Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 01.11.06 07:23
|
|
|
Väntvõlli, kepsude, saalede ja ploki sobivus
Probleem siis selles, et avastasin, et ADU, 3B ja AAR on kõikidel sama koodiga kepsu saale. Samas olen lugenud teemasid, kus kangema kepsu
installimisel pannakse "rs2" saaled. Mida selle all siis silmas on peetud??
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 02.11.06 09:33
|
|
|
No see teema ei tohiks ju võõras olla?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 02.11.06 20:00
|
|
|
Tõenäoliselt saad praegu osta vaid 034 198 491 C koodiga saalesid, mis ongi n.ö. "tugevdatud saaled" e. "RS2 saaled". Mingi teema on selle 3B
saaledega küll, sest väidetavalt olla ka selline kood olemas nagu 034 198 491 B. Tegemist on kas koodi muutumisega mingist ajahetkest 491B -> 491C
või siis olid tehasest tulles tõepoolest 200 3B saaled "pehmemad"...
Võrdlustabel:
http://members.aol.com/c1j1miller/partcompare.html
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 02.11.06 22:21
|
|
|
Peaks istuma RS2 saale; minu arust erinevad on ainult remondi komplektid. Nii et endale võid rahulikult RS saaled osta.
|
|
|
Ivo
klubiliige
Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200
|
postitati 03.11.06 06:50
|
|
|
minu arust remont komplekti polegi olemas 20v-le
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 05.11.06 12:41
|
|
|
remontmõõtu saada tõepoolest ei ole
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.06 16:25
|
|
|
Väntvõlli, kepsude, saalede ja ploki sobivus
Paneme siia teemasse kirja, millised väntvõllid, kepsud, saaled ja silindriplokid istuvad 20vT mootoritesse - nö "alumise otsa" sobivus.
S2 foorumist leidsin sellise info:
The same crank (034 105 101 S) is used in the following Audi engines:
KV, NG, 7A, RR, 3B, ABY, ADU
KU, KZ, HX, NF, PX, HY, KX, JT
AAR, AAN
and these VW engines (passat):
HY, KV, KX, JT
Samas elcats.ru annab veel maru palju väntvõlle, mis peaksid sobima 20vT-le, ehk siis on 034 105 101S asenduseks sobivad. Nendeks on:
1. 035 105 021K (MC, 1B, KW);
2. 035 105 021 (WR, GV, WX, KH, WC, KG, JY);
3. 034 105 021G (NM);
4. 046 105 177;
5. 034 105 177;
6. 034 105 021K (MB).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 18.11.06 16:41
|
|
|
MC vänt ei sobi kindlasti aga MC plokk sobib.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.06 14:10
|
|
|
Autoekspert (endine Aave) pakub remontmõõdus saalesid.
Kepsusaaled 1567.- krooni:
stock mõõdus - 77244-600
remont 0,25mm - 77244-610
remont 0,5 mm - 77244-620
Raamsaaled 727.- krooni:
stock mõõdus - 87454-600
remont 0,25mm - 87454-610
remont 0,5 mm - 87454-620
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.11.06 19:51
|
|
|
Keegi viitsib pildi panna stock AAN, ABY, 3B kolvist, just kolvipõhi huvitab mind, nurga all lähivõte kolvipeast ja põhjast.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.06 20:39
|
|
|
äkki abiks...

|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.12.06 07:47
|
|
|
Suur tänu, tarts, see on väga hea pilt
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 01.12.06 17:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
The same crank (034 105 101 S) is used in the following Audi engines:
KV, NG, 7A, RR, 3B, ABY, ADU
KU, KZ, HX, NF, PX, HY, KX, JT
AAR, AAN
|
Koodi ja mõõtude järgi on nende mootorite vändad samad aga võrreldes näiteks KU ja 3B vänta on vahe meeletu.
Erinevused mis on visuaalselt näha:
*õlikanalid
*labade arv mis liigutavad õlipumpa
*vastukaalude massiivsus ja üldse kuidas on vänta töödeldud
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Samas elcats.ru annab veel maru palju väntvõlle, mis peaksid sobima 20vT-le, ehk siis on 034 105 101S asenduseks sobivad. Nendeks on:
1. 035 105 021K (MC, 1B, KW);
2. 035 105 021 (WR, GV, WX, KH, WC, KG, JY);
3. 034 105 021G (NM);
4. 046 105 177;
5. 034 105 177;
6. 034 105 021K (MB). |
1. ei sobi sellepärast,et kepsu kael on 46mm 20vt-l aga 48mm
2. --,,--
3.ei sobi sellepärast,et vända käik lühem
4.ei ole üldse vänt vaid labadega vöö ,mis liigutab õlipumpa(2 laba)
5. --,,-- (4 laba)
6.ei sobi sellepärast,et kepsu kael on 46mm 20vt-l aga 48mm
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 02.12.06 08:45
|
|
|
Kas 20V T R5 kone kepsusaale on siis vaid 1.3 mm paks? 
Kepsu auk on 50.6mm.
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 02.12.06 11:50
|
|
|
Umbes selline jah silma järgi.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.12.06 19:48
|
|
|
Kergelt leitav info aga võibolla kellegile abiks.
