Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
postitati 20.11.06 21:25
Esiamordid
Tekkis küsimus targematele! Kas esiamortidel tohib esineda külgmist loksu? Ehk siis padruni sees keskmise "varda" liikumist (loksumist) külgsuunas.
Kui on pisemgi loks, kas see põhjustab koheselt esisillas kolinat?
Audi - Home Of Quattro
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
postitati 21.11.06 07:52
Siis ka järgnev küsimus, et kui autol audi originaal
sportvedrustus (vedru - 4A0411105E) , siis kas võib panna tavavedru amordid, näiteks Sachs gaasikad. Kui palju originaal sportvedru madaladust
annab? Siit foorumist on läbi käinud, et kuni 40mm madaldusele võib veel jätta tavavedru amordid?
Audi - Home Of Quattro
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
postitati 21.11.06 19:30
Sachs-i kataloogis on gaasiamort sama nii tava- sport kui madaldusvedrustusele. Originaal sportvedrustus oli vist 20 mm madalam.
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
postitati 22.11.06 17:08
no endale panin ma ette ka uued amordid kuna vanad olid ikka päris läbi kohe ajasid juba õli välja jne ! Panin omale Bilsteinid kuna sain hea hinnaga
ja gaasikad siis ! Muidu sain selle võtme natuke jamamist oli aga sain nad ära vahetatud ! Nüüd peaks ka tagumisi vahetama hakkama vist
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]