Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
postitati 06.10.06 11:33
vaakumiga jagaja
et kas keegi oskaks seletada, mismoodi reguleeritakse selle vaakumklapiga süütenurka? mis saab, kui klapp on kinni kiilunud? kuidas selle klapi
korrasolekut kontrollida?
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
postitati 06.10.06 12:09
Väga vanadel masinatel toimis asi lihtsalt sisselaske hõrenduse pealt, "uuematel" oli asjale juba natuke elektroonikat lisatud. Ei juhtu midagi väga
olulist kui see süsteem ei toimi, vaakumregulaatori reguleerimispiir on nagunii väga väike. Vanadel kontaktidega jagajatel tasub uurida jagajaplaadi
või laagri korrasolekut, st, et kontaktide alust plaati liigutades kontaktivahe ei muutuks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
postitati 07.10.06 05:00
hmm reguleerimispiir on väike...
kas sellest väiksest intervallist piisaks, et pöörded peale 4000 "kinni hakkavad jääma". et nagu jõud kaob ära.
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
postitati 09.10.06 19:05
Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
hmm reguleerimispiir on väike...
kas sellest väiksest intervallist piisaks, et pöörded peale 4000 "kinni hakkavad jääma". et nagu jõud kaob ära.
Reeglina ei põhjusta vaakumregulaatori kinni jäämine mingeid oluliselt tuntavaid sümptomeid, muidugi on võimalik, et koos mingite muude vigadega
(näiteks ekstreemselt paigast ära süüde) hakkab ka vaakumregulaator märgatavat rolli mängima.
Vene ajal jagajalaagrite defitsiidi ajastul saigi masinatel vaakumregulaatorid lihtsalt ära kaotatud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.7% - SQL: 75.3%]