Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Väntvõlli, kepsude, saalede ja ploki sobivus (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4444)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 01.11.06 07:23 Tsiteeri
Väntvõlli, kepsude, saalede ja ploki sobivus



Probleem siis selles, et avastasin, et ADU, 3B ja AAR on kõikidel sama koodiga kepsu saale. Samas olen lugenud teemasid, kus kangema kepsu installimisel pannakse "rs2" saaled. Mida selle all siis silmas on peetud??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 02.11.06 09:33 Tsiteeri


No see teema ei tohiks ju võõras olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 02.11.06 20:00 Tsiteeri


Tõenäoliselt saad praegu osta vaid 034 198 491 C koodiga saalesid, mis ongi n.ö. "tugevdatud saaled" e. "RS2 saaled". Mingi teema on selle 3B saaledega küll, sest väidetavalt olla ka selline kood olemas nagu 034 198 491 B. Tegemist on kas koodi muutumisega mingist ajahetkest 491B -> 491C või siis olid tehasest tulles tõepoolest 200 3B saaled "pehmemad"...
Võrdlustabel:
http://members.aol.com/c1j1miller/partcompare.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 02.11.06 22:21 Tsiteeri


Peaks istuma RS2 saale; minu arust erinevad on ainult remondi komplektid. Nii et endale võid rahulikult RS saaled osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200

postitati 03.11.06 06:50 Tsiteeri


minu arust remont komplekti polegi olemas 20v-le


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.11.06 12:41 Tsiteeri


remontmõõtu saada tõepoolest ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.06 16:25 Tsiteeri
Väntvõlli, kepsude, saalede ja ploki sobivus



Paneme siia teemasse kirja, millised väntvõllid, kepsud, saaled ja silindriplokid istuvad 20vT mootoritesse - nö "alumise otsa" sobivus.


S2 foorumist leidsin sellise info:

The same crank (034 105 101 S) is used in the following Audi engines:

KV, NG, 7A, RR, 3B, ABY, ADU

KU, KZ, HX, NF, PX, HY, KX, JT

AAR, AAN

and these VW engines (passat):

HY, KV, KX, JT


Samas elcats.ru annab veel maru palju väntvõlle, mis peaksid sobima 20vT-le, ehk siis on 034 105 101S asenduseks sobivad. Nendeks on:
1. 035 105 021K (MC, 1B, KW);
2. 035 105 021 (WR, GV, WX, KH, WC, KG, JY);
3. 034 105 021G (NM);
4. 046 105 177;
5. 034 105 177;
6. 034 105 021K (MB).


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 18.11.06 16:41 Tsiteeri


MC vänt ei sobi kindlasti aga MC plokk sobib.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.06 14:10 Tsiteeri


Autoekspert (endine Aave) pakub remontmõõdus saalesid.

Kepsusaaled 1567.- krooni:
stock mõõdus - 77244-600
remont 0,25mm - 77244-610
remont 0,5 mm - 77244-620

Raamsaaled 727.- krooni:
stock mõõdus - 87454-600
remont 0,25mm - 87454-610
remont 0,5 mm - 87454-620


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.11.06 19:51 Tsiteeri


Keegi viitsib pildi panna stock AAN, ABY, 3B kolvist, just kolvipõhi huvitab mind, nurga all lähivõte kolvipeast ja põhjast.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.06 20:39 Tsiteeri


äkki abiks...
http://www.autohai.ee/origvswiseco.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.12.06 07:47 Tsiteeri


Suur tänu, tarts, see on väga hea pilt:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 01.12.06 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku


The same crank (034 105 101 S) is used in the following Audi engines:

KV, NG, 7A, RR, 3B, ABY, ADU

KU, KZ, HX, NF, PX, HY, KX, JT

AAR, AAN


Koodi ja mõõtude järgi on nende mootorite vändad samad aga võrreldes näiteks KU ja 3B vänta on vahe meeletu.
Erinevused mis on visuaalselt näha:
*õlikanalid
*labade arv mis liigutavad õlipumpa
*vastukaalude massiivsus ja üldse kuidas on vänta töödeldud
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku



Samas elcats.ru annab veel maru palju väntvõlle, mis peaksid sobima 20vT-le, ehk siis on 034 105 101S asenduseks sobivad. Nendeks on:
1. 035 105 021K (MC, 1B, KW);
2. 035 105 021 (WR, GV, WX, KH, WC, KG, JY);
3. 034 105 021G (NM);
4. 046 105 177;
5. 034 105 177;
6. 034 105 021K (MB).

1. ei sobi sellepärast,et kepsu kael on 46mm 20vt-l aga 48mm
2. --,,--
3.ei sobi sellepärast,et vända käik lühem
4.ei ole üldse vänt vaid labadega vöö ,mis liigutab õlipumpa(2 laba)
5. --,,-- (4 laba)
6.ei sobi sellepärast,et kepsu kael on 46mm 20vt-l aga 48mm


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 02.12.06 08:45 Tsiteeri


Kas 20V T R5 kone kepsusaale on siis vaid 1.3 mm paks? :o
Kepsu auk on 50.6mm.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 02.12.06 11:50 Tsiteeri


Umbes selline jah silma järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.12.06 19:48 Tsiteeri


