Omigod
huviline
Registreerunud 07.10.03
Asukoht: L6unas
Kasutaja on eemal
Auto: OOOO sada
|
postitati 25.10.03 08:05
|
|
|
Jõudu ei ole.....
Lugesin küll arhiivi aga mida ei ole seda ei ole. Mure siis selline. Käivitades läheb kohe käima, aga gaasipedaali puutuda ei või, sureb välja. Natuke
aega töödates juba võib gaasi puutuda. Aga liikuma saamisega on raskusi. Ullu meelitamisega saab liikvele, aga minekut=jõudu ei ole. Kui mootor
soojeneb läheb asi natuke paremaks, aga ikkagi ei ole minekut. Selline tunne nagu sapaka mootor liigutaks 1,8tonni. Alla mäge ja tugeva tagant tuulega
saab 80 kätte. Vahetatud on penapump, pihustid ja 1 koma teist veel, aga paremaks ei läinud. On keegi sama asjaga kokku puutunud ja milline oli siis
lahendus?
autoks siis A100 2,2 86aastakäik
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 25.10.03 08:21
|
|
|
Vaata Tartu diagnostika teemat. Mul oli enamvähem sama jama. Lambta oli pees ja mingi jura veel. Küttesegu reguleerija ei funka ja annab koguaeg
ühesugust (mis sobib soojale mootorile). Kindel ei ole, ise olen mootori suhtes suht lammas.
ainult quattro
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 25.10.03 14:40
|
|
|
Olen korra täpselt sama asjaga kokku puutunud, aga MC mootori puhul. Üks pistik, mis asub pritsepea küljes, oli lahi tulnud...
|
|
|
Kopu
huviline
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,5TDi, 2004
|
postitati 25.10.03 14:44
|
|
|
Oli sama laadi jama , nässus oli juhtrõhuregulaator ja tühikäigu põõrdeid juhtiv mootor. Abi saaksid Speedster Oü-st 05656458 ja teadja mees on Hannes
|
|
|
eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 28.10.03 19:33
|
|
|
kus see juhtrõhu regulaator asub -a100 90a.?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 28.10.03 21:53
|
|
|
Ka endal on olnud selline probla NF mootoriga - potensioka pistik pritse pea tagant oli lahti.
Aga viga lòhnab ka kangesti mòòtmata òhu jargi - leke lòdvikutes, peale pritse pead. Katsu pistikud yle pritse pea kyljes ja kontrolli voolikuid.
Lambda viga ei tohiks olla, kuna 2-3 minutit aju seda ei vaata.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 29.10.03 07:17
|
|
|
Samalaadne viga oli ka mul ja põhjus oli juhtröhuregulaator.
|
|
|
eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 30.10.03 08:36
|
|
|
kus see vidin siis ikkagi asub
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 30.10.03 10:49
|
|
|
Asub mootorist paremal pool plokiküljes kahe kuuskantpoldiga ,sinna läheb vaakumi otsad ja pritsepeast 2 voolikut
|
|
|