Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 2.4D ei käivitu enam... :( (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2047)
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 07.11.06 07:33 Tsiteeri
Audi 2.4D ei käivitu enam... :(



autoks siis audi 100 2.4D 93.a
sõideti üle lamava politsei (ikka normaalde kiirusega...) ja auto lihtsalt suri välja ja enam käima ei lähe... :(
niipalju sai välja uuritud et kytus pihustisse ei jõua.
milles võiks olla jama? kas tal on kuskil mingi nö. avariinupp või klapp.
kõrgsurvepumbale tuleb peale 3 juhet. kas mingile peaks "süüde sees" asendis ka +12 V tulema? kuskil peaks olema ju see elektromagnetklapp mis kytusevoolu sulgeb/avab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.06 08:07 Tsiteeri


Proovi käsitsi voolu juhtida, mõnikord viga võib olla süütelukus (ei anna kontakti) Kõrgsurve pumba peal on magnettklapp, selline ümmargune kütusepumba pea peal, selle külge tuleb üks ainus juhe. Pane oma juhe ja viska otse akku pealt 12V. Kuna see on kõige ägedam, täiesti algusest lõppuni mehaanise juhtimisega mootor, ei tohiks mingi nö. avariinupu või klapi olla, kui just sina ise või endine omanik pole midagi peale aretanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 07.11.06 10:19 Tsiteeri


see klapp on seal jah.
ja seda +12 voldi lugu proovisin kah :)
aga, asi selles et mitte klõpsugi ei teinud klapp, imeõrnalt oli tunda mingit sädet vms. juhtmevahel. proovisin siis nii et näpuga tõmbasin selle hoova ylesasendisse mida elektromagnetklapp peaks kergitama. ikka mitte kõssagi....

ja nyyd veel ka selline jama et tõmbaks nagu kuskilt õhku vahele. klaasvoolikus mullid sees... :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.06 14:48 Tsiteeri


hmmm... ja kui ketrad mitte ei luba kah jah? Proovi teha sellist asja, et pealetulevat voolikut võta filtrikorpuse küljest lahti ja ,kui on sul mõnda käsipumpa, suru kõrgsurvepumba sisse küttet ja proovi siis käivitada. ja kui sa ütlesid et see magnetklapp ei plõksu, siis võib viga olla selles ka. see peab ikka korralikult häält tegema kui juhid voolu peale, nii et seda on korralikult kuulda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 07.11.06 19:42 Tsiteeri


Äkki käis hoopis põhi vastu seda lamavat menti. Ja nüüd põhja alt toru hoopis katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 08.11.06 08:14 Tsiteeri


Põhja alt oli nagu asi korras.
mul läheb pumba külge 3 juhet. ja see mida arvasin olevat magnetklapp, sinna andsin +12V peale ja pikkamisi hakkas siis see junn oma keskmist pulka välja ajama. ilmselt see ikka pole siis see magnetklapp?
aga üks ümmargune andur või asi kuhu läheb juhe külge on veel seal kus torud lähevad välja pihustitesse ja teine on gaasihoova all, näeb välja natukene nagu piduritorudel rõhu jagaja. kas äkki neist siis üks on too klapp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.06 08:28 Tsiteeri


seal jah, pumbepea peal. pumbapea on see asi kust tulevad torud välja. selle peal on magnetklapp :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 08.11.06 10:56 Tsiteeri


Ja nii oligi! niikui sinna klapile särtsu andsin nii mootor tiksus kah!
Kui nyyd kuskil ühtegi kaitset ega releed vahel pole siis tõenäoliselt läheb süüteluku põhi vahetusse.

Tänud aitajale!!! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.06 21:03 Tsiteeri


Võta heaks :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.3% - SQL: 62.7%]