TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.06 20:43
|
|
|
S2 jahutussüsteemi lisaradikas
Jagage kogemusi, kel see väike radikas iluvõre tagant eemaldatud - kuidas on suvel väga palavate ilmadega jahutusega lood, kas linnasõidul käib
"propeller" koguaeg täispööretel?
Kuidas talvel soojaks läheb - kas läheb kiiremini kui lisaradikaga?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 15.11.06 20:45
|
|
|
Põhjanaabrid igatahes teevad "kõrberadika" eemaldamisega õigele coolerile ruumi 
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.06 21:19
|
|
|
Minu omal seda pole küljes olnudki, et ei oska vahet otseselt öelda. Kuid suvel igatahel probleeme ei täheldanud, temp oli ilusti normaalsel alal ning
vent hakkas käima suht harva.
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.06 22:46
|
|
|
Kui kliimaradiaator on küljes võib tekkida probleeme s.t. ventilaator töötab koguaeg. Ilma kliimaradiaatorita on õhu ligipääsevus jahutusradiaatorile
oluliselt parem ja puudub otsene vajadus vaikese radiaatori järele. Mina jätsin väikese radiaatori alles, enda huvides.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 06:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rax
Kui kliimaradiaator on küljes võib tekkida probleeme s.t. ventilaator töötab koguaeg. Ilma kliimaradiaatorita on õhu ligipääsevus jahutusradiaatorile
oluliselt parem ja puudub otsene vajadus vaikese radiaatori järele. Mina jätsin väikese radiaatori alles, enda huvides. |
Egas ventikas tööta pidevalt kliimaradika olemasolu pärast. Selles on süüdi ikka mittetöötavad releed vms.
Minu S2-el ei ole ka väikest radikat ja peale termostaadi vahetust oli temperatuur OK.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.11.06 07:21
|
|
|
Väikest radikat kasutatakse just kliimaseadme korral ning mitte ainult S2-l, vaid ka coupe keredel ( 80 B4 2.3 jne ). Kuna just kliimaradikas ei
võimalda piisavat õhu pealejooksu jahutussüsteemi põhiradikale ning võivad ilmneda jahutusprobleemid mootoril. Kel huvi tõsisem võimsuslisa ning
kliima olemasolu ei ole vajalik, eemaldage mõlemad radikad, nii kliima-, kui ka väike jahutusradikas, asemele mõõõõnusalt suur cooler

lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 07:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Väikest radikat kasutatakse just kliimaseadme korral ning mitte ainult S2-l, vaid ka coupe keredel ( 80 B4 2.3 jne ). |
Minu omal pole kliimat kuid lisaradikas on kunagi küljes olnud (kui mina auto sain olid pimedad ees torudel), et pandi neid ka tehasest külge ilma
kliimata masinatele.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 07:39
|
|
|
Kliimaradikas on eemaldatud.
Olen natuke mures lihtsalt sellepärast, at mu kunagisel hõbedasel 200 -l oli selle koha peal cooler ja suvel linnasõidul oli jahutusvedeliku temp väga
laes ja vendi tiivik tegi elu kiiremaid liigutusi.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Kliimaradikas on eemaldatud.
Olen natuke mures lihtsalt sellepärast, at mu kunagisel hõbedasel 200 -l oli selle koha peal cooler ja suvel linnasõidul oli jahutusvedeliku temp väga
laes ja vendi tiivik tegi elu kiiremaid liigutusi. |
Kusjuures kui praegu mõtlema hakata siis kas mitte 200 radikas ei ole natukene väikesm kui S2 oma (see suur siis ikka) ja kui nüüd nende asendit
vaadata siis peaks S2 radikale õhu pealevool parem olema, 200l on radikas suht pikalt tule taga, S2-l ta nn püstipidi seal ning ei kaeta teda nii ära.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.06 12:04
|
|
|
Tänud - olen enda küsimusele vastuse saanud
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 16.11.06 17:21
|
|
|
Kuigi said oma küsimusele vastuse, saab keegi huvi korral lugeda ka mida S2central väikese radika kohta kirjutab. Põhimõtteliselt on väga lühidalt
räägitud, et väike radikas pandi kuna suurest jäi väheks. http://www.s2central.net/cooling01.html
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 16.11.06 22:45
|
|
|
Mingis mõttes on se pisikese radika värk 2 otsaga asi - nimelt kui see oma kohal on, siis soojendab see ka kapoti alla mootoriruumi jõudvat õhku üles
ning selle eemaldamisel pääseb jahedam õhk paremini mootoriruumi....
|
|
|