Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Quattro abs (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 7796)
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 05.11.06 08:39 Tsiteeri
Quattro abs



mure järgmine-kupeel absi tuli särab kui täht taevas ega kustu, sai läbi käidud köik pistikud-yhendused, isegi veovölliotsa hambad puhastatud, kaitsmed korras, voolud kontrollitud aga tulemust ei anna. säita ka ei julge sest pidurdades kisub esimesed plokki ja see ei ole tagasillale hea(vähemalt minu arvates). kas keegi oskab tähelepanu pöörata mujale, mis seda viga tekitada vöib.
autoks 90aasta kupee Quattro.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aimar
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 05.11.06 08:44 Tsiteeri


absi andur mis on igal rattal nüüd üks 4jast on otsad andnud see tahab vahetamist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 05.11.06 08:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
säita ka ei julge sest pidurdades kisub esimesed plokki ja see ei ole tagasillale hea(vähemalt minu arvates).

Täitsa loll jutt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sven666
huviline



Registreerunud 18.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: jaguar

postitati 05.11.06 09:03 Tsiteeri


mul audil sama pull 80 quattrol


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 05.11.06 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
pidurdades kisub esimesed plokki

sikuta ajutiselt ABS aju üldse lahti siis on ka tagumised ilma ABS abita ja saad parema jalaga vaesemehe ABS-i harjutada.
Kuniks viga leitud ja eemaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 05.11.06 12:10 Tsiteeri


Ja andurite kontrollimisel multimeeter abiks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 05.11.06 13:19 Tsiteeri


uskumatult rumal jutt!

Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
pidurdades kisub esimesed plokki

sikuta ajutiselt ABS aju üldse lahti siis on ka tagumised ilma ABS abita ja saad parema jalaga vaesemehe ABS-i harjutada.
Kuniks viga leitud ja eemaldatud.


Abs kas töötab või ei tööta (siis põleb tuli). Sellist olukorda ei saa nagu olla et poolikult töötab! Esi rattad lähevadki ennem plokki kuna nede pidurdusjõud on tavaliselt suurem. Ilmselgelt vihjab ka esi rataste blokeerumine paigast ära pidurite balansile. Või ei tööta pidurdusjou regulaator tagasillal.
4 veole sakutamise kohalt jään vastuse võlgu võimalik et tõesti pidurdusjõud jaguneb läbi torseni.
Tavalise testriga mõõda andurid esialgu ära, kui kõik andurid on vahemikus 800-1050 oomi siis diagnostikasse. Andurite väärtused võivad erined kuna abs vöö erinevas asendis on takistus anduril erinev. Võimalik ka, et mõni solenoid agregaadis või mingi selline viga.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 05.11.06 16:05 Tsiteeri


kas ma olen valesti aru saanud et kui esimesed rattad plokis ja auto veereb edasi st tagumised käivad ringi et siis köik on ok. kas vahesidur laseb siis nii palju yle libiseda v on tagant ära.
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.06 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
kas ma olen valesti aru saanud et kui esimesed rattad plokis ja auto veereb edasi st tagumised käivad ringi et siis köik on ok. kas vahesidur laseb siis nii palju yle libiseda v on tagant ära.
:D


Audil ei olegi mingit vahesidurit - on Torsen differentsiaal(leiad netise selle kohta infot. näiteks www.howstuffworks.com).
See, et sul ABS ei tööta, võib tõesti väga vabalt ajada katkise anduri süüks. Otsi ülesse, et milline neist jamab ja vaheta ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 05.11.06 20:51 Tsiteeri


ma ei saand ikka selget sotti, kas esirataste blokeerumine ilma tagumisteta on kahjuli v mitte.
vabandan teadmatuse pärast.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTT
huviline



Registreerunud 08.07.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 1.8TQ 165kw

postitati 05.11.06 21:02 Tsiteeri


see täiesti loomulik
pole mina näinud veel autot millel (ilma absita) plokeeruks kõik rattad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 05.11.06 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
ma ei saand ikka selget sotti, kas esirataste blokeerumine ilma tagumisteta on kahjuli v mitte.
vabandan teadmatuse pärast.:(

Lühiajaline ei tohiks küll kahjulik olla. Sama olukord on ka näiteks ülevaatusel piduritestis või treilerile tõmbamisel käsipidur peal, kus ühed rattad veerevad ning teised seisavad. Kahjulik on pigem eri mõõdus (tegelikult juba erineva kulumisastmega) rehvid kiire sõidu juures, kus see teeb kasti õlid kuumaks, aeglase ja lühiajalise sõiduga poleks ka see veel midagi hullu.

