Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.06 20:05
|
|
|
Tuledepesuri väljalülitamine?
Hei
Naine kurdab, et klaasipesuvett kulub meeletult praeguste ilmaoludega. Ja kuna tihti on vaja pikki otsi sõita, siis maru tüütu on seda paaki mitu
korda teel täita.
Seoses sellega ongi küss, et kas on võimalik ntx mingi lüliti vahele ehitada tuledepesuri mootorile, et kui tahan, siis töötab ja kui ei taha siis ei
tööta?
Tänud
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.06 20:33
|
|
|
On. Klaasipesupaagis on 2 pumpa - üks nõrgema survega esiklaasile, teine tugevama survega tulede jaoks. Sellele viimasele paned eraldi lüliti ja ongi
korras. '94a C4 avandil olen näinud ka tehase poolt kojameeste kangile paigaldatud eraldi tulede pesuri lülitit. Kui sobivamat ei leia, võid naisele
selleks uksekellanupu armatuurile kruvida.
|
|
|
nöpz
huviline
Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad
|
postitati 27.11.06 20:39
|
|
|
peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 27.11.06 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nöpz
peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada |
Jep, mööda pimedat lörtsist Tartu mnt-d sõites aknapesu ajaks tuled maha!
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 27.11.06 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: nöpz
peaks ka mitte toimima kui tuled välja lülitada |
Jep, mööda pimedat lörtsist Tartu mnt-d sõites aknapesu ajaks tuled maha!
|
See ju tasub ära....ega sa's taha tühja klaasipesu paagiga kohale jõuda
Ühel mootoril lihtsalt pistik küljest ära.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 27.11.06 21:34
|
|
|
tulede pesuri relee välja võtta... tegelikult see lisalüliti mõte on kõige targem.
Samas tulede pesuri pump töötab iga kangitõmbega ainult etteantud törtsu aega (miski sekund või paar), mitte pidevalt - selles mõttes ei ole päris
usutav, et tuledele kogu vedelikust suurem osa läheks (muidugi, kui kangi mitmeid kordi korduvalt tirida, läheb ka tuledele rohkem vett kui ühe korra
pikemalt lastes)
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 01.12.06 14:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
tulede pesuri relee välja võtta... tegelikult see lisalüliti mõte on kõige targem.
Samas tulede pesuri pump töötab iga kangitõmbega ainult etteantud törtsu aega (miski sekund või paar), mitte pidevalt - selles mõttes ei ole päris
usutav, et tuledele kogu vedelikust suurem osa läheks (muidugi, kui kangi mitmeid kordi korduvalt tirida, läheb ka tuledele rohkem vett kui ühe korra
pikemalt lastes) |
Aga kuna tuledele antav surve on kordades suurem, kui klaasile tulev (sellest lähtuvalt ka vooluhulk), on pesuvedeliku kulu lausa 2-3 korda suurem.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 01.12.06 15:53
|
|
|
Variant on panna näiteks automaatsed päevatuled eraldi ahelaga. Siis on tulede lüliti asendis off.
2004 aasta mondeol see nii toimis, et aut. päevatuledega sõites tulepesurid vaikisid.
|
|
|
Tomm
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant
|
postitati 02.12.06 12:27
|
|
|
A6 C4 1996 toimibki nii, et kui tulede lüliti on OFF asendis siis ei pritsi tuledele ja kui lükata tulede lüliti ülemisesse asendisse siis on tuled ka
puhtad.
Autol siis automaatsed päeva tuled, nii et pimeduses sõitmist pole vaja karta.
Ise ei ole midagi muutnud, asi toimis juba autot ostes niimoodi.
Aga, kui päevatulesid ei taheta, siis arvan, et lüliti vist kõige mõistlikum lahendus.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 23.12.06 15:43
|
|
|
Ühendasin isegi täna pumba tagant voolupistiku lahti. Eile Tallinn-Tartu mnt-l sai 1 sõiduga klaasipesu vedeliku paak tühjaks sest pidevalt tuli
nautida rekkade taga sõitmist. Ka tundub et sel hetkel kui tulepesur järel on, väheneb klaasile pritsitava vedelikukoguse surve mis on olulisem kui
need tuled, mis nagunii hirmkiiresti uuesti poriga kaetud saavad. Paljudel sõiduautodel neid peal ei olegi ja paljudel C4 kerega Audidel, nagu mul
endal on, pole neid samuti. Tegemist on lisaluksusega mida saab lubada endale vend kellel on rahakott puuga seljas, et iga paari päeva tagant uue
kanistritäie klaasipesuvett enda masina pesuvee paaki valada jõuab. Siiski oleks soe soovitus nendele, kes kes süsteemi voolu tagant lahti ühendada
soovivad, siiski mingi aja tagant pistik uuesti taha ühendada ja düüsid läbi pesta, sest eks aja jooksul koguneb ikka sinna mustust ja pori ja poleks
just hea kui need ära ummistuksid.
