mcwax
huviline
Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 28.09.06 20:31
|
|
|
Hiljuti soetatud S4 probleemid
Hei,
sai omalegi vana ja väeti mondeo asemele hiljuti S4 soetatud - 92a. pärit isend.
Mondeoga seda masinat muidugi võrrelda ei saa - ikka hoopis teine maailm.
Esialgu tundus kõik väga ilus ja kena (peale üllatavalt suure bensukulu), kuid õige pea hakkasid ilmnema erinevad probleemid. Mõtlesin siis, et otsin
siit foorumist abi.
1 - esimesena märkasin üllatavalt suurt bensiinikulu - kuna endal kogemus puudub, siis oskab keegi ehk kommenteerida: maantel 10,X l/100km (,sõltuvalt
siis kiirusest ja kiirendustest, see veel enamvähem ok), linnas kui vähegi "sabasid" on, siis alla 19l/100km ei saa, tihtipeale aga ka üle 20l.
Seejuures olen suhteliselt kerge gaasijalaga.
2 - siis märkasin, et aegajalt paneb selftesti indikaatorile selle kollase pidurite märgi displayle - kord on, kord pole. See vast siis ehk kulunud
klotsidest? Ka on piduripedaal üllatavalt pika käiguga ja nõuab oluliselt rohkem vajutusjõudu kui eeldaks ühelt korralikult autolt. Samas kui pedaali
ikka korralikult tallata, siis pidur ise võtab väga hästi.
3 - diagnostika näitas, et katalüsaator on oma aja ära elanud, kuna finantsi hetkel originaali jaoks pole, siis plaanin universaali paigaldada
lasta.
4 - veidi hiljem tekkisid kalad keskluku ja signa ümber, mis tipnesid sellega, et kesklukk lõpetas töö ja masin mõneks ajaks seisma jäi kuna ühe ööga
tõmmati aku sisuliselt tühjaks. Nagu nüüdseks selgunud, siis siin viga eelmise signa paigaldanud sosseppades. Plaanis siis signa välja vahetada
lähiajal. Vähemalt sai auto jälle liikuma.
5 - Paar päeva tagasi hakkas vilkuma punane selftesti jahutusvedeliku tuluke, algul aegajalt - antud hetkeks juba pidevalt. Loodan, et sellest saan
üle jahutusvedeliku lisamisega (mida plaanin homme teha).
6 - eile kadus korralik kiirendus kiirustelt peale 60-70 km/h. Näikse turboga seotud olevat. Kui varem tekkis turborõhul kuskil 1,5-1,6 (no kuskil
seal peale 3000RPM) selline mõnus sisin kapoti alla ja mootor hakkas sõna otsese mõttes laulma ja masin tormas edasi nagu loom, siis nüüd see kõik
äkki muutus. Kerge sisina asemel kostub kapoti alt selline korralik (parema kirjelduse puudumisel) vihin - nagu pressitaks kuskil pilust jõuga õhku
läbi. Kas äkki mõni voolik laseb läbi/lahti? Kiirendust pole igatahes ollagi - pole õnnestunudki päevavalgel kapoti alla kiigata, kas midagi kohe
silma hakkab. Igatahes turborõhu display näitab, et turbo saab rõhu ilusti üles (üle 2 läheb julgelt).
Kõik see toimus siis kuskil 1,5 kuu vältel, peale ostmist.
On ehk keegi kel tekkis huvi masin üle vaadata või vähemalt soovitata asjalikku teenindust (kust ikka tõepoolest abi saab) kuhu pöörduda. Loomulikult
siis vastava tasu eest.
Kuna ka ostujärgsed kohustuslikud filtrite, õlide vahetused ka tegemata, siis plaaniks ka selle ette võtta sama ettevõtmise raames.
Ei teagi kas mul juhtus ääretu ebaõnn, et nii lühikese aja jooksul nii palju probleeme esile kerkis - või õnnestus eelmisel omanikul vead osavalt
peita. Vahet küll pole - tulemusena on mul igatahes hetkel üks pisut tõbine S4, millest ei saa pooltki mõnu tunda enne, kui suuremad hädad lahendatud.
Ise olen kapoti all täiesti võõras ning abitu - ja puuduvad nii ajalised kui tehnilised võimalused tõsisema vea otsingu/parandusega tegeleda.
Kui keegi kontaki soovib luua, siis foorumi profiili all kõik vajalik olemas.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.06 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mcwax
2 - siis märkasin, et aegajalt paneb selftesti indikaatorile selle kollase pidurite märgi displayle - kord on, kord pole. See vast siis ehk kulunud
klotsidest? Ka on piduripedaal üllatavalt pika käiguga ja nõuab oluliselt rohkem vajutusjõudu kui eeldaks ühelt korralikult autolt. Samas kui pedaali
ikka korralikult tallata, siis pidur ise võtab väga hästi.
|
Kas kulunud klotsid või siis klotsijuhtmed, uuri
Tsitaat: |
3 - diagnostika näitas, et katalüsaator on oma aja ära elanud, kuna finantsi hetkel originaali jaoks pole, siis plaanin universaali paigaldada
lasta.
|
Seal on 2 katti, mõlemad tuleb ära võtta ja mitte midagi asemele paigaldada.
Tsitaat: |
5 - Paar päeva tagasi hakkas vilkuma punane selftesti jahutusvedeliku tuluke, algul aegajalt - antud hetkeks juba pidevalt. Loodan, et sellest saan
üle jahutusvedeliku lisamisega (mida plaanin homme teha).
|
Milline punane tuluke ? Kas selline: (!) ? See võiks olla piduritega seotud, vaata pidurivedeliku taset.
Tsitaat: |
6 - eile kadus korralik kiirendus kiirustelt peale 60-70 km/h. Näikse turboga seotud olevat. Kui varem tekkis turborõhul kuskil 1,5-1,6 (no kuskil
seal peale 3000RPM) selline mõnus sisin kapoti alla ja mootor hakkas sõna otsese mõttes laulma ja masin tormas edasi nagu loom, siis nüüd see kõik
äkki muutus. Kerge sisina asemel kostub kapoti alt selline korralik (parema kirjelduse puudumisel) vihin - nagu pressitaks kuskil pilust jõuga õhku
läbi. Kas äkki mõni voolik laseb läbi/lahti? Kiirendust pole igatahes ollagi - pole õnnestunudki päevavalgel kapoti alla kiigata, kas midagi kohe
silma hakkab. Igatahes turborõhu display näitab, et turbo saab rõhu ilusti üles (üle 2 läheb julgelt).
|
Tõenäoliselt selle 2 bariga annabki midagi järele äkki ? Aga kohapeal rõhku pole sel autol, seega uuri kõik lõdvikud üle (MAF > turbo; turbo >
jahuti; jahuti > sisselase; ja bypass-klapp ka)
PS Mine näita seda autot hr Aavale, oskab sulta üle vaadata ja nõu anda. Number on foorumis olemas.
|
|
|
mcwax
huviline
Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 28.09.06 21:01
|
|
|
Tsitaat: |
Seal on 2 katti, mõlemad tuleb ära võtta ja mitte midagi asemele paigaldada.
|
Pole tuttavat ülevaatuse meest, tagasihoidliku inimesena ei julge altkäemaksu ka võõrale pakkuda 
Tsitaat: |
Milline punane tuluke ? Kas selline: (!) ? See võiks olla piduritega seotud, vaata pidurivedeliku taset.
|
Ei, ikka konkreetselt see, mis puudutab jahutust. Mootori temp püsib väga ilusti õige, seetõttu ka vedelikku kahtlustan.
Tsitaat: |
PS Mine näita seda autot hr Aavale, oskab sulta üle vaadata ja nõu anda. Number on foorumis olemas. |
Tänud nõu andmast, uurin.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.06 06:03
|
|
|
Lisaks võid oma muredega külastada Sumpsimees OÜ-s Eintsi või Rauli. Kontakti leiad foorumi kasutaja Eints nime alt.
Edu 20v turbokonega auto pidamisel.
|
|
|
|
mcwax
huviline
Registreerunud 28.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 29.09.06 10:24
|
|
|
Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.
Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas
nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd
mingit tolku oli...
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 29.09.06 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mcwax
Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.
Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas
nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd
mingit tolku oli... |
Kui tosool kaob siis vaata lõdvikud ja paisupaak üle ,radikas ka muidugi sest tosool niisama ei kao. Lõdviku klambrid pinguta ka üle. Kui ütled et
turbo rõhuk vihinal kaob siis ilmselt ikka kuskilt midagi järgi andis.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 04.10.06 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mcwax
Infoks siis kõigile huvilistele, et punkti 5 lahendus leitud - tõepoolest oligi jahutusvedeliku tase liiga madal. Nii, et sellega nüüd korras.
Täiendavalt aga tahaks mainida turboprobleemi osas - kui varem idle's turbo 0,4 bar peal, siis nüüd teeb ta seda 0,6-0,7 peal. Ainus variant kuidas
nüüd alla 0,5 saada on see kui kohapeal pöörded üles lasta ning siis gaas maha - siis vajub mõneks sekundiks 0,3-0,4 peale. Kui sellest infost nüüd
mingit tolku oli... |
no nii.... kõik vakuum voolikud vaata üle, isegi väiksema läbimõõduga, ja parem vaheta kõik nad ära. kontrolli kummist kolmikut sisselaske kolle alt,
ja suur lõdvik turbo juutrest! mul enda autol on samad probleemid, mis täna-homme saavad lahenduse suurt bensiinikulu võib ka põhjendada nii kui vakuum lekke, nii kui õhulugeja,nii ka lambda. õhulugejat saab
puhastada kui ta on sitane.
Katti kohta - seal all on kaks katti, kui nad ei tööta - peksa välja ja ülevaatuse jaoks osta endale korralikud kasutatud
edu ja jõudu ja loomulikult raha 
|
|
|
|