Sorry, aga minu arvates on see olukord, et esipidurid blokeeruvad, täiesti ebanormaalne. Soomes elades, kus on kogu talv kiilasjää, on mägises linnas sõitmine ABSiga üsna tülikas, kuna mäest alla minnes ABS võibki jääda seda pidurdusmaad pikendama, st ei lubagi seisma jääda. Sellepärast lülitasin seal alati ABSi välja kohe autosse istudes, kuid selline olukord, et esipidurid tagumistest märgatavalt varem blokeeruda tahaks, on minu seniste Audi kogemuste juures igal juhul võõras. Pigem vastupidi, keskdifri Torsen jagab suurepäraselt nii veo- kui ka pidurdusjõudu esi- ja tagumise silla vahel, mis on eriti hästi märgata väga ühtlasel pidurdamisel (oluliselt parem esiveolise Audiga võrreldes) erineva auto koormatuse juures, tõsi seda küll mõistlikult mitte jõuga pidurdades. Subarutel on tänu viskolukkudele see sama efekt veel paremini väljendunud ja selle pärast ei panda neid Soomes ülevaatustel isegi mitte piduristendi (sest kui 1 ratas pidurdab, pidurdavad paratamatult juba kõik 4). Kui pedaal jõuga põhja lüüa, lähevad loomulikult blokki kõik 4 pidurit, aga sellist asja ju mitte kunagi liikluses ei tee. Iseasi võib olla see ABSiga üleskasvanud noor põlvkond, kelle jaoks äkkpidurdus tähendabki piduripedaali põhjalöömist ning lootmist, et elektroonika teeb ülejäänud töö. Nagu just näitena tõin, mägisemas ja jäises piirkonnas ei saa elektroonikale lootma jääda ning selline ABSi pimesi usaldamine tähendaks pidevalt väikesi plekimõlkimisi. Eelnevat juttu kokku võttes soovitaksin teha selgeks, miks tagapidurid esimestest nii palju kehvemini pidurdavad. Võibolla on piduritorud mõlkis, töösilindrid kinni vms loll viga, mis nagunii peatset lahendamist nõuab.


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 05.11.06 21:56 Tsiteeri


tänud krss.
aga mul'gi on esimene abs'iga auto sama 90q, vähe yle poole aasta, enne seda suur kaubik millel puudusid igasugu lisad. minu jaoks on see abs natuke harjumatu, tahaks lihtsalt et auto(kupee) korras oleks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 06.11.06 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Abs kas töötab või ei tööta (siis põleb tuli). Sellist olukorda ei saa nagu olla et poolikult töötab!

Kindel või ? ABS toimetab ju iga rattaga eraldi kas ei või siis olla et, mõne ratta puhul see ei rakendu ja laseb ratta lohisema ?
Juhul muidugi kui alati iga errori puhul lülitub ABS ennast täielikult välja siis jah ei saa poolikult töötada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 07.11.06 13:10 Tsiteeri


jah, kui abs süsteemis mingi viga tuvastatakse, lülitub abs kohe kindlasti välja.

aga see on natuke ebaloogiline, et ilma absita ja esirataste blokeerudes torsen või tagasild valu saavad. osadel audidel saab ju absi salongist välja lülitada ning kui sellega saaks midagi puruks sõita siis milleks see üldse pandud on?

endal ka abs ei tööta, eeldan et viga kuskil anduris.

Edit:
sain absi korda, viga oli relee kaitsmes. üldiselt kui kaitse on läbi siis relee pertses ja järgmine kaitse läheb samamoodi. mul jäi preagu igatahes püsima.
hoopis uus jama nüüd. abs ei tööta üldse nii nagu peaks, tundub nagu ainult vasakult poolt ragistaks, auto kisub vasakule pidurdades. ühel hetkel täristab üldse isegi ilma blokeerumata ning ei lase piduripedaali alla vajutada - sisuliselt ilma piduriteta sõit kuni seismajäämiseni.

kust mida nüüd otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 19.11.06 00:38 Tsiteeri


nyydseks köik andurid korduvalt kontrollitud, toimivad, aga siiski ei tööta, kaitsmed korras, kuid tekkis kysimus et kas armatuuri all ei ole mingit releed, mis on ehk pärjad andnud, sest söbra omal välja lylitades käib kuuldav plöks, aga minu omal seda ei ole. kas see plöks omab tähtsust v mitte.
atähh juba ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 19.11.06 00:54 Tsiteeri


Ma ei tea, kas suure Avant Quattro asju saab üldistada ka CoupeQ puhul, kuid minul ei käi küll mingit kuuldavat plõksu, kuigi asi toimib laitmatult. Samas on ka Audi 100 heliisolatsioon nii palju parem, et see võib summutada selle plõksu. Ka pere kahel teisel Quattrol olen ABSi välja lülitanud, aga mingit plõksu pole kunagi kuulnud. Vbl on kuulmises viga:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 19.11.06 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
nyydseks köik andurid korduvalt kontrollitud, toimivad, aga siiski ei tööta, kaitsmed korras, kuid tekkis kysimus et kas armatuuri all ei ole mingit releed, mis on ehk pärjad andnud, sest söbra omal välja lylitades käib kuuldav plöks, aga minu omal seda ei ole. kas see plöks omab tähtsust v mitte.
atähh juba ette


on küll armatuuri all ja täitsa vabalt võib olla, relee peal oleva kaitsme kontrollisid ära?

