesurvet ja pill ei lähe käima, tõmmates on mootori pöörded kõrgemad ja
auto läheb matsu pealt käima. klappi saad ise kontrollida, kui sa ei tea mis see on ja kus ta asub, küsi minu käest 
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 03.12.06 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
ja kui käima läheb siis on kõik OK? ei tossa, ei lonka, käib ja sõidab ja on jõudu? ma arvan et pumbal on redukas (reduktsioon klapp) kas kinni jäänud
mingis asendis või on laiali lagunenud. starteriga ketrates ei teki pumbas sisesurvet ja pill ei lähe käima, tõmmates on mootori pöörded kõrgemad ja
auto läheb matsu pealt käima. klappi saad ise kontrollida, kui sa ei tea mis see on ja kus ta asub, küsi minu käest |
Kui käima läheb on kõik ok,avastasin,et käigukasti juures,seal kus mingid lohud on,on diisel sattunud,kontrollisin kõik kütte torustikud üle,ei
midagi,igatahes käima pannes jooksevad õhu mullid kütte torus(läbipaistvas).Seisma jättes valgub küte alla ja sisiseb 2-6 seki umbes,ei ole veel
siiani aru saanud,kus mis sisiseda võib kui voolikud terved Aga kus see klapp
asub ja kuidas kontrollida saab???
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.06 17:00
|
|
|
Kui sul selline probleem on siis vaevalt et klapp süüdi on. Kui pikkalt ketrata kas siis läheb ise käima? Arvatavasti mõni tihend pumba sees on ära
väsinud ja hakkas läbi laskma, enda masinal oli selline probleem mingi 2 nädalat tagasi, ainuke asi et mul ta läx ikka igast matsust käima, isegi
külmadega. Kui kuskilt jookseb kütet siis tuleb lasta kõrgsurvepumbale hooldust teha. Klapp asub pumba esiotsas kui vaadata hammika poolt, pealetuleva
kütusetoru vastas (tal on sellise imeliku kujuga pea, millest tuleb seda keerata, keerata on võimalik minu meelest tavalise 10 lehtvõtmega, kui pole
spetsvõtit olemas) Selline küsimus veel. Kui jätad pilli seisma, kas ta kohe, ütleme 5-10 seki jooksul läheb käima? aga jah, kui on selline pull et
voolikud on terved ja mullid on sees ja küte vajub ära siis jah, kuskilt pumbast jooxeb välja. Diislidel ongi selline häda kui pump pole tükk aega
hooldatud (milleks seda teha kui kõik korras on, nõus) siis nagu praktika näitab hakkavad külmaga igasugused sellised vead välja tulema, pole midagi
parata, kõik mis liigub, teeb tööd - kulub 
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 03.12.06 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Kui sul selline probleem on siis vaevalt et klapp süüdi on. Kui pikkalt ketrata kas siis läheb ise käima? Arvatavasti mõni tihend pumba sees on ära
väsinud ja hakkas läbi laskma, enda masinal oli selline probleem mingi 2 nädalat tagasi, ainuke asi et mul ta läx ikka igast matsust käima, isegi
külmadega. Kui kuskilt jookseb kütet siis tuleb lasta kõrgsurvepumbale hooldust teha. Klapp asub pumba esiotsas kui vaadata hammika poolt, pealetuleva
kütusetoru vastas (tal on sellise imeliku kujuga pea, millest tuleb seda keerata, keerata on võimalik minu meelest tavalise 10 lehtvõtmega, kui pole
spetsvõtit olemas) Selline küsimus veel. Kui jätad pilli seisma, kas ta kohe, ütleme 5-10 seki jooksul läheb käima? aga jah, kui on selline pull et
voolikud on terved ja mullid on sees ja küte vajub ära siis jah, kuskilt pumbast jooxeb välja. Diislidel ongi selline häda kui pump pole tükk aega
hooldatud (milleks seda teha kui kõik korras on, nõus) siis nagu praktika näitab hakkavad külmaga igasugused sellised vead välja tulema, pole midagi
parata, kõik mis liigub, teeb tööd - kulub |
Hommikul ketrad aku peaaegu täiesti tühjaks,uue!Siis käivitub,sooja mootoriga 5-10seki seismist käivitub ca 5 sekiga.Vanasti läks külmalt
1,5sekiga Aga juu siis tuleb hakata kõrgsurvepumpa maha võtma:S?
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 03.12.06 19:53
|
|
|
Ilmselt on kaasihoova võlli simmer läbi. Transporteritel sama tüüpviga. Lekib sõidu ajal ja kui seisma jätad siis jookseb kolinal küte tagasi.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.06 22:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Ilmselt on kaasihoova võlli simmer läbi. Transporteritel sama tüüpviga. Lekib sõidu ajal ja kui seisma jätad siis jookseb kolinal küte tagasi.
|
tavaliselt kui on gaasivõlli puks (mitte simmer) läbi pump varastab õhku kuid kütet välja ei aja. tuleb loksu katsuda, igas asendis nii tühikäiku
asendis kui ka täisgaasiga ja vahepealses asendis ka. kui see peaks läbi olema gaasihoova ümbrus peaks natukene diisliga koos olema. oli mainitud
selline asi ka et käigukasti peale tilgub kütet, ei ole võimalik et seda põhjustab ainult kulunud gaasivõlli puks 
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 05.12.06 17:59
|
|
|
Siiani pole jõudnud asjaga tegeleda
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 10.12.06 09:04
|
|
|
Ahjaa,kas sellise vea võis ka põhjustada ülelaadimine,sel autol oli peal teise auto genekas(escord)mis laadis 20v,keskluku mootor enam ei tööta
jne???Kompu lõik ka korra sassi muud miskit 
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 22.12.06 13:13
|
|
|
Viga oli küttefiltris,tihend oli peedis!
|
|
|
|
|