Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Talvine sõidukool (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2332)
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 23.10.03 13:01 Tsiteeri
Talvine sõidukool



Kas kellegil on infot sellist laadi talisõidu ürituste kohta nagu mujal korraldatakse, ehk nn. Quattro School. Ehk siis õpetatakse kuidas 4veoga talvel sõita. Või on siin klubilisi kes tunnevad, et valdavad talvesõidu nippe ja on nõus ka teistele jagama. Kui lumi peaks pikemalt maha jääma võiks midagi taolist mõelda ?
Või mis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.10.03 13:15 Tsiteeri


quattroga tahaks vara talvel pisut harjutamist saada,teinekord teeb ime trikke käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.03 13:19 Tsiteeri


Võiks kah seda cipa harjutada, ei ole nagu varem quattroga talvel sõitnud aga esialgne tunne on küll, et käitub pigem nagu tagaveoline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 23.10.03 14:09 Tsiteeri


kunagi oli ka sarnane teema aktuaalne. aga momendil ma ei suutnud seda leida. seal on juttu Q-ga liikumisest kah ja veel miskit. kui suudan leida üles annan siin kah teada. aga loomulikult tahaks isegi saada häid nippe talvel kulgemiseks. eelkõige siiski FWD vallas.

kunagi oli mingi ingliskeelne leht ka a la "sõidu tehnikad" vms. samuti kadund :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.03 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
kunagi oli ka sarnane teema aktuaalne. aga momendil ma ei suutnud seda leida. seal on juttu Q-ga liikumisest kah ja veel miskit.


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=454


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 23.10.03 14:44 Tsiteeri


lappasin selle teema algusest lõpuni läbi aga teada ei saanudki kuskandis need jäärajad (jäärada) asuvad. tahaks ka 4awd proovida, pole ennem proovindki!
niiet, kes teab andke märku.:)
tänan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit121
huviline



Registreerunud 25.07.03
Asukoht: Tln/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: B4&CR-V

postitati 23.10.03 15:14 Tsiteeri


eelmine talv Raku järv oli hää koht:D,venita või viiekildine rada sisse.territoorium on küll valve all .Kui ilmaga joppab,annab mõelda ja sebida:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 24.10.03 05:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Võiks kah seda cipa harjutada, ei ole nagu varem quattroga talvel sõitnud aga esialgne tunne on küll, et käitub pigem nagu tagaveoline.


Tagaveolisuse kohta nõus. Mitu korda kerge vaevaga risti keset teed saadud linnas :)


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 24.10.03 08:50 Tsiteeri


Ennast huvitaks just see pool, et keegi teadjamees seletab millal siduriga mängida, millal klapatsit põhja lükata, mis siis teoreetiliselt juhtuma peab ja mis tegelikult juhtub. jäärada võib niisama sõita aga just huvitab see õpetuslik pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.10.03 08:54 Tsiteeri


Olen ka seda kruusal tundnud et tagaots tahab ette minna,aga kuskil suuremal platsil tuleb katsetada ja selle kõige magusama kätte saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ren
huviline



Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5

postitati 24.10.03 08:55 Tsiteeri


Mina katsetaks ise sinu asemel. Aga leidsin sellise jutu, asi seegi :

HANDLING CHARACTERISTICS: As long as you do not try to turn or brake, the tires that usually lose traction first on slick winter roads are the driven tires, the tires connected to the engine by the drive train. This is due to the torque exerted by the engine when accelerating or decelerating. A decelerating car that has lost traction to its driven wheels will usually pivot around the tires that still have traction, the tires that are not driven. The following deals only with skids that occur when decelerating with very poor traction such as compact snow and ice. FRONT WHEEL DRIVE: Even though front wheel drive vehicles usually have more weight on the front than the rear tires, the front tires can lose traction first when traction is poor. Because you have little or no directional control when the front tires lose traction, a skidding front wheel drive vehicle can be unpredictable and difficult to control. Most of the time it will plow forward in a straight line, but sometimes the front of the car will move left or right and pivot around the rear wheels. Simply put, the car will try to go where it is pointing.
FOUR WHEEL DRIVE: Four wheel drive is the least likely vehicle to skid, because the engine's torque is divided among four wheels INSTEAD of two. The disadvantage to four wheel drive is that once a four wheel drive vehicle does skid, it is the most unpredictable and DIFFICULT to control, because all four tires usually lose traction.
REAR WHEEL DRIVE: The rear tires usually lose traction first on a rear wheel drive vehicle. Since you steer with the front tires and they are more likely to retain traction on a rear wheel drive vehicle than with the other types, a rear wheel drive vehicle is often the easiest to control during a skid. As long as the skid is not too severe and the driver keeps the front tires pointing the direction of travel, a skidding rear wheel drive vehicle will tend to pivot around the front tires and skid in a straight line.
SKID RECOVERY: Basic skid recovery procedures for all vehicle types are: 1. Never panic or give up. 2. Turn the steering wheel the direction you want the front of the car to go. 3. Do not brake or accelerate.


