Laks76
huviline
Registreerunud 06.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 (c6) 3,0 TDi avant quatro ja Audi S3 quatro 1,8T (1999a)
|
postitati 23.10.06 06:27
|
|
|
Aku kehv laadimine?
Tere, kas keegi oskab öelda millest võib tingitud olla selline asi, et ilmade jahenemisega seoses on hommikul mu audi kompuuteri akulaadimise tuli
süttinud? Varem sellist asja ei olnud aga nüüd kui ilmad jahedamad süttib see tuli armatuuril põleb maksimaalselt mõne minuti ja siis kustub ära. Kas
võib tegu olla kulunud geneka harjadega või milles, teab ehk keegi öelda?
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.06 10:08
|
|
|
vabandust et teise teemat solgin aga kuidas 96a A4 geneka harju kontrollida? võimalik ka veel pingeregulaatori vahetus. tuleb selleks genekas maha
võtta? tuleb hakata esiotsa lammutama? kole kitsas on seal igatahes
1.8, 92kw, ADR
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 23.10.06 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olc
vabandust et teise teemat solgin aga kuidas 96a A4 geneka harju kontrollida? võimalik ka veel pingeregulaatori vahetus. tuleb selleks genekas maha
võtta? tuleb hakata esiotsa lammutama? kole kitsas on seal igatahes |
Miks sa arvad et kõik teavad, millise mootoriga a4 avanti omab keegi olc lõunast?
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.06 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Tsitaat: | Algselt postitas: olc
vabandust et teise teemat solgin aga kuidas 96a A4 geneka harju kontrollida? võimalik ka veel pingeregulaatori vahetus. tuleb selleks genekas maha
võtta? tuleb hakata esiotsa lammutama? kole kitsas on seal igatahes |
Miks sa arvad et kõik teavad, millise mootoriga a4 avanti omab keegi olc lõunast? |
1.8, 92kw, ADR.
|
|
|
priit467
huviline
Registreerunud 01.05.06
Asukoht: Kuressaare-Reval
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1999 1,8T
|
postitati 24.10.06 15:03
|
|
|
Kuidas sa ikka muidu näed, kas harjad on korras või mitte, kui kenekas peal? Mehhaanikud ei ole ju selgelt nägijad. Võib ju järeldada, kui ei lae
hästi siis võib viga selles peituda, kuid...?
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 24.10.06 17:58
|
|
|
Lihtsam on ikka laadimine testriga üle kontrollida ja siis alles, kui laadimimist pole geneka kallale minna.14-14.4V jookseb peale siis asi korras.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 26.10.06 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Lihtsam on ikka laadimine testriga üle kontrollida ja siis alles, kui laadimimist pole geneka kallale minna.14-14.4V jookseb peale siis asi korras.
|
Mingi koormus võiks samal ajal ka taga olla - kasvõi näiteks täistuled põlemas vms
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 26.10.06 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: meelo
Lihtsam on ikka laadimine testriga üle kontrollida ja siis alles, kui laadimimist pole geneka kallale minna.14-14.4V jookseb peale siis asi korras.
|
Mingi koormus võiks samal ajal ka taga olla - kasvõi näiteks täistuled põlemas vms |
Korralikukt töötava geneka laadimis pinge ei tohiks max voolu tabimise juures muutuda üle 0,5 v.
|
|
|