4b
huviline
Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80B4 1.9tdi
|
postitati 12.10.06 09:18
|
|
|
Ei saa ühendust auto ajuga
Tere,
probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto
ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga.
Auto hakkab ikka A tähega
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.10.06 09:26
|
|
|
Tarkvara (vag-com) laseb muuta erinevaid auto ajuga peetavate sideseansside parameetreid, ma arvan, et sinna on kala maetud. Olen probleemiga, kus AT
ja ABS ajuga saime ühendust, aga mootori omaga mitte, kokku puutunud, kuid ei oska sulle lahendust pakkuda. Samas teise tootja kaabliga kui
põhimõtteliselt sama tarkvaraga side toimis.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 12.10.06 10:33
|
|
|
Kui saladus pole, siis mis firma oma oli toimiv kaabel?
Sõbral on sama jama C4'ga. Mingi ulmeliselt madala kiirusega (vist 260 oli) saab ligi airbagi ja vist ka ABS'ile aga mujale mitte. 2000a passati
peal toimetab sama kaabel igast asendist.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.10.06 12:28
|
|
|
Kysi juks11'lt, mis kaabel tal on .....
|
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 11.11.06 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 4b
Tere,
probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto
ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga. |
Kas sa oled probleemile lahendust leidnud? Me maadleme juba kolm päeva samase probleemiga ,aga mitte mingeid tulemusi. Ostsime ka selle juhtme samast
kohast ,kus sinagi ,ainult selle vahega ,et me juhe on KKL ISO9141/KWP2000 RS232
Kõik muidu näitab ok olevat ühendusega, aga kui panna engine otsima ,ei leia midagi ja viskab tabeli kirjaga "Cant' Synch Baud Rate". Ainuke asi
mille üles leiab on ABS ja näitab selle kohta kõik korras olevat.
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 12.11.06 07:23
|
|
|
2.5 vana diesel, kloonitud interface sellega ühendust ei võta, kuna selle aju syncrot (baudrate) on suht võimatu ainult arvuti põhiselt teha.
Originaal interface sisaldab PIC'i mis selle arvuti eest ära teeb. Mis aasta see B4 1,9 on? Viimane VAG COM version on mingi 607.X mitte 409.1 . Ja
kas see koht, kus kohast kaabel ostetud, ei oska ise oma õnnetuid kliente aidata ?
|
|
|
soga
huviline
Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4
|
postitati 13.11.06 02:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marks713
Tsitaat: | Algselt postitas: 4b
Tere,
probleem selles, et ostsin tehnonetist sellise kaabli USB otsaga, aga auto
ajuga ühendust ei saa. Milles võib viga olla?
Proovisin nii "vag-com 409-1" kui ka "VW tool" programmiga. |
Kas sa oled probleemile lahendust leidnud? Me maadleme juba kolm päeva samase probleemiga ,aga mitte mingeid tulemusi. Ostsime ka selle juhtme samast
kohast ,kus sinagi ,ainult selle vahega ,et me juhe on KKL ISO9141/KWP2000 RS232
Kõik muidu näitab ok olevat ühendusega, aga kui panna engine otsima ,ei leia midagi ja viskab tabeli kirjaga "Cant' Synch Baud Rate". Ainuke asi
mille üles leiab on ABS ja näitab selle kohta kõik korras olevat. |
Ross techi kodukal õpetused olemas.Kui baudi jada ei suuda sünkida siis tuleb tiba kiirust alla lasta.Vag-Comil options:start baud(algselt 0)sinna
lahtrisse siis ühendus kiirus mida kasutada tahad(9600,4800.2400-960,480,240)
vanade 2,5 tdi mootorile ligisaamiseks start baud panna 240.Jookseb ilusti aga tiba aeglane ja live datat ei näe,000 kanalil on mingi bittide jada
olemas,aga pole siiani suutnud sellele tõlgendust leida.Mingid A6ed 2,6 või 2,8(ei mäleta täpselt)Hitachi ajuga ei saagi ühendust nende
kaablitega(nõuab mingit eriseadet ma arvan)
A3 oli mingi jama Marelli ajudega tahtsid 9600 või 4800,muidu ühendust mootoriga polnud,ülejäänud asjad olemas(ABS,SRS).
|
|
|
soga
huviline
Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4
|
postitati 13.11.06 02:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DiaLAB
2.5 vana diesel, kloonitud interface sellega ühendust ei võta, kuna selle aju syncrot (baudrate) on suht võimatu ainult arvuti põhiselt teha.
Originaal interface sisaldab PIC'i mis selle arvuti eest ära teeb. Mis aasta see B4 1,9 on? Viimane VAG COM version on mingi 607.X mitte 409.1 . Ja
kas see koht, kus kohast kaabel ostetud, ei oska ise oma õnnetuid kliente aidata ? |
Vag-Com 607xxx müüakse ainult koos spets kaabliga.
409.xxx on tava kasutajale viimane mis töötab lambi skeemidel tehtud kablaga.Endal 409 ja venelaste moditud skeem MC33199 ja MAX232+1trans KKL
kabla,usud või mitte aga jumala rahul olen!
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 13.11.06 05:52
|
|
|
Originaal kaabel (COM versioon) toimetab kõigi ajudega, sest seal samuti PIC sees mis tegeleb asjaga. Kuna eelpoolnimetatud kaablitel PIC puudub
(MAX232 põhised asjad + mõned vidinad veel), siis nende baudi toimetab ainult arvuti ja sellest tulnevalt pole kõiki varjante võimalik kasutada, kuna
matemaatiliselt ei jagu . USB HEX-CAN originaal kaabliga pole siiamaani ühtegi probleemi olnud. Need hiinas kloonitud 100 taalased asjad töötavad
minuteada 504.1 versiooniga, kuna edaspidine update pole enam võimalik (senikaua kuni 607 kaabel lahti häkitakse).
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 13.11.06 05:55
|
|
|
Üks asi veel spets = originaal , nagu üleeelmisest postitusest lugeda saab. Seega me räägime siin enamal juhtudel kloonidest mis pärit hiinast või
selfmade kaablitest.
|
|
|
soga
huviline
Registreerunud 13.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Legacy 2,2i 4x4
|
|
marks713
huviline
Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5TDI 1991
|
postitati 01.12.06 07:47
|
|
|
No nii siis lõpuks sain ajuga ühenduse ka. Nimelt ei olnudki milleski muus viga, kui oli vaja XP programm välja vahetada Windows 98
ja oligi korras. Baud-i panin 240 ja sai ilusti ajuga ühenduse
Ühtegi veakoodi ei leidnud.
Proovisime siis ühe sõbra A 80 B4 1,9 tdi 92a. töötas ka ilusti. Ainuke asi oli kummaline see, et tal mootor jumpsib täiega (tühikäigul põõrded
kõiguvad, sõiduaegu peale käiguvahetust võtab hinge kinni jne.) aga ühtegi viga ei leidnud 
Nüüd siis tekkis selline küsimus, et kust saaks tõmmata sellise programmi ,millega saaks üle tsekata autot täielikult. Oleks väga tänulik ,kui keegi
hea inimene aitaks selle leida
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 01.12.06 11:15
|
|
|
Ei lähe päris 100% teemaga kokku, aga enda autol oli siin ka selline probleem, et VAG-COM ei saanud üldse autoga mingit ühendust. Veidi aega uurides
ja testriga kohti katsudes ilmnes, et diagnostikaotstele autost tuleva toiteahela kaitse oli maha põlenud. Uus kaitse pessa ja oligi kõik korras.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 18.01.07 20:15
|
|
|
Baud rate lisaks võiks oriivuda arvuti poolel muidki pordi parameetreid muuta (buffers näiteks)
|
|
|