Halli anduri asendamine!
Ideeks oleks siis kirjutada omi kogemusi ja lahendusi otsesyytega mootori halli anduri asendamisel. Kuigi teemat on käsitletud ka elektroonika
rubriigis, siis paljud s-i mehed vöib-olla ei tihka sealt s-autole lehendusi otsidagi.
Nimelt enda AAN moto andur oli pysinud yhes tykis vaid tänu önnele, sest kunagises avariis oli purunenud nukaratas nähtavasti vigastanud ka halli
andurit nii, et see mul lihtsalt pooleks läks kui järjekordset nukkaratta eemaldust teostasin.
Forsis maksab andur koos kronsaga AAN -ile ~2500eek-i. Hea oleks kui anduri saaks eraldi osta,aga ei saa ja seetöttu oleks hea leida muu koht kust
seda eemaldada. On vöimalik, et muretsed möne muu jagajasyytega anduri, eemaldad selle vastavalt plaadilt(puurides väiksed needid läbi) ja liidad
selle omakorda otsesyytega auto hallianduri kronsteinile. Juhtmed pead siis ise tinutama, kuid see ei tohiks olla probleem.
Ideeliselt on vanemad ja uuemad Audid varustatud sarnaste hallidega ja nad peaksid töötama samuti. Väliselt vöivad nad samuti pisut erineda, kuid
80-ndate ja 90-ndate VW grupi autodel on kinnituskohad samad. Endal oli yks KG moto andur mille saab ilusti pisikeste poltidega kinnitada ja mille
välimus on mustjas plastik(täpselt sama, mis AAN-il). Teine oli mingi 2.2 vabalthingava oma millel vanu kinnitusneete nii hästi kätte ei saa ja
välimus oli ka selline yrgne(metal/plastik), kuid endal see saigi pandu ja töötab idekalt.
Jagaja andur maksab poes~600.
|