Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Quattro "ujub" (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 5206)
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.06 13:23 Tsiteeri


Äkki autol kere kõver?
Suuremaid matse autol ehk olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 19.11.06 13:25 Tsiteeri


Talverehvid ?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Talverehvid ?

ujus ka suverehvidega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.06 13:28 Tsiteeri


Müstika.

Mulle ka ülevaatuselt öeldi et ujub natuke, aga ei tea ise eriti aru küll ei saa, antukene võibolla, aga see peale seda kui talverehvid alla sain.

Aga kes teab ehk amortidest või mida iganes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sceleton
Müstika.

Mulle ka ülevaatuselt öeldi et ujub natuke, aga ei tea ise eriti aru küll ei saa, antukene võibolla, aga see peale seda kui talverehvid alla sain.

Aga kes teab ehk amortidest või mida iganes.


kusjuures imelik on see, et peale nn remonti läks asi hullemaks, mitte paremaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 19.11.06 13:30 Tsiteeri


Talverehvide külgseinad on väga palju pehmemad kui suvekatel. Mul 205/55 R16 NF3 C4'l kah ujub, ja mitte vähe. Rehvirõhk on 2.8 bar.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.11.06 13:32 Tsiteeri


Võimalik jah et talverehvidest, või üldse sittadest rehvidest.
Kes teab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Talverehvide külgseinad on väga palju pehmemad kui suvekatel. Mul 205/55 R16 NF3 C4'l kah ujub, ja mitte vähe. Rehvirõhk on 2.8 bar.


rehvid on MICHELIN X-ICE NORTH 195/65/R15 tutikad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.11.06 13:38 Tsiteeri


Tagumised rattalaagrid või ülemised kaldehoovad. Samas võib põhjustada sellist veidrat tunnet väsinud amordid. Nendel juhtudel peaks aga auto ujuma ~80-100km/h juures ja rooliga tuleb mängida, et asi sirgelt liiguks. Samuti võivad olla väsinud esiõõtsa puksid, mis ei näe välisel vaatlusel mingil moel "peetis olevat". Kui aga väikesel kiirusel tõmmelda rooliga edasi tagasi, siis kamooon mees, see on 1,7 tonnise tühimassiga mölakas, mille juures paindub ka 225 laiusega rehv läbi ja tekitab sellise tunde nagu ujuks :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tagumised rattalaagrid või ülemised kaldehoovad. Samas võib põhjustada sellist veidrat tunnet väsinud amordid. Nendel juhtudel peaks aga auto ujuma ~80-100km/h juures ja rooliga tuleb mängida, et asi sirgelt liiguks. Samuti võivad olla väsinud esiõõtsa puksid, mis ei näe välisel vaatlusel mingil moel "peetis olevat". Kui aga väikesel kiirusel tõmmelda rooliga edasi tagasi, siis kamooon mees, see on 1,7 tonnise tühimassiga mölakas, mille juures paindub ka 225 laiusega rehv läbi ja tekitab sellise tunde nagu ujuks :D

kusjuures ongi, 80- 100 km/h tunne et ujub ja just nimelt rooliga vaja autot teel hoida. linnasõidul pole eriti aru saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 13:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mommi
tere,
seisan tõsise mure ees. Nimelt olen A6 avant Quattro 95 a omanik. Kõik sai alguse sellest, et algselt oli näha, et tagumiste rehvide siseküljed olid "treppi" kulunud ja lasin siis Tartus turu tn lõpus olevas Carstopis sillad ära reguleerida, kartes, et need paigast ära. Enne aga tuli ära vahetada tagasillas olevad 6 puksi. töö tehtud ja sillad reguleeritud, aga nüüd selline olukord, et kui rooli nt veidi järsemalt keerata kummagile poole, siis mulje on selline, et hoopis auto tagaosa keerab, nagu midagi lahti oleks. Seda eriti sõites nii umbes 70 - 90 km/h. Linnas eriti ei saa aru. Käisin uuesti Carstopis, kõik kinni ja tip top nende arvates. Milles võib asi olla. Kas sillad ikka paigast ära? Või nigelad puksid? Olen ka mujalt abi otsinud, keegi nagu midagi konkreetset öelda ei oska. Igasugune nõu ja abi on teretulnud. Tänan!

kas piduritest nt ei või see tingitud olla? Ehk peale jäänud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 19.11.06 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mommi
kusjuures ongi, 80- 100 km/h tunne et ujub ja just nimelt rooliga vaja autot teel hoida. linnasõidul pole eriti aru saada.

Soovitan selle sama jutuga pöörduda Carstopi tagasi. Ise olen eelistanud Turu tänava (Tehase tn. ristis) olevat esindust. Paned uuesti aja kirja, et põhjalikult auto alt läbi käidaks ja sel juhul ehk saad juba targemaks. Kui taga kõik puksid vahetatud, siis saavad ainsad süüdlased olla kaldehoovad või laagrid, mis on ka kindlasti tunda kangutamisega. Kui esimese otsa kummiosa nõrk, siis see pole just eriti kallis lõbu, koos tööga kokku vast mingi ~1500-2000. Kui esisillas sharniirid annavad järgi, siis on ühe poole tüki hind kuhugi ~1200 kanti sõltuvalt kohast kust saada (ilmselt on odavamaid/kallimaid). Kindlasti lase üle kontrollida ka kogu roolihoovastik (otsad, latis mingi lõtk?). Mure selles, et kui tegelased ei viitsi ise mõelda, siis kangutatakse ja tehaksegi ainult seda, mida Sina neile oled ette laulnud.
Eks endalgi ole seal Carstopis nii ja naa situatsioone olnud nende "praktikantidega". Vanad olijad teavad ideaalselt mida teha, pole vaja ettegi öelda :P

Edit: Pidurite peal olles asi ei õõtsuks vaid hoiaks ühtlaselt kiiva.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: mommi
kusjuures ongi, 80- 100 km/h tunne et ujub ja just nimelt rooliga vaja autot teel hoida. linnasõidul pole eriti aru saada.

