Lehekülgi: 1 2 |
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.06 07:23
|
|
|
Isegi olin sama valiku ees...kuid otsustasin proovida Osram Blue-vision ja on tunda, et, paremad kui eelmised. Eriti märja asfaldiga.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 17.09.06 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui tahad, et tuled valgustama hakkaks, mõõda pinged ära ja paigalda
vajadusel releed! Minul polnud küll oma 100 tuledele pärast releede paigaldust midagi ette heita. Reflektorid võid ka muidugi üle vaadata ja
puhastada ja tuleklaasid seestpoolt ära pesta. Tuled käivad väga lihtsalt lahti - 4 klambrit maha võtta ainult. |
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 17.09.06 07:43
|
|
|
Philipsi vastupidavus jätab soovida.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 17.09.06 07:54
|
|
|
Selline küss et mis pirni te s4 soovitate sest selles on ju mingid h1 sees?
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 17.09.06 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Po18
Selline küss et mis pirni te s4 soovitate sest selles on ju mingid h1 sees? |
xenonit 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.09.06 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Philipsi vastupidavus jätab soovida. |
Hmmm siinkohal küsikski et mis siis Philipsil viga on. Millest selle firma mitte pasutupidavus väljenduda võiks. Samas et mis halogeen siis hea on ?
Osram, Ring ...?
XZN M16
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 17.09.06 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Philipsi vastupidavus jätab soovida. |
Kust pärinevad sellised andmed ?
Mina olen 1.5 aastat sõitnud Philipsi pirnidega ja kasutanud igapäevaselt ning olen rahul, välja pole pidanud ühtegi vahetama. Võrreldes
''tavaliste'' pirnidega valgustavad kah tunduvalt paremini 
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 17.09.06 09:25
|
|
|
Philipsi +50 panin oma A200-le kohe kui auto ostsin.
Vastupidamisega pole probleeme olnud... kestavad siiani ja teevad head tööd 
Aga kui siin xenonidest juttu juba tuli siis minu pea läheb vististi pakule kui ülevaatuse aeg kätte jõuab. S4- l xenonid sees...
Väidetavalt nõuavad, et tulede kõrguse regull peab automaatne olema...
|
|
|
LaSa
huviline
Registreerunud 13.04.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: ex C4Q 2.8
|
postitati 17.09.06 09:47
|
|
|
Osrami Cool Blue-le on ju pakendipeale kohe märgitud, et eluiga on pirnil tavalisest lühem, ilmselt käib sama ka teiste +XX% pirnide kohta. Lühema
eluea põhjuseks peenemad hõõgniigid, kuskilt peab ju see lisavalgus tulema..
Teist +% tooteliini Osramil, SilverStari proovisin oma usarauale, seal nagu mingit silmaga märgatavat vahet ei paistnud.
Tsitaat: | Algselt postitas: Po18
Selline küss et mis pirni te s4 soovitate sest selles on ju mingid h1 sees? | Nii SilverStari kui CoolBlued on olemas ka H1. Tasub
igatahes proovida, tööautol (Boxer) andis CB ikka väga kõva efekti.
Vahel annab ka lihtsalt pirnide vahetus ja tulede reguleerimine hämmastavaid tulemusi 
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 17.09.06 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuTom
Aga kui siin xenonidest juttu juba tuli siis minu pea läheb vististi pakule kui ülevaatuse aeg kätte jõuab. S4- l xenonid sees...
Väidetavalt nõuavad, et tulede kõrguse regull peab automaatne olema...
|
vanematel audidel ei olegi vist, mul a8'l olid tehase xenonid aga automaatset nivood ei olnud, tuledepsureid ka ei olnud... okei tuledepesurid võiks
ajada nina laksu kaela näiteks, aga seal ei olnud, ei voolikud, ega ka teist pumpa paagi küljes. kõik mis viitaks tuledepesuritele puudus, seega
puudusid need ilmselt tehasest...
ma ei saa üldse aru mis kiun see nende xenonite kohta üles tõmmatud on, kui tuled on reguleeritud, siis ei ole ju probleeme. kui tuled on
reguleerimata siis pimestavad tavalised halokad ka... turvalisuse eesmärgil peaks olema halokad keelatud, kuna need ei näita mitte midagi, okei
vanematel mersudel natuke näitavad aga bemmil ja audil ei näita küll mitte midagi. jutt käib siis eelmise sajandi autodest.
kõige rohkem ajavad need xenonid närvi mis on ise topitud ja siis see "kopsik" ära võetud mis varjab halokal hõõgniidi ja xenal kaarleegi... ja väga
paljudel uutel autodel on xenad valesti reguleeritud("näitavad lennukeid")
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.09.06 14:40
|
|
|
Aga kui juba juttu tuli tulede reguleerimisest siis kasäkki keegi oskab öelda või lausa väikese pildi siia üles panna sellest kui kõrgel peab olema
valgusvihk 5m kaugusel seinast pimedal ajal. Mul on tunne et midagi tulede juures on ka valesti reguleeritud. Pimestada inimesi aga nagu ei tahaks.
Aga kuidas AUDI 100-l ntz seda õiget valgusvihu kõrgust kätte saada ? Täna võtsin niigi tulede eest klaasid ära ja puhastasin klaasipinna tolmust ning
värskendasin tuleklaasi ümber olevaid tihendeid spets siliconõliga.
