Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 90q 2.3 versus quattro competition (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2444)
Caliper
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi90q

postitati 20.09.06 22:06 Tsiteeri
90q 2.3 versus quattro competition



kas keegi oskab lahti seletada miks sõideti compiga saksas rallit kui näitajate poolest on 90q 2.3 10v parem? endal 90 ja sõbral comp. et koos sai uuritud ja puuritud aga kusagilt ei saa ammendavat vastust. kui tehase andmed annavad 90l nullist sajani 8.9 sekki ja compile 9.8 s et miks siis 90q jäi ainult tavaautoks. äkki olen valedel lehtedel sebinud, ja kui kellegil on infi siis palun andke teada.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 20.09.06 22:24 Tsiteeri


mis ralli see oli Saksas selline, et nii nõrga(ralli mõistes) autoga sõideti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.09.06 22:30 Tsiteeri


No Eesti pinnal korraldatakse kah rahvarallisid, kus igasugustega saab ringi lasta, äkki mingi alternatiivne üritus :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lennuk7
huviline



Registreerunud 15.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro

postitati 20.09.06 22:31 Tsiteeri


Tegelikult peab tunnistama, et comp on jah tunduvalt nõrgem miskipärast. Vb vääne jääb vajaka. Aga kui tahad "päris" reaalset inffi siis lingil ju kõik kirjas... :P

http://pildid.audiclub.ee/yritused/2006_kiirendus2/ajad.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.09.06 03:42 Tsiteeri


Asi on olnud kindlasti mootorimahu piirangus ... ja vaevalt, et ralli või ringrada sõideti tehasest tulnud stock auto ja mootoriga :P


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.09.06 06:46 Tsiteeri


Ringraja comp. oli ca 200 kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 21.09.06 09:40 Tsiteeri


Ise olen mõelnud just, et krdi kahju, et B4 peale 2.3 20V (7A) mootorit ei pandud. Ilmselt ei peetud vajalikuks pärast V6 tulekut...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 21.09.06 10:19 Tsiteeri


No kui sa neid täiesti tehaseseades autosid võrdled, siis ma arvan et leiad oma vastuse kaaluvahe erinevusest juba, et miks comp aeglasem on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]