Lehekülgi: 1 2 |
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 25.10.06 22:54
|
|
|
S6 (4.2L)-mured ja küsimused?
Alustaks sellega, et mõni aeg tagasi sai soetatud omale s6 4.2L avant, 1995 aasta. Nüüd nagu ikka tulevad ka vead vaikselt ilma valgele.
1. Kui väljas on vihmasem ilm siis auto ei tööta enam nii nagu peaks. Mootor hakkab puterdama ja auto liigub edasi umbes 30% aeglasemalt. Pöörded
tõusevad ka aeglasemini. Põhimure on aga see, et kui auto põhi saab keskelt märjaks korralikult siis edasi sõitmine on juba piin. Armatuuris viskab ka
CAT tule põlema peale märjaks saamist. Pöörded lähevad ka väga suure vaeva ja meelitamisega üle 2000 ja siis ka vahel loobib pöörded alla 2000. Kuid
samas küttekulu on normaalne, seega lamda ei saa läbi olla.
2. Kas õlitemperatuur peabki 60 ja 70 vahel olema, isegi sooja mootoriga?
3. Palju maksavad v8 uued küünla-juhtmed ja kus neid saada võiks kõige odavamalt?
4.Kuidas kõige paremini kontrollida praegusel aastaajal kas quattro on korras või mitte?
4.Palju maksavad uued pidurikettad ja klotsid ning samuti kust neid saada oleks võimalik?
5.Kus võiks käia s6 parandamas nii, et inimesed teaks mida nad teevad aga samas ei paneks sulle hinge hinda?
6. Tegemist on autol automaat-kastiga ja sellega seoses tekkis küsimus, et milleks kasutatakse 1, 2 ja 3 käiku? 3 peale saab kohe D pealt lükkata aga
mis otstarbe sellel on?
Need on nagu peamised mured praegu milega ma ei oska enam kuhugile pöörduda. Ehk keegi oskab aitada või soovitada mida kontrollida või mida edasi
teha. Kui tekkis mõni arusaamatus minu tekstis siis küsige ja ma üritan paremini lahti seletada. Kasutasin ka otsingut kuid oma muredele lahendust ma
ei suutnud välja lugeda.
|
|
|
Snoopy31
huviline
Registreerunud 14.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6, A6/S6 4,2 quattro
|
postitati 26.10.06 05:28
|
|
|
Mine läbi Melasi Autost(Artelli 14), seal aidatakse kindlasti!
Tsitaat: | Algselt postitas: *Andu*
Alustaks sellega, et mõni aeg tagasi sai soetatud omale s6 4.2L avant, 1995 aasta. Nüüd nagu ikka tulevad ka vead vaikselt ilma valgele.
1. Kui väljas on vihmasem ilm siis auto ei tööta enam nii nagu peaks. Mootor hakkab puterdama ja auto liigub edasi umbes 30% aeglasemalt. Pöörded
tõusevad ka aeglasemini. Põhimure on aga see, et kui auto põhi saab keskelt märjaks korralikult siis edasi sõitmine on juba piin. Armatuuris viskab ka
CAT tule põlema peale märjaks saamist. Pöörded lähevad ka väga suure vaeva ja meelitamisega üle 2000 ja siis ka vahel loobib pöörded alla 2000. Kuid
samas küttekulu on normaalne, seega lamda ei saa läbi olla.
2. Kas õlitemperatuur peabki 60 ja 70 vahel olema, isegi sooja mootoriga?
3. Palju maksavad v8 uued küünla-juhtmed ja kus neid saada võiks kõige odavamalt?
4.Kuidas kõige paremini kontrollida praegusel aastaajal kas quattro on korras või mitte?
4.Palju maksavad uued pidurikettad ja klotsid ning samuti kust neid saada oleks võimalik?
5.Kus võiks käia s6 parandamas nii, et inimesed teaks mida nad teevad aga samas ei paneks sulle hinge hinda?