ABS Light ALWAYS ON
(J Tomislav)
Simple Check for it is the following

1. Remove footwell cover (driver's side ... this is actually the whole shelf).
2. Remove ABS relay (should be middle row all the way to left and it has a red fuse in it which is 10 amp I believe).
3. Look at fuse ... is it blown? If so, then here is your problem. Don't bother replacing fuse ... it will blow again. Replace the relay. If you still don't believe me, go ahead and put in another fuse and I bet it too will blow. This will prove the relay is toast.

The relay is found on all the 1990 - 1992 audi 90's and coupes ... regardless of drivetrain. Best way to make sure is to look at the part number on relay.
What happens is that there is this mother-of-a-diode inside that I can only assume shorts out over time. This diode is put there to 'absorb', if you will, any counter-EMF that occurs from turning off the ABS pump, so that the rest of the car's electronics doesn't go berserk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 19.11.06 19:25 Tsiteeri


nii, käisin ja kuulasin oma 90 absi ja plöksub kyll just välja lylitades, muidugi peab hästi kuulama. igatahes saab selle mure vist lahendatud, vähemalt tarkust sain stx juurde. et siis tänud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 22.11.06 18:32 Tsiteeri


kraapisime söbraga selle relee välja, vahetasime seal sees oleva dioodi ära ja nyyd toimib köik nii nagu peab.
suured-suured tänud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lendur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 quattro

postitati 29.11.06 17:07 Tsiteeri


küsimus samuti abs kohta, kuid autoks audi 100 quattro 89`.
kuskohas asub abs kaitse sellel mudelil? ( kui üldse abs järelt ära võtta kas siis diffrilukk ikka töötab?)
vabandan ette ära teema risustamise eest, kuid ei hakkand uut ka tegema)


I die before I fly!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.06 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lendur
küsimus samuti abs kohta, kuid autoks audi 100 quattro 89`.
kuskohas asub abs kaitse sellel mudelil? ( kui üldse abs järelt ära võtta kas siis diffrilukk ikka töötab?)
vabandan ette ära teema risustamise eest, kuid ei hakkand uut ka tegema)

Vaata tagaistme alla, seal võib see ABS relee samuti olla. Diffrilukk peaks töötama olenemata ABSi töökorrast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 29.11.06 21:04 Tsiteeri


90 on see juhiarmatuuri all, täpselt ise ei teagi, kuna tuttav seda remontis, aga seal see on, ja minul absi puudumine kyll ei seganud difritööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.06 21:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Caliper
90 on see juhiarmatuuri all, täpselt ise ei teagi.

See, et tea 90-l seal on... on ka eespool juba kirjas. 100-l on ta arvatavasti tagaistme all, samuti on ta seal B4 quattrol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 29.11.06 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Abs kas töötab või ei tööta (siis põleb tuli). Sellist olukorda ei saa nagu olla et poolikult töötab! Esi rattad lähevadki ennem plokki kuna nede pidurdusjõud on tavaliselt suurem. Ilmselgelt vihjab ka esi rataste blokeerumine paigast ära pidurite balansile. Või ei tööta pidurdusjou regulaator tagasillal.


vea otsimise protsessis selgus järgmine: auto töstukile ja mootor tööle, yles ja kui töstukil kõik veeresid ja söber pitturit vajutas siis esimesed rattad kohe kinni ja tagumised ei reageerinud üldse, sest nad ei saandki pidurdada, kuna abs ei saanud tagumistelt kiirussignaali ja seega arvas et nad seisavad, see jubin asub relees, mis võtab signaali vastu tõlgib selle absi jaoks arusaadavatesse numbritesse ja saadab signaali, mis kusjuures peaks olema pidev signaal isegi kui liikumine on null siis ikka mingi vool läheb ja abs i tuli ei põle, kui tuli põleb siis aju ei saa mingit signaali või tuleb see häiretega, abs töötab poolikult, kui puudub lüli mis viiks kokku kaks eri infot ehk siis esiteks see, et tal endal hoiatustuli põleb ja ta näitab et abs on pekkis ja teine info mis ta saab tagumisest absist ja mida ta võtab arvesse kui rataste seisu, samas ei näita ta seda kuidagi välja et ta töötab, sest tundub nagu tavaline pidur mis esimesed lubab blokki viia, aga seda teebki siis abs kuna tagumised ''JUBA SEISAVAD'', tema arust. Abs ei tööta juhul kui on otsa saanud absi peamootor mis on kapoti all, aga siis pidurdamine hirmus raske kuna kõik rattad ebaühtlased, seoses sellega ka näide: audi 90-ga pidi yks vend rekkale kylje pealt sisse tömbama sest unustas absijuhtme kapoti all tagasi yhendamata, mis tekitas yhe tagumise ratta plokeerumise ja auto kiskumise, aga kui abs töötab siis seda juhtuda ei saa, sest abs ei tohi lasta ühtegi ratast kiiremini seisma, ja olenemata piduriklotside kulumisvahest, regulleerib abs kolvide survet. ja tegelikult peaks olema vöimalik ka nn kolmveerand abs, juhul kui üks anduritest puru, siis see neljas kas tömbab plokki v jookseb lihtsalt kaasa.
Eelnevad kogemused sai kogetud siis kui otsisime endal viga, ja yhe mazdaga jamades.
aga samas vöin ka eksida, ärge siis liiga tehke.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]