XZN M16
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.06 09:22
|
|
|
Kõige lihtsaim variant leida kaitse mis peaks olemas tulede jaoks eraldi ja sinna lüliti vahele aretada, kaks juhet kaitsme asemele, kuid ühele tuleb
see kaitse vahele panna, viib neid salongi ja võib pisikest lisalülitit panna et kui vaja on siis lülitad tulede pesurid sisse ja kui ei ole vaja on
väljas... siis ei pea midagi nusperdama voolikutega ja pistikuteda, ahel jääb terveks ainlt manuaal reziimis minu lihtna ja loogiline lahendusvõimalus.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.02.10 14:53
|
|
|
Mina tõmban suvisel ajal paagiküljes asuva mootori küljest pistiku lahti ja tõmban otsad teibiga korralikult kinni. Talvel kulub vett palju jah aga
muud selle asemel ei eelistaks (väiksem surve+pühkija; üldse ilma). Pimedas eriti s*tt sõita ikka ilma praegusel ajal. Tublisti odavam tuleb kui osta
pesuvee konsentraat ja lahjendada seda ise vastavalt ilmadele.
On tuledepesuril siis eraldi kaitse või relee mille saaks vajadusel külmaks teha ? Kus see asub ? A6 C4
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 19.02.10 18:06
|
|
|
Kõige lihtsam variant on see, et tõmbad tuledepesupumba küljest pistiku lahti ja asi ants.
Töö võtab aega 10 sekundit.
Mina toimisin selliselt.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 19.02.10 19:16
|
|
|
Asi iseenesest suhtkoht lihtne, vaja ühendada tulepesurite pump näiteks selle ümmarguse lüliti alla. Saab täpselt nii kaua kui vaja ja just siis kui
vaja tulepesurit kasutada. Selliseid kange leidub peamiselt V8 ja C4 Kerede peal.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.02.10 09:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Minu eesmärk ei ole tuledepesureid toimimast lõpetada, vaid vastupidi - need tööle panna!
Siinkohal ei oota jutte, et klaasipesuvedeliku kulu on suur jne.
Kange ma vahetama ei hakka. Kogu süsteem on olemas, vaja leida see koht, kust voolu edasi ei liigu. Prooviks ikka lihtsamat viisi kõigepealt.
|
Küll sa selle pistiku varsti jälle lahti (või relee välja) tõmbad.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 20.02.10 14:27
|
|
|
Mina lahendasin probleemi omal sellise kangiga nagu eespool mainitud. Lisaks kangile vahetasin välja tulepesu paagi kus on sees kaks mootorit. Kangil
see int. nupp juhib suurema survega tulede pesu mootorit. Hea on veel see, et uus paak on 7,5l vana 4l asemel.
|
|
|
|
roltsq
huviline
Registreerunud 24.02.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 2.4 Q
|
postitati 24.02.10 01:49
|
|
|
Probleem esitule pesurite kohta
Sai siin uuritud, et mismoodi esitulede pesureid välja lülitada. Pesuvedeliku kulu on kogu aeg meeletu. Tuttavast jünger ütles, et kui esitulede
pesuri kaitse välja võtta, siis peaks asi lahendatud olema. Mees sattus minu juurde ja luges õpetust, mis armatuuri külje peal kirjas ja tõmbas
seejärel kaitsme välja. Kõik tundus OK, pritsis klaasile aknapesuvedelikku, aga paar päeva hiljem, kui auto maja ees seisis, rippusid juhi pool,
stange all sinised jääpurikad, mis olid aknapesuvedeliku värvi. Kas siis see kaitse oli nende lülitite mootorite jaoks? Autoks A6 2003 2.4, purikad
olid ainult vasakus nurgas. Sõites pritsib vedelikku nii suure survega, et lendab katusele ja aknapesu vedelik saab jube kiiresti otsa. Jälle sai vedelikku sisse valatud ning jälle sinised purikad all.
|
|
|
heigo003
huviline
Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.10 23:14
|
|
|
Http://www.diakom.ru elektriskeemide põhjal (lähtusin enda masinale mõeldud joonistest, 1992
audi 100 c4) on esitulede pesur kaitsmeplokis (juhipool armaturi otsas) nr 7 kaitsme all. Paraku on nr 7 all ka kliima, kellad armaturis, numbrimärgi
valgus jne. Relee aga on central electric panelis nr 3 all. Paneel on juhi jalgade kohal, plastikust laeka taga. Paneelis kuus releed. Esimene on
vasakul ja kuues on paremal. Pilt ka releepaneelist http://www.justboring.com/audi/images/Central%20Electric%20Panel.jpg Teiste mudelite puhul peaks uuesti netiavarustesse kaevuma.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 07.03.10 00:07
|
|
|
Mul laseb tuledel alles siis, kui aknapesu kangi natuke kauem all hoida. Seega minu taktika töötab nii, et tõmban kangi mitu korda ja pikalt all ei
hoia, siis pritsib ainult klaasile.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 12.07.21 08:16
|
|
|
Kas keegi oskab öelda kus asub a8 d2 fl-i tuledepesuri reele või kaitse
|
|
|