6. Tegemist on autol automaat-kastiga ja sellega seoses tekkis küsimus, et milleks kasutatakse 1, 2 ja 3 käiku? 3 peale saab kohe D pealt lükkata aga
mis otstarbe sellel on?
Need on nagu peamised mured praegu milega ma ei oska enam kuhugile pöörduda. Ehk keegi oskab aitada või soovitada mida kontrollida või mida edasi
teha. Kui tekkis mõni arusaamatus minu tekstis siis küsige ja ma üritan paremini lahti seletada. Kasutasin ka otsingut kuid oma muredele lahendust ma
ei suutnud välja lugeda. |
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 26.10.06 05:35
|
|
|
Suure tõenäosusega on sul süütega suured jamad. See CAT tuli läheb sul põlema kuna küte jõuab põlemata kujul katalüsaatoritesse. Diagnostis tuleks
kohe kindlasti ära käia, ja kiiremas korras süütega seonduvad probleemid lahendada. Auto tahab hooldamist, ja ega see 4.2 mingi õhu ja armastuse peal
toimiv erand ei ole. Loomulikult on variant et Forss või mõni muu autokauplus pakub odavamalt sulle juppe, aga alati tasub ka Revalist küsida, kohati
on hinnad vägagi sarnased ja siis võiks juba Revalit eelistada.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.06 05:58
|
|
|
Revali hinnakiri. http://www.audi.ee/est/varuosad
Varuosakoodid http://www.elcats.ru/audi/group.asp?mdl=155&sbn=175
Mul on selle CAT tule korra põlema löönud, kui külma mootoriga läbi väga suure lombi sõitsin.
2. Õlitempi ma üle 70 pole näinud
4. Quattrol on kaks varianti: kui on korras siis auto sõidab ja kui ei ole korras siis auto ei sõida.
6. Mägedes mootoriga pidurdamiseks, kiirendamiseks( kast on iseõppiv, ehk maakeeli teeb seda mida ise tahab mitte seda mida sina tahad) ise käike
vahetades nii nagu sina tahad.
Hinnad leiad kombinatsioonis esimesi linke kasutades ( esimene ketas on 1522EEK koos km-ga revalis esimesed klotsid 2620EEK) jne.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.10.06 08:56
|
|
|
1. Vaata jagajate kaaned, rootorid, küünlajuhtmed, küünlad jms. üle. Tasub ka veakoode uurida, ehk tuleb sealt välja, mis talle vahepeal ei
meeldinud.
2. Õlitemp on normaalne
3.
4. Kui ei töötaks, küll siis juba teaksid.
4. Aavest sai kunagi ka odavamaid pidurikettaid (~700.- tk), aga iseasi, kui sirged ja kvaliteetsed nood on. Piduriklotse võib ka Aavest või
Forss'ist küsida, maksid alla tonni (Ferodo).
5. Kostiveres Arupos ilmselt.
6. 1 lubab kastil vahetada kuni 1. käigugi, 2 kuni 2. käiguni, 3 kuni 3. käiguni ja D lubab lõpuni, ehk kuni 4. käiguni.
|
|
|
Ingvar
huviline
Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.06 09:40
|
|
|
3. Küünlajuhtmed maksavad 8 kilo. Kui piibud on korralikud, siis on võimalik juhtmeid ja jagaja poolseid otsi ka eraldi vahetada. Mina tegin selle töö
OÜ Sägas Viljandis ja maksma läks 2 kilo ringi. Minu autoks oli siis S4 4,2 94a, aga põhimõtteliselt peaks see sama mootor olema.
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 26.10.06 12:26
|
|
|
Nii, täna õnnestus pimedas ruumis siis vaatada küünla-juhtmeid ja vaade ei olnud hea. Ühelt poolt sädeles 3 juhet ja teiselt poolt 4 Piibu pealt
peksis ka üks juhe üle. Kas tõesti need 8 juhet maksavad 8k? Aga kas kogu see jama ei või olla juhtmetes kinni?
