margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.06 14:25
|
|
|
Pidurid jäävad peale
Tegu 200 20V mudeliga.
Mure selline, et kolme viimase päeva jooksul on tekkinud mõned korrad selline mure, et pidurid jäävad peale. Tegu ei ole ainult ühe rattaga, vaid kui
see asi juhtub, siis kohe kõik neli on kuumad. Ei oska ise mingit selgitust ka välja tuua ja ei ole ka vahet kas ABS on sisse või välja lülitatud.
Peale mõningast parkimist ja uuesti sõitma minemist, on asi jälle OK. Samuti ei ole probleemit ekkimisel mitte mingit loogikat ehk siis asi tekib
mõnikord poole sõidu ajal peale pidurdust ja mõnikord kohe alguses.
Ehk on keegi millegi sarnasega kokku puutunud või oskab midagi kosta?
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 28.11.06 14:55
|
|
|
Kas ABS moodul (pump) või piduri peasilinder. Ise maadlen sama probleemiga ja kuna ABS on hetkel ahelast kõrvale jäätud, jääb üle vaid peasilinder.
Mõnikord pidavat aitama ka lihtsalt peasilindri lahti võtmine ja puhastamine...
Sama murega teema:
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=12883
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tegu 200 20V mudeliga.
Mure selline, et kolme viimase päeva jooksul on tekkinud mõned korrad selline mure, et pidurid jäävad peale. Tegu ei ole ainult ühe rattaga, vaid kui
see asi juhtub, siis kohe kõik neli on kuumad. Ei oska ise mingit selgitust ka välja tuua ja ei ole ka vahet kas ABS on sisse või välja lülitatud.
Peale mõningast parkimist ja uuesti sõitma minemist, on asi jälle OK. Samuti ei ole probleemit ekkimisel mitte mingit loogikat ehk siis asi tekib
mõnikord poole sõidu ajal peale pidurdust ja mõnikord kohe alguses.
Ehk on keegi millegi sarnasega kokku puutunud või oskab midagi kosta? |
Punast avanti mäletad? Sama teema...
Aitas peapumba vahetus. Pumba mansetid vms läbi.
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.06 15:19
|
|
|
Just. Minu autol oli sama mure. Uus piduri peasilinder ja mure lahendatud 
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 02.12.06 00:11
|
|
|
Olen ka näinud, et võeti peasilindrist kolb välja, puhastati värgid ära ja kokku tagasi......ja korras.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 02.12.06 08:32
|
|
|
Kas seda 200 20V oma saab lahti võtta? Remontkomplekti igatahes pole sellele olemas, sest tehas arvab, et tuleb vea ilmnemisel vahetada kogu "unit".
Mis iganes põhjusel...
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 15:15
|
|
|
Nii... nüüd siis jälle üle paari kuu Audi roolis ja peale mõningast sõitu märganud, et pidurid vahest kipuvad peale jääma. Et auto seisis, siis pole
ka pumpa vahetanud veel.
Tähelepenk on olnud veel järgmine, et peale kipuvad jääma siis kui kapotialune juba piisavalt soe on(enamasti peale lumel möllu).
Kas peale 200 20V pumba muid asju ka panna annab?
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 31.01.07 15:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Nii... nüüd siis jälle üle paari kuu Audi roolis ja peale mõningast sõitu märganud, et pidurid vahest kipuvad peale jääma. Et auto seisis, siis pole
ka pumpa vahetanud veel.
Tähelepenk on olnud veel järgmine, et peale kipuvad jääma siis kui kapotialune juba piisavalt soe on(enamasti peale lumel möllu).
|
Täpselt nii ongi. Mul jäid linnaliikluses pidurid peale (samamoodi kapotialune kuum).
Peale uue peapumba panemist on probleem kadunud.
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 15:19
|
|
|
Krt ma aru ei saa, mida sa aretad. Osta kasutatud töötav uus peasilinder esimese asjana. Pump on kõrvaline asi.
Omast kogemusest räägin...
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Krt ma aru ei saa, mida sa aretad. Osta kasutatud töötav uus peasilinder esimese asjana. Pump on kõrvaline asi.
Omast kogemusest räägin... |
yes boss! 
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 31.01.07 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Carla
Osta kasutatud töötav uus peasilinder esimese asjana. Pump on kõrvaline asi.
|
Hmm... heal lapsel mitu nime. Mina pean silmas "tandem master cylinder'i".
Selline kutt:

(pildil suvalised)
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 31.01.07 20:02
|
|
|
..... aga kohe tekkib kysimus ....millal viimati vahetati pidurivedelikku !??
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.07 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
..... aga kohe tekkib kysimus ....millal viimati vahetati pidurivedelikku !?? |
Vastan ausalt, et ei tea! Endal plaanis see asi koos pidurite värskendamisega kevadel olnud juba mõnda aega.
Eks siis korralik silinder vahele ja paugutama jälle 
|
|
|
|