NÜÜD AGA VEEL ÜHEST ASJAST - Nimelt jälle valgustuse küsimus et kas AUDI 100-l peavadki nii nilbed tagurdustuled olema et kottpimedas ei ole võimalik
midagi näha. Üleeelmine nädal üritasin kell 4:30 oma koduhoovis käru järgi haakida. Igatahes peeglitest ei näinud käru absoluutselt. Kael
kõveras-tagaklaasist välja vaadates oli ka parem nähtavus ja nii saingi. Kas seal on sama kamm et pirnid võivad väsinud olla ja kas ka
tagurdustuledele saab panna veidi võimsamaid pirne et öösel ikka näha ka midagi oleks. Tegu siis ikka Audi 100 Avandiga kui kellegile segaseks jäi

XZN M16
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.06 15:58
|
|
|
ultra, ongi s*tad
abiks: pane ohutuled vilkuma, tagumine udutuli põlema ja õrnalt vajuta pidurit.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 17.09.06 17:09
|
|
|
Mul tegelikult sama mure...
ehk on keegi LED-e proovinud?
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.06 17:40
|
|
|
kas tegu ei või olla siiski konkreetse isendi kehvade pirnidega, kuna mu vana sajakaga saab ilusti kottpimedas hoovis peeglite järgi tagurdada autode
vahelt.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.09.06 17:43
|
|
|
Kurat seda teab. Igatahes vana Opel Vectraga ei pidanud ma mõtlema et kas ma sõidan nüüd mõnele liikuvale või liikumatule asjale otsa aga selle
isendiga tekkib küll pimedas selliseid küsimusi ...
XZN M16
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 17.09.06 17:56
|
|
|
Kui see asi hakkas peale ülevaatust, siis on lihtsalt tuled liiga madalale keeratud. Ei aita siin mingi pirni vahetus, lihtsalt tuleb tuled parajaks
reguleerida. See aparaat neil on liiga universaalne...See, mis kõlbab kõigeks, ei kõlba mitte millekski.
Kõrgus peab olema lähitulede puhul selline, et valgusvihu vasak äär ei pimestaks vastutulijat ning samas näitaks ka maksimaalselt kaugele. Mina olek
kõigil oma autodel ja mootorratastel ise niimoodi reguleerinud ning pole kunagi ülevaatusel midagi öeldud. Kõige parem on reguleerida sirgel teel, kus
on kahel pool mets vms.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 17.09.06 20:11
|
|
|
Võiks tagastange sisse pro˛ektori aretada, nagu rekkadel, veoautodel jne. siis oleks piisavalt valge, et tagurdada Aga rekkadel, veoautodel see kasutusel töötule nime all, sõiduautodele ei ole
lubatud seda vist paigaldada.
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.09.06 20:17
|
|
|
Mul on plaanis aretada sinna taha võimas kaugtuli ja siis idikatele, kes õiges vahemaas ei oska kaugtulesid maha võtta taga see neile näkku lasta
tagant. Krt... varsti enam ei näegi sõita kui mõni taga terroriseerib. See aga eraldi lülitiga siis.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 18.09.06 06:52
|
|
|
Analoogseid pilipseid +30% olen kasutanud juba kolmandat aastat, valguse vahe oli tuntav kui ära vahetasin.Tagumise tagurduse valguse kohta oskan
öelda et tule klaasid seest puhtaks, vajadusel ka uued pirnid sisse ja siis peaks olema enam-vähem. Avandil vast sellepärast ka valgus vilets et
tagurduse tuleklaasid(valge osa) on väiksemad kui sedaanil?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.09.06 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
NÜÜD AGA VEEL ÜHEST ASJAST - Nimelt jälle valgustuse küsimus et kas AUDI 100-l peavadki nii nilbed tagurdustuled olema et kottpimedas ei ole võimalik
midagi näha. Üleeelmine nädal üritasin kell 4:30 oma koduhoovis käru järgi haakida. Igatahes peeglitest ei näinud käru absoluutselt. Kael
kõveras-tagaklaasist välja vaadates oli ka parem nähtavus ja nii saingi. Kas seal on sama kamm et pirnid võivad väsinud olla ja kas ka
tagurdustuledele saab panna veidi võimsamaid pirne et öösel ikka näha ka midagi oleks. Tegu siis ikka Audi 100 Avandiga kui kellegile segaseks jäi
|
Kui seal on ettenähtud 21W pirnid sees, ei tohiks küll valgustatusega probleeme olla. Vaata üle, võibolla on eelmine omanik sinna 5W pannud. Selle
sokliga pole muu võimsusega laiatarbepirne kohanud.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 18.09.06 17:35
|
|
|
Niih tagurdustulede kohapealt siis niipalju et vanad olid 21w kuid seest aja jooksul tuhmiks tõmmanud. Kaasa oli tumenemisele aidanud ka auto
värvimine vist enne eestisse jõudmist sest osaliselt olid nad ka punased. Uued igatahes sirasid sitax paremini. Ette ostsin ma igatahes Philips Vision
Plus 50-ned. Saab näha mis nad pimedas teevad. Tglt lähengi neid kohe testima kuskile Tallinna pimedamatele tänavatele 
XZN M16
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 18.09.06 17:46
|
|
|
Ma panin Philips Bluevision parktule pirnid ka, väga head pimedas paistab nagu lähituled põleksid, võrreldes tavalistega, mis olid kollased ja tuhmid
ning neid polnud üldse näha. Panin need samad pirnid ka tagumistele numbrituledele, sobivad üks ühele (B4), nüüd number pimedas hästi näha, vanad
pirnid olid samuti nii viletsad, et vaevu oli numbrimärki näha.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |