rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.06 18:55
|
|
|
2,5 TDI 103kW kiirendamisel nõksutab
Autoks -95 A6 2,5TDI 103kW
Oskab keegi ehk pakkuda midagi, täiesti mingi põhjuseta enam turbosse ei lähe, 2500-3000 pöörde juures on hing kinni
ja auto liigub väga vaevaliselt edasi. Täpselt nagu turbo oleks kadunud .
Probleem hakkas pikemal maantee otsal, ennem pole mingisuguseid probleeme olnud, käivitub/töötab ideaalselt.
Suur hooldus (rihmad,veepump,rullikud,vedelikud,filtrid) just tehtud,
sõidab ainult statoli kütuse peal ja "puid" pannakse ka päris pidevalt ja korralikult alla
Ei oska nagu seisukohta võtta, ise vaataksin kütuse-. ülelaadesüsteemi poole. Arvamused/ettepanekud?
Rait.
|
|
|
rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.06 12:52
|
|
|
Noh diislispetsid...
Pole kellegil mingisuguseid arvamusi/kogemusi?
Diagnostikasse saab alles esmaspäeval, targemaks saab seal ainult elektroonika kohapealt...
Tahaks ikka auto kiiremas korras normaalselt sõitma saada
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 30.11.06 13:26
|
|
|
Järsku mingites turbo lõdvikutes viga, oled vanasid teemasid kamminud?
|
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 30.11.06 16:20
|
|
|
äkki küttefilter umbes, siis hakkab ka kakkuma, tõmbab õhu vahele.
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 30.11.06 17:24
|
|
|
Omal auto ka tegi alguses sama peale ostmist. Küll maadlesin kütuse süsteemiga ,aga ei mingeid tulemusi. Olin lootuse juba kaotamas ,aga siis kiskusin
turborõhu andurilt juhtme maha ja pistsin selle sinna tagasi ja korda tema läks. Mõne aja mõõdudes oli sama pull kuskil kolm korda ja peale seda see
anomaalja kadus. Mulje jäi sellest asjast ,nagu oleks klemmidel kehva ühendus olnud, ommeti pistikusse vaadates klemmid läikisid. Hiljem proovisin
huvi pärast sellesse andurisse mineva vooliku lahti ühendada ja enam masinal jõudu ei olnud.
Seda viga muidugist ei pruugi olla sinu autol aga mina pääsesin küll üsna kerge vaevaga ja oma jõududega
|
|
|
rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.06 17:29
|
|
|
Olen kamminud küll vanemaid teemasid, vastuseid leidub pigem küsimustele miks ei käivitu jne...
Probleem aga et kõige magusaimas pööretevahemikus hakkab "pooma"/jõnksutama väga pehmelt.
Kui mõni turbo lõdvik õhtal peaks siiski mingisugust susinat kuulda olema, valitseb vaikus.
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
äkki küttefilter umbes, siis hakkab ka kakkuma, tõmbab õhu vahele. |
Tsitaat: | Algselt postitas: rait008
Suur hooldus (rihmad,veepump,rullikud,vedelikud,filtrid) JUST TEHTUD |
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 30.11.06 19:55
|
|
|
pakun et kat võib totaalselt kinni olla
võta välja läheb oluliselt paremaks
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 19:00
|
|
|
ei noh kat katiks aga kat ei piira asja nii täpselt u 2500-3000 tuhande juures ja mitte nii järsku. mingi elektrikala on sees, ainult arvuti paneb
sellist plokki kas tossu ka on? süüdi võib olla iga pisiasi. kontrolli
voolikut mis turbo peale tuleb, kas on terve. kui on kat kinni siis ei tule summuti otsast niipalju heitmeid kui peaks tulema ja kui totaalselt umbes
siis võib kusagilt summuti vahelt susiseda kui järsku gaasi paned. vaata ka et kütusevoolik olex õhuvaba. ja kirjelda probleemi konkreetsemalt, kas
iga käiguga on piirang peal või mitte ja kuidas tühikäik on?
|
|
|
|
rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.06 10:59
|
|
|
Probleem tekib täpselt hetkel mil peaks rakenduma turbo, sel hetkel hakkab hästi sujuvalt nõksutama nagu tahaks minna
aga "hing" ühtlaselt kinni ja sellest punktist edasi kiirendab väga vaevaliselt ja nõksutades,
anomaalia ei sõltu käigust/kiirusest jne - jamab pidevalt.
*Peale probleemi ilmnemist on auto hakanud suitsema/tahmama jubedalt.
*Käivitub/töötab tühikäigul kui ka pööret andes ideaalselt sõltumata temperatuurist.
Praegu sai just viidud Joe`s Garage, kuidagi jube umbkeelsed kodanikud seal aga loodame parimat.
Rait.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 04.12.06 14:07
|
|
|
Ilmselt peale turbot lõdvik lõhki kuskilt.
|
|
|
|
rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.06 15:02
|
|
|
Mure murtud, katalüsaator oli totaalselt umbes
Tänud soovituste eest kodanik allud.
Rait (@soovitab joe`s garage)
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 20.12.06 15:55
|
|
|
endal oli ka selline jama täna hakkas nõksutama oli turbo alt lõdviku ära löönud nüüd panin tagasi eks näeb mis saab
|
|
|