Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Automaadi reziimid kadunud (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1830)
Riio12
huviline



Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDI

postitati 27.10.03 08:52 Tsiteeri
Automaadi reziimid kadunud



Ei ole enam vahet, kas D, 4,3,2 või +/-käsitsi , ikka vahetab ühtmoodi pööretel 2500 (diisel) enne 1800. Lisaks armatuuril kogu rida PRND432 põleb pidevalt peale süüte sisselülimist ja sõidu ajal. Eile sai nokitud mittetöötavat tagaklaasi soendust- lülitasin süüte sisse ja vaatasin voltmeetri pealt erinevate el. soenduste koormust (istmed...). Veendusin et tagaklaasi soendus koormust ei oma (MOTT). Lõin siis käega ja pärast käivitamist , nuputasaski auto eelpool kirjeldatud reziimi. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 27.10.03 13:41 Tsiteeri


Avariikäik sees (III):o:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 27.10.03 14:01 Tsiteeri


See on avariirezhiim e. limp home mode - automaatkasti juhtplokk lülitab ennast sellesse turvarezhiimi kui mingi andur villast paneb ja juhtplokk normaalseks toimimiseks vajalikku informatsiooni ei saa. Probleem võib saada alguse näiteks ABS anduritest või mingitest kontaktidest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Riio12
huviline



Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDI

postitati 05.11.03 08:14 Tsiteeri


Remonditud Revalis. AKK diagnostika , vahetati käigukasti juhtmestik....ja siis veel multifunkts lülit ? Aega läks 9h ja hinnaks kujunes 6k EEK-i. Tulemus hea , käiguvahetus tundub palju sujuvam kui enne, lisaks remonditi töötav välis-temperatuuri näitaja mittetöötavaks :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 05.11.03 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Riio12
lisaks remonditi töötav välis-temperatuuri näitaja mittetöötavaks :(


mulle jääb mulje et Revalis hakkab see reegliks kujunema et igakord kui auto remondist kätte saad on mingi jebla temperatuuriteemaga. siin alles oli keegi veel. ja vist ennegi sarnast jama olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]