AAN 169 KW
väntvõll -> 034 105 101 S = kõik rada 5 ja 20 klappi motod +AAR
raami kael -> 57,978
raami auk -> 63,019
raam saale laius -> 18,50
raam saale paksus ->2,502
raam saale (HL) 034 198 491 C -> 87 454 600 = 2,5 tdi
+0,25 = ...493 -> ...610
+0,50 = ...495
+0,75 = ...497
vända käik 86,4 mm (2,5 tdi on 95,5 )
kepsu kael -> 47,778
kepsu auk -> 50,619 (50,612)
kepsu saale laius -> 19,00
kepsu saale paksus -> 1,406
K.saale 034 105 701 + 701B
kepsu saale ülemine (PL) -> 77 244 600
kepsu saale alumine (PL) _> 77 206 600 = 2,5 tdi
+0,25 = ...707 -> ...610
+0,50 = ...713
+0,75 = ...719
keps 027 198 401 C
kepsu pikkus kataloogides 144 mm = tsentrite vahe
kepsu silma puks 053 105 431 B (053 viitab 7A motot) aga tegelikult S6 silma puks kõrvutades on punasem seega sisaldab rohkem vaske ja on
tugevam/libedam = RS aga kood on sama
kepsu silma puksi laius 25,0
kepsu silma auk (PL-B) 23,021
Sõrm läbimõõt 20,000 mm X pikkus 62 mm
kolb originaal mahle mõõt 81,01 mm (7A=82,5)
surveaste 9,3 / 1
KH =sõrme tsentrist üles -> 32,80 mm (7A=33,40)
GL =kolvi üld kõrgus -> 59,50
MT = lohu sügavus kolvil -> 2,74
MQ = lohu läbimõõt -> 60,0
VT = klapi lohud sügavus 1,20
1 =ülemine rõngas -> 1,50 mm
2 =teine rõngas -> 1,75 mm
3 =õli rõngas -> 3,0 mm
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.12.06 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
äkki abiks...
| Tarts räägi pildil olevast kolvist
tundub, et on 23 või 24 mm sõrmele kas VW 2,4D keps ? ja KH on suurem originaalist (sõrme tsentrist kolvi peale) järelikult AAT / AEL plokile ?
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.12.06 20:26
|
|
|
20 v klapid ja plokikaan
sisselaske klapi pesa on 33 mm
sisselaske klapi pea läbimõõt on 32 mm
väljalaske klapi pesa on 28 mm
väljalaske klapi pea on 28 mm (on ka 27 mm)
aga laialt levinud vale arusaam on väljalaske klapi varre läbimõõduga see on ~9,5 mm (töötsoon) mida ei tohi segi ajada 7 mm klapi puksi varre
läbimõõduga.
Ja klappidega võib juhtuda nii, kui lasta remont teha väga valel remondimehel kes jätab kõik poldid lahti, parem remontige ise ja küsige pidevalt
moblaga nõu mõnelt spetsilt.
Lisan mulle toodud töö.
http://beta.album.ee/node/9189389
http://beta.album.ee/node/9189395
|
|
|
k6veric
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
|
postitati 05.01.07 08:38
|
|
|
Väidetavalt on tehtud ka kg plokist 20 v kaane alla istuv plokk. Kuidas see käib? Äkki keegi valgustaks. Kui kunagi käisin endale kg plokile metallist
plokikaane tihendit otsimas, siis erinesid need kaks nagu siga ja kägu.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 18.02.08 09:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Sõrm läbimõõt 20,000 mm X pikkus 62 mm
|
...ning turboka korral on sõrme sisemine läbimõõt 8mm. Samas 7A korral on sisemise augu läbimõõt 9mm. Seega turboka sõrm natuke tugevam.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 07.05.08 11:35
|
|
|
Jätkame siis informatiivse osaga. Kes teinud need teavad.
Järgnevalt võrdlus 7A ja AAN ploki vahel.
1. Plokkide esiots. Põhi erinevus AAN-i rihmapinguti aukudes.
2. Kaane fikseerimistihvt AAN ja 7A. Seega ploki siduripoolses otsas asetsevad tihvtid on 5mm nihkes.
3. Plokkide starteripoolne külg. Loomulikult on 7A-l puudu stuts turbo
jahutusvedelikule ja auk turbost tagasivoolavale õlile. Samuti puuduvad augud, et kasutada AAN-tüüpi esimest mootorikäppa.
4. Plokkide alaotsas tähtsaid erinevusi pole. Pildil on 7A plokil
lihtsalt kolbidele suunatud nn.õlipihustid eemaldatud. Mõningane erinevus on ka valu- ja töötlusjälgedes.
5. Plokkide termostaadipoolne külg erineb augu poolest, kuhu kinnitub
AAN-il geneka/roolivõimu kronstein.
6. Ja pisike tähelepanek veel karteripõhja kinnituspoltide aukudes. AAN-il ei ole need augud läbivad, kuid 7A-l on.
Siduripoolsesd otsad on plokkidel samad ning teadmiseks veel, et AAN-i mootor on 92a. s4-lt. Ja 7A 91a. 90 20V-lt. Seda mainin selleks, et näiteks
samase 91a. 90-l oli plokikaanes väljalaskekollektori jaoks 16 poldiauku(nagu turbokatel). Samas 89a. 90-l oli neid auke 10 nagu enamus 7A mootorid.
|
|
|
|