kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 15.09.06 08:04
|
|
|
K: Vedrud ja auto "kaldenurk"
Lugu selline: ostsin auto ja sellel olid sportvedrud all. Kuna tuleb ka kruusateel ja külavahel sõitu ette siis oli selge et tuleb ikka tavalised
vedrud alla panna. Ostsin uued Audi80 vedrud ja vahetasin ära. Nüüd on kõrgem küll aga esiosa tundub kõrgemal kui taguosa Natuke kole on vaadata Tahaks ikka et tagumine osa oleks kõrgemal sest kui raskus peale tuleb on väga koomiline pilt. Imelik küssa aga
ehk keegi oskab mõne nipi anda mis tegema peaks.
|
|
|
martti130
huviline
Registreerunud 29.01.06
Asukoht: tallinn/hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 avant
|
postitati 15.09.06 09:35
|
|
|
Nüüd oleks vaja panna suurem ja kindlasti raskem mootor! 
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 15.09.06 10:57
|
|
|
njaa aga tegelt peaks mingid värgid ka vedrude vahele käima vast sellega
hoiaks tibakene kõrgemal?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.06 12:13
|
|
|
Kui ostsid uued verdud ja need ka õigesti alla panid, siis ei saa kusagil probleemi olla! Ise kaldun arvama, et kas esimene-tagumine omavahel
vahetuses või lihtsalt valed asjad sul.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.06 12:24
|
|
|
Tsitaat: | Ise kaldun arvama, et kas esimene-tagumine omavahel vahetuses .... |
Oled sa ikka kindes et selline asi üldse võimalik saab olla.
Ma alles hiljuti vahetasin ühel mersul sport vedrud orginaalide vastu ja tulemus oli et esimene ots oli kõrgem kui tagumide ots. Aga omanik tahtis
ikkagi madalamaks ja nii ma olingi tema tungival soovil sunnitud esimestel vedrudel keeru maha lõikama.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 17.09.06 18:15
|
|
|
tagumist otsa saab tõsta küll 
võta tagumine amort alt ära ja nüüd see kauss või krae mille peale vedru toetub see löö mööda amorti ülespoole ära ning nüüd otsi täpselt sellise
sisemõõduga toru mis sinna amordi peale läheks nüüd lõika vastava pikkusega toru jupp(niipalju kui tõsta tahad) pane see amordile otsa ja siis lükka
see krae sinna järgi ja voilaa valmis ta ongi vedru külge ja peakski hea
olema 
vähe segane sai aga äkki suudad aru saada 
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 25.09.06 08:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Driver
tagumist otsa saab tõsta küll 
võta tagumine amort alt ära ja nüüd see kauss või krae mille peale vedru toetub see löö mööda amorti ülespoole ära ning nüüd otsi täpselt sellise
sisemõõduga toru mis sinna amordi peale läheks nüüd lõika vastava pikkusega toru jupp(niipalju kui tõsta tahad) pane see amordile otsa ja siis lükka
see krae sinna järgi ja voilaa valmis ta ongi vedru külge ja peakski hea
olema 
vähe segane sai aga äkki suudad aru saada |
Kas on veel variante. Minu jaoks on huvitav see et sportvedrudega oli
normaalne. Vaevalt et kuidagi valesti ka vedrud alla said pandud 
Lähen otsin karbi ka üles siis ütlen mis firma vedrud alla said.
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 25.09.06 08:55
|
|
|
Kusjuures
mul täpselt sama häda. Ilgelt kole on auto peale vedruvahetust.
Lahendus.. auto juurde tulles silmad kinni panna ja mõelda, et vähemalt ei sõida enam sõpruse puiesteel rööbastes põhja/kattidega vastu maad...
Esialgu pandi taha veel mingid elupehmed vedrud, et 1 inimene taga vajutas rattad veel rohkem koopasse.. Suure kaklemise tulemusena sain taha
originaalvedrud, mis mõeldud kärukonksuga masinale. Enam nii kergesti koopasse ei vaju, aga esiots on ikkagi koledalt kõrgel võrreldes tagaotsaga 
Enne:

Pärast:

|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 25.09.06 13:00
|
|
|
Mul täpselt sama pilt aind punane auto
Ja vedrud on Lesjöfors Spring Coils. Autopoest öeldi et originaalvedrud. Tänapäeval võivad rootslased ka saksa autole vedrusid teha 
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.06 13:15
|
|
|
vabandust et ma vahele ütlen.. aga normaalne see ei ole... midagi on viltu igal juhul, olgu mis ta on. Kaldub ikka sinna B osa kanti see teema, mis ei
sobi auto alla hästi ideaalselt.
|
|
|
|
kemmu
huviline
Registreerunud 02.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 SE 91.a
|
postitati 04.10.06 08:54
|
|
|
Krt miks nad müüvad siis originaalide pähe. Kui kuskilt uued osta ega siis ka kindel ei saa olla, et need samasugused ei ole.
|
|
|