The replacement for displacement
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.03 09:15 Tsiteeri


audiga ja teiste 4wd(uued ewo-d kipuvad juba ise mõtlema)jääl sõites tekib see moment et ta tuleb enne kurvi pöörama saada kui sa jääd hiljaks siis oled omadega halvemal juhul väljas ,aeglastes kurvides on võimalik seda teha kontraga või sundides taga osa ülevedama juhul kui silla lukk on väljas ,sillalukuga ja teistel 50/50 vedavatel kipub kaalujaotuse muutumise pärast kurvis sõiduki nina välja kraapima sellepärast tulebki selline lihtsa ülekandega auto sundida pöörama enne kurvi.Kui sa soovid kurvi läbida suure kiirusega tuleb gaasi natuke järgi lasta ,siis auto kaalujaotus vajub natuke ette ja kergem tagumik muutub veel kergemaks ja auto on tagumine osa muutub suht hästi pööratavaks.
Sidur on aeglase sõidu puhul ja ohtu sattudes vägagi hea abivahend ,nimelt siduri lahutades vabastad sa auto rattad igasugustest sõidukit mõjutavatest jõududest jääb ainult roolimisest tekkivad jõud ,jäärajal sellised halvad mahapöörded kus ei ole midagi teha veoga sel toimib sidur hästi ,sest ei ole tähtis kui kiiresti sa kuskile kurvi sisse sõidad vaid see kui kiiresti sa kurvist välja kiirendad.Tava elus sattudes sitta olukorda täpselt sama asi sidur võib päästa ohtlike olukordi sest liikluses on tegutsemiseks ju ainult oma sõidurida . talvel jäärajal saab need nipid ruttu selgeks kui oled oma 5-600km jääl maha uhanud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.03 09:28 Tsiteeri


Ühed suuremad vead mida tehakse näit jäärajal sõittes ja millest autod väliskurvides kinni istuvad on:
blokk pidur= nina ees välja
rattad liiga välja keeratud=kummi pididamine murtud ,liikumis energia lukkab autot sirg jooneliselt
suur kiirus ,probleem sama
kurvis liiga palju gaasi =haardumine kaob ja soidukit viivad jõud otse edasi.
viga mida tehakse on liigne rataste välja keeramine see on domineeriv,mida rohkem ratas on välja keeratud seda halveminu on sõiduk juhitav .
Auto juhtimine on seotud keskkooli füüsikaga ja ilmselt meie seda mingil moel muuta ei suuda ,lihtsalt võime olla sellest teadlikult ja enda kasuks ära kasutada;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 24.10.03 09:39 Tsiteeri


kui keegi viitsib ja kogemusi on , siis võiks pajatada ka aut. käimariga talvel kimamisest. eriti huvitab käikude vahetus.
d321.
tänud ette.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.03 10:22 Tsiteeri


Automaadiga ei ole see sõit mitte teps hull,aut.kast.lubab niipalju käike manuaalselt lapata kui ette nähtud,loomulikult kui automaadt resiimil sõidad on väike eripära ,just käikude üles ja alla vahetamise juures ,väiksed viivitused ja jõulised alla vahetused,kuna käigu vahetus kipub tänava sõidu autoga minema sinna sekundi kanti siis vales kohas see ei pruugi kõige meeldivam olla ,küll aga veo tagant äravõtmisel peab aut. kast töötama siduri pöhimõttel ta et tohi autot jõuliselt pidurdama hakata ,uute kastide ehitus on märksa keerulisem ja nende käitumine erineva pinnase puhul on ka tiba erinev.kui nüüd vaadata konkreetset auto käitumist mingil hetkel mingis kohas siis see jääb ikka selle sõidufüüsika piiridesse.need tõed on jäävad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 24.10.03 10:31 Tsiteeri


Lisaks veel Allansi jutule et Audi on tuntud kui alajuhitav auto, tänu oma raskele mootorile. Ta lihtsalt kipub kurvis otse minema. Selleks tuleb auto muuta ülejuhitavaks et kurvis ei tekiks seda momenti et auto nina läheb otse.
ülejuhitavaks saab auto muuta kontraga.
Kirjutan öhtul natukene pikemalt ja selgemalt veel siia ;) tööaeg juu now


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 24.10.03 11:20 Tsiteeri


tänks,
(jääp õhtut ootama).;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 24.10.03 21:12 Tsiteeri


Nii see link peaks enamus kurvide läbimis võimalustele vastuse andma.

Automaat kasti kohta niipalju, et kipub jääpeal mõtlema vales kohas! Just ennem kurvi pead lihtsalt arvestama sellega, sest kui ei enneta seda libised lihtsalt tänu kastile kurvist välja. Võib olla oli see minu enda harjumatus, ei tea!

Joel peaks seda konkreetsemalt kirjeldama, tema automaadiga saigi palju Männiku karjääri peal uisutatud.
Aga sul on võimlus see aasta audidega koos jäärajale sõitma tulla ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 26.10.03 21:44 Tsiteeri


Leian ka, et Quattroga libedal kiiresti sòitmine nòuab palju harjutamist. Vaheste kogemustega kukub see ysna haledalt valja. Mingil hetkel laheb otse (200), siis jalle tugevalt ylejuhitav. Vòimalik, et vaiksemad ja kergemad paremini juhitavad (80, 90 jne). Eelmisel aastal saingi esimese jaaraja kogemuse oma 200TQ-ga yhel vòistlusel. ònnestus teha 3 piruetti ja kogu distantsi jooksul ei maleta, et auto ka otse oleks sòitnud! Nagin kurja vaeva, et perse esiotsast mòòda ei saaks...
Kuni lapatsit saab anda, on kòik ok, auto liigub kyll kylg ees, aga on siiski kontrollitav. Vòimalik, et laksin kurvidesse liig-suure hooga, aga nende labimine oli paras pahkel. Nimelt enne kurvi sai auto saba libisema lastud, et nina kurvist valjumise suunas ja tuld - aga kurvi keskel kippus nina alt sòitma. Auto mass vist liiga suur, oluliselt kergema honda accordiga sòitsin oma 200-ga sòidetud ajad vabalt yle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]