Kergelt leitav info aga võibolla kellegile abiks.
AAN 169 KW

väntvõll -> 034 105 101 S = kõik rada 5 ja 20 klappi motod +AAR
raami kael -> 57,978
raami auk -> 63,019
raam saale laius -> 18,50
raam saale paksus ->2,502
raam saale (HL) 034 198 491 C -> 87 454 600 = 2,5 tdi
+0,25 = ...493 -> ...610
+0,50 = ...495
+0,75 = ...497

vända käik 86,4 mm (2,5 tdi on 95,5 )
kepsu kael -> 47,778
kepsu auk -> 50,619 (50,612)
kepsu saale laius -> 19,00
kepsu saale paksus -> 1,406
K.saale 034 105 701 + 701B
kepsu saale ülemine (PL) -> 77 244 600
kepsu saale alumine (PL) _> 77 206 600 = 2,5 tdi
+0,25 = ...707 -> ...610
+0,50 = ...713
+0,75 = ...719

keps 027 198 401 C
kepsu pikkus kataloogides 144 mm = tsentrite vahe
kepsu silma puks 053 105 431 B (053 viitab 7A motot) aga tegelikult S6 silma puks kõrvutades on punasem seega sisaldab rohkem vaske ja on tugevam/libedam = RS aga kood on sama
kepsu silma puksi laius 25,0
kepsu silma auk (PL-B) 23,021
Sõrm läbimõõt 20,000 mm X pikkus 62 mm

kolb originaal mahle mõõt 81,01 mm (7A=82,5)
surveaste 9,3 / 1
KH =sõrme tsentrist üles -> 32,80 mm (7A=33,40)
GL =kolvi üld kõrgus -> 59,50
MT = lohu sügavus kolvil -> 2,74
MQ = lohu läbimõõt -> 60,0
VT = klapi lohud sügavus 1,20

1 =ülemine rõngas -> 1,50 mm
2 =teine rõngas -> 1,75 mm
3 =õli rõngas -> 3,0 mm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.12.06 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
äkki abiks...
http://www.autohai.ee/origvswiseco.jpg
Tarts räägi pildil olevast kolvist
tundub, et on 23 või 24 mm sõrmele kas VW 2,4D keps ? ja KH on suurem originaalist (sõrme tsentrist kolvi peale) järelikult AAT / AEL plokile ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.12.06 20:26 Tsiteeri
20 v klapid ja plokikaan



sisselaske klapi pesa on 33 mm
sisselaske klapi pea läbimõõt on 32 mm
väljalaske klapi pesa on 28 mm
väljalaske klapi pea on 28 mm (on ka 27 mm)
aga laialt levinud vale arusaam on väljalaske klapi varre läbimõõduga see on ~9,5 mm (töötsoon) mida ei tohi segi ajada 7 mm klapi puksi varre läbimõõduga.

Ja klappidega võib juhtuda nii, kui lasta remont teha väga valel remondimehel kes jätab kõik poldid lahti, parem remontige ise ja küsige pidevalt moblaga nõu mõnelt spetsilt.
Lisan mulle toodud töö.
http://beta.album.ee/node/9189389
http://beta.album.ee/node/9189395


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 05.01.07 08:38 Tsiteeri


Väidetavalt on tehtud ka kg plokist 20 v kaane alla istuv plokk. Kuidas see käib? Äkki keegi valgustaks. Kui kunagi käisin endale kg plokile metallist plokikaane tihendit otsimas, siis erinesid need kaks nagu siga ja kägu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 18.02.08 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin

Sõrm läbimõõt 20,000 mm X pikkus 62 mm


...ning turboka korral on sõrme sisemine läbimõõt 8mm. Samas 7A korral on sisemise augu läbimõõt 9mm. Seega turboka sõrm natuke tugevam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.05.08 11:35 Tsiteeri


Jätkame siis informatiivse osaga. Kes teinud need teavad.
Järgnevalt võrdlus 7A ja AAN ploki vahel.
1. Plokkide esiots. Põhi erinevus AAN-i rihmapinguti aukudes.
2. Kaane fikseerimistihvt AAN ja 7A. Seega ploki siduripoolses otsas asetsevad tihvtid on 5mm nihkes.
3. Plokkide starteripoolne külg. Loomulikult on 7A-l puudu stuts turbo jahutusvedelikule ja auk turbost tagasivoolavale õlile. Samuti puuduvad augud, et kasutada AAN-tüüpi esimest mootorikäppa.
4. Plokkide alaotsas tähtsaid erinevusi pole. Pildil on 7A plokil lihtsalt kolbidele suunatud nn.õlipihustid eemaldatud. Mõningane erinevus on ka valu- ja töötlusjälgedes.
5. Plokkide termostaadipoolne külg erineb augu poolest, kuhu kinnitub AAN-il geneka/roolivõimu kronstein.
6. Ja pisike tähelepanek veel karteripõhja kinnituspoltide aukudes. AAN-il ei ole need augud läbivad, kuid 7A-l on.

Siduripoolsesd otsad on plokkidel samad ning teadmiseks veel, et AAN-i mootor on 92a. s4-lt. Ja 7A 91a. 90 20V-lt. Seda mainin selleks, et näiteks samase 91a. 90-l oli plokikaanes väljalaskekollektori jaoks 16 poldiauku(nagu turbokatel). Samas 89a. 90-l oli neid auke 10 nagu enamus 7A mootorid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 25]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]