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.06 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ingvar
Mina tegin selle töö OÜ Sägas Viljandis ja maksma läks 2 kilo ringi. |
äkki ikka Särg AA OÜ mitte OÜ Säga a noh vahet pole tegelt...kalad
mõlemad
|
|
|
Ingvar
huviline
Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.06 14:16
|
|
|
Sorry, Särg oli jah . Säga mul üks teine klient.
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 05.11.06 14:37
|
|
|
Seoses velgede vahetusega tekkis selline küsimus, et kas võib panna 3 velge mille ET on 35 ja ühe velje mille ET on 40. Et kas see erinevus hakkab
midagi lõhkuma või võib alla panna?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 05.11.06 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: *Andu*
Seoses velgede vahetusega tekkis selline küsimus, et kas võib panna 3 velge mille ET on 35 ja ühe velje mille ET on 40. Et kas see erinevus hakkab
midagi lõhkuma või võib alla panna? |
Selline kombinatsioon küll autole hästi ei mõju. Oleks siis veel, et kaks ühte mõõtu ja kaks erinevad, et paned erinevatele sildadele erinevad
veljed, kuid ühele sillale erinevad ei lähe kohe mitte.
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 20.11.06 07:12
|
|
|
NIi jälle mina oma muredega. Aga seekord tahaks ma aint teada, et kuidas sellel autol xenon pirne vahetatakse. Üle tunni aja uurimist ja närvide kulu
mina loobusin xenoni lahti saamisest. Ei julgenud väga keerata ka jõuga seal midagi. Kuna üks pool kustub niisama lampi ära siis tahtsin lihtsalt
pirnid ümber tõsta, et näha kas asi on pirnis või tuleb muret mujalt otsida. Oleks tänulik kui keegi saaks öelda mida keerata või mida teha, et pirne
kätte saada. Ja uue pirni hind peaks olema kuskil ~1000.- ringis?
Andi.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.06 07:18
|
|
|
Ja mis trikiga sa neid pirne kavatsed ümber tõsta? Kogu see huinjaa on ju ühes tükis.
P.S ma olen ka proovinud pirne ära võtta, et luupe puhastada, kuid inimjõuga see ei käi- järelikult käib mõistusega, aga seda napib - rohkem pole viitsinud süübida
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 20.11.06 10:05
|
|
|
Asoh, ma arvasin, et pirnid käivad ikka ära. Aga kas see siis tähendab, et kui pirn läheb läbi siis tuleb terve uus komplekt osta või kuidas siis
nende xenon-de vahetus ette näeb? S seeria on ikka keeruliseks aetud, mitte midagi ei saa lihsatlt tehtud
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 20.11.06 10:10
|
|
|
Need pirnid käivad ära väga kenasti. Ainult sellejaoks on vaja kogu krempel laiali lammutada. Nende kinnituskõrvade paigutus on selline, et kui
läheneda pirnile 'selja poolt', siis neid avada pole võimalik. Tuli tuleb eemaldada ja laiali lammutada. See on isegi väga lihtne ja mul ei läinud
protsessi käigus mitte ühtegi asja puruks.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
*Andu*
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Civic type-R
|
postitati 20.11.06 11:04
|
|
|
Tänan õpetuse eest. Nüüd on tänane õhtu jälle sisustatud.
Tahaks juba liikmete autode alla pääseda, siis oleks asi lihtsam minu jaoks.