Soovitan selle sama jutuga pöörduda Carstopi tagasi. Ise olen eelistanud Turu tänava (Tehase tn. ristis) olevat esindust. Paned uuesti aja kirja, et põhjalikult auto alt läbi käidaks ja sel juhul ehk saad juba targemaks. Kui taga kõik puksid vahetatud, siis saavad ainsad süüdlased olla kaldehoovad või laagrid, mis on ka kindlasti tunda kangutamisega. Kui esimese otsa kummiosa nõrk, siis see pole just eriti kallis lõbu, koos tööga kokku vast mingi ~1500-2000. Kui esisillas sharniirid annavad järgi, siis on ühe poole tüki hind kuhugi ~1200 kanti sõltuvalt kohast kust saada (ilmselt on odavamaid/kallimaid). Kindlasti lase üle kontrollida ka kogu roolihoovastik (otsad, latis mingi lõtk?). Mure selles, et kui tegelased ei viitsi ise mõelda, siis kangutatakse ja tehaksegi ainult seda, mida Sina neile oled ette laulnud.
Eks endalgi ole seal Carstopis nii ja naa situatsioone olnud nende "praktikantidega". Vanad olijad teavad ideaalselt mida teha, pole vaja ettegi öelda :P

Edit: Pidurite peal olles asi ei õõtsuks vaid hoiaks ühtlaselt kiiva.

tänud info eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 19.11.06 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sceleton
Äkki autol kere kõver?
Suuremaid matse autol ehk olnud?

isegi kui oleks kere kõver, siis guattro puhul saab mõlemad sillad väga peenelt sirgu ajada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTT
huviline



Registreerunud 08.07.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 1.8TQ 165kw

postitati 19.11.06 17:23 Tsiteeri


ise kahtlustaks pigem rehve
endal tekkis sama asi kui sai suverehvid (245/35/18) vahetatud talverehvide vastu (225/45/18)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.06 09:53 Tsiteeri


Inimene ju ütles, et ujus nii suve - kui ka talverehvidega.
Ise pakuks ujumise põhjuseks kulunud amorte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTT
huviline



Registreerunud 08.07.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 1.8TQ 165kw

postitati 21.11.06 10:39 Tsiteeri


ka suverehv ujub kui pole õige mõõt või rõhk
rehvi ja amordi ujumine on ikkagi erinev kui on hea tunnetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 21.11.06 11:23 Tsiteeri


Kui teema algataja murest lahti saab võiks siia postitada ka lahenduse probleemile, siis poleks seda mõttetut jura suverehvid nii ja talverehvid naa jne... Tegemist on ikkagi 10+ a. vana isendiga, millel võib ikka üht kui teist juba mäda olla ;)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tips
huviline



Registreerunud 16.11.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: kunagi ikka

postitati 21.11.06 11:30 Tsiteeri


kui pärast remonti asi hullem, on ju võimalik ka et töömehed tegid natuke jama tööd, tegid ühesõnaga asja hullemaks, seda juhtub ka ju:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 21.11.06 17:21 Tsiteeri


Kahtlustan ka valesti reguleeritud sildasid. Paha tihti on servistel quattro autode andmed vähe puudulikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 21.11.06 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Kahtlustan ka valesti reguleeritud sildasid. Paha tihti on servistel quattro autode andmed vähe puudulikud.

kipun ka seda arvama juba, et sillad ikka paigast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mommi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro 2.5 TDi V6

postitati 21.11.06 18:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Kui teema algataja murest lahti saab võiks siia postitada ka lahenduse probleemile, siis poleks seda mõttetut jura suverehvid nii ja talverehvid naa jne... Tegemist on ikkagi 10+ a. vana isendiga, millel võib ikka üht kui teist juba mäda olla ;)

jap, kindlasti teen seda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 09.12.06 20:01 Tsiteeri


justjust
sildadega selline asi siis,
vahetasin q kõik puksid ää ja veel esisillast ka mis vähegi pehme oli,
panin autu uuesti ratastele ja nii, linnavahel tunne ok aga nigu lähed taga maanteele on selline tunne, et rattad oleks jää peal vms, ujub ja kui rooli keerata siis taguots nagu küll õiges suunas ei lähe vaid keeraks nagu kord vähem kord rohkem,
Pool lahendust-
läksin sebra juurde, viskas pilgu peale küsis kas vagudes ka ujub, ütlesin, et jubedalt=> katsus kõik laagrid jne üle ja kõik jummala jäik, daraus folgt => sillad jummala viltu pärast puksa vahetust, keeras rooli otseks pani auto siledale alusele ja võttis kätte sirge teraslati ja pani selle rataste keskkohtadest auto üle külje peale, ja mis sa näed, kui esirattad otse, sis tagarattad jummala metsa poole ja vastupidi. teine osa lahendust sis see, et q on megatihti vaja proovida, kas sillaregulli andmed olid ok ja sis minna tänavapeal proovida kas jookseb otse või mitte...
tüüpviga suht 18" allroad audidel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 09.12.06 20:54 Tsiteeri


Kui rehvid treppi kulunud olid siis pakuks amorte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 31.12.06 16:06 Tsiteeri


njaaa, mul olid esisilla esimesed poldid üldse ära kadunud - see põhjustas sellist muljet et nag ujuks :D . Äkki roolilatt ei ole jäigalt kinni - lase kellegil keerata rooli ja vaata mida kere teeb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.7% - SQL: 57.3%]