Lehekülgi: 1 2 |
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 07.11.06 14:12
|
|
|
2,5 TDi ei käivitu
Audi a6 1998 2,5 TDI ei käivitu enam seisis kaks päeva v2ljas ja siis käiasin aku tyhjaks kutsusin siis 1888 autoabi andsid vooli arvasid et kütus
külmunud siis nyyd 2 päeva sooja ilmaga seisis veel ja täna kutsusin uuesti autoabi kütus jooksvat peale eelsüüte küünal korras käia palju tahad k2ima
ei lähe mees sügas pead ja ytles et pole veel midagi sellist n2inud eelnevad päevad enne seda 4 päeva oli auto kogu aeg korras k2ivitus korralikult
jne.
Kust hakata viga otsima ja kus tallinnas saaks kiirelt tehtud.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 07.11.06 14:56
|
|
|
oled sa kindel et eelsüüteküünlad korras on?
Ja kas autos on suvekütus või talvekütus sees?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 07.11.06 16:02
|
|
|
kas v6 diislid on kah kahe hammasrihmaga- kui on siis jah see rihm on mu traktoril juba 2 korda purunenud - mõlemad korrad sõidu aeg, vahetus on
lihtne.
Mülkad mulle meeldivad raisk ....
|
|
|
|
marx008
huviline
Registreerunud 26.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 B7, 100 C4
|
postitati 07.11.06 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mar3k1982
Audi a6 1998 2,5 TDI ei käivitu enam seisis kaks päeva v2ljas ja siis käiasin aku tyhjaks kutsusin siis 1888 autoabi andsid vooli arvasid et kütus
külmunud siis nyyd 2 päeva sooja ilmaga seisis veel ja täna kutsusin uuesti autoabi kütus jooksvat peale eelsüüte küünal korras käia palju tahad k2ima
ei lähe mees sügas pead ja ytles et pole veel midagi sellist n2inud eelnevad päevad enne seda 4 päeva oli auto kogu aeg korras k2ivitus korralikult
jne.
Kust hakata viga otsima ja kus tallinnas saaks kiirelt tehtud. | Pane pumbale üks hea kolks ja hakkab tööle.
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 07.11.06 18:55
|
|
|
autoabi mees võttis küünla välja ja pani aku pealt juhtme mille teises otsas oli mingi toru sinna sisse ja ytles et kõik ok
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 19:59
|
|
|
sry, ma ennem eksisin siin natuke, ma mõtlesin et tegemist on R5 diisliga, daah 98 a. V6 loomulikult. Nendega on selline probleem, et kui pump saab
korra õhku, on väga raske uuesti ta ellu äratada, kui viga on selles. õhk võis tulla ntks tagasivoolu kaudu. minu soovitus - vaheta tagasivoolu
voolikud ära, pane uus filter külge ja täida käsipumbaga süsteem ära. siis proovi käivitada ja ükshaaval torud pihustite peal lahti keerata. V6'l on
peal VP44 boschi pump, mis tahab korralikult õhutamist saada. kui see ei aita, siis võib olla väga kurb lugu. see VP44 on ajuga pump, st. et üks aju
on autol ja üks aju on pumba enda sees. kahjuks need pumbad ei armasta eriti meie kliimat ja tihtipeale annavad otsad ära. kui sa ei suuda masina ellu
äratada, pöördu teenindusse...
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 07.11.06 20:03
|
|
|
kui ma arvuti autole järgi paneksin kas siis see ytleks mulle ka mingit infi et mis viga võib olla??
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.06 20:29
|
|
|
jah, kui mälu mind ei peta siis audi on ainuke auto VP pumbaga mis näitab ära kui pump peaks vussis olema. veakoodi ei mäleta, kuid veaks minu teada
oli ...komunikatsiooni viga/häire. Ja ntks meie töökojas on selline pistik mida ühendatakse pumba ja autoaju vahele ja saab veel vigu eraldi pumba aju
pealt lugeda. ja kui peaks õhk vahel olema, siis võib tekkida selline viga nagu "süüte korrigeerimis häire"
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 07.11.06 20:58
|
|
|
Alusta siiski sellega, et veendu kas pole mitte küte "alla vajunud" Endal selline kogemus, et vahetasin tuttava VW Passatil 2,5 tdi (mootor sama mis
audil) kütte filtrit ja unustasin filtri kopsiku naftat täis valada. Oli hulga tegemist enne kui õhu välja sain. Kõigepealt käiasin aku tühjaks enne kui taipasin milles jama. Siis laadisin uuesti aku ära, võtsin sõbra appi,
panin ta võtmest mootorit ringi käiama ise sealjuures igat pihusti toru lahti keerates lastes õhu välja. Aega läks aga asja sai Kusjuures enda R5 tdi-ga sellist jama õhuga pole olnud (on küte otsa saanud ja
on ka nafta "jämedaks läinud") Niiet alusta lihtsamast-lase õhk välja PS
scottimehel tuline õigus. V6-el on kapriisne pump.