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 27.02.07 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Need pirnid käivad ära väga kenasti. Ainult sellejaoks on vaja kogu krempel laiali lammutada. Nende kinnituskõrvade paigutus on selline, et kui
läheneda pirnile 'selja poolt', siis neid avada pole võimalik. Tuli tuleb eemaldada ja laiali lammutada. See on isegi väga lihtne ja mul ei läinud
protsessi käigus mitte ühtegi asja puruks. | Pirnid saab korpuse küljest lahti jah, aga pirne eraldi siiski vahetada ei õnnestu.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 27.02.07 10:23
|
|
|
Pirne ei saa vasakult paremale ja vastupidi tõsta, kuna nad on erinevad. Eraldi kah ei saa vahetada ainult pirne, sest need on starterplokiga üks
tükk. Lihtsam on uus komplekt osta ja siis see installida lasta. Siis saad eraldi vahetada juba. Endale sai pandud H7 HID kseno komplekt 5000K
valgustemperatuuriga. Näitab okeilt, ainult pirnide pikkust pead jälgima, et pirn ikka täpselt fookusse saada, pead mingi tihendiga selle H7 uue pirni
'sama pikaks' saama kui vana originaali.
PS! Mul on töötav originaal olemas, kaks plokki ja üks pirn. Juhe on küll pooleks jõigatud, kuid vastavaid abinõusi kasutades, saaks seda veel nn
säästutuuningu korras installida.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 28.03.07 19:42
|
|
|
Uued küsimused - teretulnud 
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 29.12.07 10:43
|
|
|
Kuidas saab kontrollida küünlajuhtmeid?
Kas on võimalik mõõta testriga nende takistust, on ehk teada mis neil peab olema takistus uuest peast?
Või pole see eriti loogiline jutt.
|
|
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 01.02.08 11:31
|
|
|
Sai tehtud diagnostika ja välja tulid sellised asjad
Error number
515-- camshaft position sensor (G40) open or short to B+
513-- engine speed sensor (G28) no signal
Teab keegi midagi nende vigade kohta rääkida, nt kus asuvad andurid. Igasugune info teretulnud.
Mootoriks v8 4,2 213kW.
Oskab keegi seletada miks vag com ei näidanud mootori tüüpi (v6 2,8: v8 4,2) selle asemel oli seal MOTOR MTM ja softi nr K2 10261203599
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 04.02.08 18:27
|
|
|
Tänud vastuse eest.
Kas on võimalik ka neid andureid kuidagi eraldi testida , kas on töökorras või mitte.
Ehk on kellelgi paremaid pilte, nendelt suht raske aru saada kus andurid asuvad.
Kas kellelgi pole manuali pakkuda mõistliku hina eest?
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.08 15:47
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, aga põhimõtteliselt räägiks küünlajuhtmetest või alternatiividest.
1. Revalis maksab üks juhe 700EEK -s.t 5600EEK + keskjuhtmed 1000EEK kui piibud ka ära vahetaks siis need on ka 940EEK tükk
Kokku vähemalt 7000EEK
2. Siit tundub saavat vähemalt V8 ühe poole juhtmed 200USDga http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_64&products_id=455
3. Siit saab know-how kuidas 350USD ga V8 elektronsüüte peale ehitada.
Mis oleks mõistlik? Ma eeldan, et elektronsüütega on lootust ka mingitele lisakilowattidele, aga mis immoga aju sellest arvab?
Arvamused
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
postitati 29.05.08 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ei hakka uut teemat tegema, aga põhimõtteliselt räägiks küünlajuhtmetest või alternatiividest.
1. Revalis maksab üks juhe 700EEK -s.t 5600EEK + keskjuhtmed 1000EEK kui piibud ka ära vahetaks siis need on ka 940EEK tükk
Kokku vähemalt 7000EEK
2. Siit tundub saavat vähemalt V8 ühe poole juhtmed 200USDga http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_64&products_id=455
3. Siit saab know-how kuidas 350USD ga V8 elektronsüüte peale ehitada.
Mis oleks mõistlik? Ma eeldan, et elektronsüütega on lootust ka mingitele lisakilowattidele, aga mis immoga aju sellest arvab?
Arvamused |
Selle 3. kohta niipalju, et mul läksid ainuüksi süütepoolid ca 2x niipalju maksma ja seda väga korraliku alega.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |