Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 25.09.06 11:53
|
|
|
milles erinevad q tagumised vedrud tavalisest?
selline küssa, et mul 2.8 Q b4 kere peal ja visuaalselt on tagaamordid ja vedrud suht samad ikka nagu tavalistelgi,
küsimus selles, et kas tavaliste audide vedrudest on need Q omad teiste mõõtmetega väga või on püstik sama lihtsalt Q puhul on vedru veidi madalam ja
jäigem, et teoreetiliselt võiks sinna panna ka tavalise oma?
esiots on neil 2.8tel täpselt sama, see juba kindlaks tettu, sest mass ka enam vähem sama ja originaalis peaks olema Q lihtsalt veidi NÖ sportlikum
vedrustus, palju selles tõtt seda muidugi ei tea.
kui keegi teab midagi sest teemast, siis andku nõu.
Aitüma abi eest.
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 25.09.06 14:58
|
|
|
2,8 q coupel on taga ja ees samasugused vedrud.Sellest oli siisn kuskil pikk teema
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 25.09.06 17:16
|
|
|
aga palju seal vahet on nendes mõõtmetes??
kileni ja muude kataloogide järgi saab aru ainult seda,
et neil on teine karakteristika,
aga kui palju?
on need Quattro omad täiesti erilised, et nendesse püstikusse mingi tavalise omad sisse ei mahu?või on see pikkuse vahe lausa utoopiline?
eriti nagu ei usu, point selles, et nende kahe erineva auto telje kaal erineb ainult 80kg mis pole tegelikult midagi.
on kellelgi äkki anda Quattro vedrude originaal mõõtmeid??
aitähh abi eest,
tahaks seita aga auto on kipakas.
|
|
|
tiitk
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,4Q 2004
|
postitati 25.09.06 17:36
|
|
|
Tabeli lõpus vedrude mõõdud mm toodud (traadi läbimõõt, vedru diameeter ja pikkus) .
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.06 17:37
|
|
|
Mul 1995 A4 2.6 quattro ja lasin ka hiljuti tagumised vedrud vahetada. Quattro jaoks oli ka eraldi vedrud kui esiveolistele.. ei tea milles vahe on
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 26.09.06 05:58
|
|
|
mina olen vahetanud b4 quattrol tagavedrud kunagi ja pooleveduse omadest erinevad nad nii vedrutraadi läbimõõdu kui ka pikkuse poolest. Quattro omad
on lühemad ja jämedamad. A4 quattrol vähemasti algusaastatel on b4-ga sama tagasild. Kusjuures esivedru sai quattrole vabalt kileni kataloogist aga
tagavedru oli ainult originaali. Hind tagavedrudel oli miski 1040.- tk. Esivedrul pole vahet kas on quattro oma või mitte. Seal oli vist variant
ainult kliimaga ja kliimata mudelitele.
Coupe Q on hoopis teine teema. Sellele sobivad väidetavalt (ise pole proovinud) esivedrud taha ja vastupidi. Coupe q-l on type 89 q tagasild ja see on
b4 q tagasillast täiesti erinev.
|
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.10 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: oleeev
2,8 q coupel on taga ja ees samasugused vedrud.Sellest oli siisn kuskil pikk teema |
Oskab keegi selle üles leida? Üritasin otsida nii ja naa, aga ei leia.
Küsimus põhiliselt selles, et tahaks oma 2.8 quattro Coupele osta uued amordid ja võibolla ka vedrud.
Tagumiste amortidega on aga suht ikaldus, pakuti koni ja sachsi, mõlema hinnad 2000 lähedal, mida on veidi palju.
Kyb kataloog näitab küll tagumist, aga keegi mulle seda pakkuda ei taha.
Ehk sobib mõne esiveolise esiamort quattrole taha? Sillad ju ees ja taga suht samad. Vahe on vast ainult jäikuses ja käigu pikkuses, kui sedagi?
|
|
|