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 08.11.06 06:40
|
|
|
hmm.. lugesin te soovitused läbi ja nüüd siis vaatan mis teha annab ega tallinnas pole ju yhtki kohta kus saaks kohe auto letti anda ikka mingi
nädalane järjekord ju?
auto ise seisab linnas mereääres.
Mõtlesin et tõmban ta koju aga lugesn ka et pole mõtet et liiga kaua seisnud jne.
Igaljuhul suur tänu kõigile vastajatele.
Kui saan probleemi lahendatud annan teada mis viga oli, esimese asjana katsun saada selle juhtmega venna kätte vaatab mis ta ytleb selle kohta.
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 08.11.06 09:04
|
|
|
ega tea keegi kus saaksin tallinnas kiirelt diagnostika teha ja kas see näitab ikka vea ära?
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 08.11.06 12:55
|
|
|
Vabalt võib ju olla mingi jama signalisatsiooni või immokaga (kui sellised asjad on paigaldatud). Kes vähegi teemat jagab peaks olema võimeline
blokeeringu üles leidma ja kasvõi ajutiselt kokku ühendama. Tean omast käest ühte juhtumit, kui auto koristamise käigus visati istme seljatoe sahtlist
välja kõik soga, mis seal oli ja pärast auto käima ei läind. Pool autot lammutati laiali ennem kui selgus, et seal sahtlis oli ka transponderkaart,
mis immoka deaktiveerib.
EDIT: Seda arvuti abil ei tuvasta muidugi (eraldi süsteemid)
|
|
|
Rihvkin
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.06 10:38
|
|
|
kas see autoabi mees ikka kõikki eelsüüte küünlaid kontrollis mõnikord piisab et kui üks katki siis jaua ei lähe käima 2,5 TDil neid 6 tk
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 09.11.06 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rihvkin
kas see autoabi mees ikka kõikki eelsüüte küünlaid kontrollis mõnikord piisab et kui üks katki siis jaua ei lähe käima 2,5 TDil neid 6 tk |
Auto peab käivituma ka ilma eelsoojenduseta, st, et kui ka ükski eelsoojendusküünaldest ei töötaks siis peaks ikka käima minema, eriti veel praegu kus
pole kuigi külm.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 09.11.06 12:19
|
|
|
müstika on see et kõik räägivad et küünlad, pump süüde jne katki aga kuidas see on võimalik kui hommikul auto seisma pannes kõik toimis enne seda ka
kõik ok, ja siis seisis poolteist päeva ja enam lihtsalt ei käivitu??
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.06 11:12
|
|
|
no küünlad ei saa olla, sest otsepritsega mootor läheb ilma ka käima. tuttava A8'l olid kõik 6 tk läbi ja terve telve oli normaalne käivitus. aga
pump võib katki olla kll. nendel tihtipeale lähevad nad niimoodi katki et täna on kõik OK, jätad seisma ja homme enam käima ei saa
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 10.11.06 13:01
|
|
|
lähen pistan kohe arvuti j2rgi ja siis copyn selle logi siia vaatab mis ytleb
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 10.11.06 14:03
|
|
|
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4B0 907 401 E
Component: 2.5l/4VT EDC G20AG D41
Coding: 01001
Shop #: WSC 00012
1 Fault Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 4B0 927 156 B
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 8E0 614 111 H
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Coding: 00011
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
ega midagi head siit ei loe minu arust
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 10.11.06 14:12
|
|
|
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4B0 907 401 E
Component: 2.5l/4VT EDC G20AG D41
Coding: 01001
Shop #: WSC 00012
1 Fault Found:
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 4B0 927 156 B
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 8E0 614 111 H
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Coding: 00011
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
ega midagi head siit ei loe minu arust
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.06 21:25
|
|
|
pumbaaju
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 11.11.06 14:14
|
|
|
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
kas see t2hendab et pump katkivõi et control modul pumba oma??
ei sa h2sti sellest aru kas siis ikka pump või selle module??
See autodata näitab selle koodiga mingit nelinurkset karpi kas see ongi siis pump või see see control module
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 11.11.06 14:31
|
|
|
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
kas see t2hendab et pump katkivõi et control modul pumba oma??
ei sa h2sti sellest aru kas siis ikka pump või selle module??
See autodata näitab selle koodiga mingit nelinurkset karpi kas see ongi siis pump või see see control module
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.06 18:37
|
|
|
control module ongi pumbaaju mis on kohe pumba küljes, pealpool sellise karbitaolise asja sees.
|
|
|
Mar3k1982
huviline
Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1998 2,5 TDI
|
postitati 13.11.06 05:45
|
|
|
et siis vaja pumbaaju ju mitte pumpa kui ma õigesti aru saan??
autodata näitab seda jah sellise nelinurkse kastina seal täitsa ees ventika juures
|
|
|
axelx
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant müüdud, otsin uut
|
postitati 13.11.06 09:36
|
|
|
see nali läheb maksma ca 15k, sellest aju 5k. Endal samuti jäi lihtsalt lambist seisma ja kõik. Abi sain karla autost. Uus/taastatud pump 25k.
Kasutasin siiski remondivarianti, kuigi aega läks, aga 10k on ka mingi raha ju.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |