Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: probleemide päevik AAN (Vastuseid: 82 | Vaatamisi: 12503)
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 12.09.06 16:39 Tsiteeri
probleemide päevik AAN



tere!
asi siis selline et kui mootorit korralikult pöördesse ajada,siis mootor hakkab detoneerima.

millised põhjused võivad olla?

NB! autol on vahetatud nukad, chip, rõhk hetkel 1,5 bar
kompu näitab tühikäigul o,7 bar, kuulsin et peab olema 0,4?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 12.09.06 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
tere!
asi siis selline et kui mootorit korralikult pöördesse ajada, hakkab ülerõhust detonatsiooni andur häält tegema, nagu oleksid hüdrotõukurid pees. jätan mootori seisma; peale käivitamist hääl kaob ära.

millised põhjused võivad olla?

NB! autol on vahetatud nukad, chip, rõhk hetkel 1,5 bar max :(
kompu näitab tühikäigul o,7 bar, kuulsin et peab olema 0,4?


Detonatsiooni andur ei tee mingit häält, kuna tegemist nn mikrofoniga, mis kuulab teatud sagedust. Kontrolli õhu teekonda, lekkeid ja by-pass klappi...


1.5 bar on limp-home reshiim, loe veakoode. (sel teemal foorumis palju infot)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 12.09.06 19:30 Tsiteeri


Mis nukad autol peal on, mis softiga sa sõidad, kas cooler on original, millised on pihustid?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.06 04:44 Tsiteeri


Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?

EDIT: Eeldatavasti on sinu masina hp nr suhteliselt tagasihoidlik (paranda mind, kui ma valesti arvan). Milleks on vahetatud nukkvõllid?

Kas 1,5 bari näitab LCD või lisakell?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 13.09.06 05:00 Tsiteeri


Sellega on t6enäoliselt nii, et ajul ei ole v6imalust r6hku määrata/kontrollida, ehk, viga WG juhtsolenoidis N75 v6i sellega seotud vaakumvoolikutes ja nagu Maku juba kysis, kas aju näeb yldse r6hku?
edit: ja nohh, nukkv6llid on jah sellist "pehmet pornot" sellise v6imsuse puhul, stock nukad on väga head ja tagavad hea madala alaväände ja mugava s6idetavuse.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 13.09.06 05:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?

EDIT: Eeldatavasti on sinu masina hp nr suhteliselt tagasihoidlik (paranda mind, kui ma valesti arvan). Milleks on vahetatud nukkvõllid?

Kas 1,5 bari näitab LCD või lisakell?


ma seda pornot ei teeks (chip ja nukad), hp muidugi v2he... kiirendus on sitt. 1.5 n2itab kell, ja LCD 2.5 bar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.06 06:09 Tsiteeri


Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 13.09.06 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?


ei olnud, nukkadega ja chipiga s6itnud p2ris pika aja. mina sain selle auto juba sellisena nagu praegu ta on :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 13.09.06 06:40 Tsiteeri


Ärge jahuge ja oletage. Auto sõitis peale väikeseid muutusi pikalt ja väga hästi. Hetkel pole endal lihtsalt aega olnud, et üle vaadata. Hääle järgi on tõenäolisem on boost leak või bypass.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.09.06 05:59 Tsiteeri


Pane õli mootorisse. Tõukurid tiksuvad. See kaob natukese ajaga ise ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 25.09.06 04:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Pane õli mootorisse. Tõukurid tiksuvad. See kaob natukese ajaga ise ära.


õli on normis, kuid pole vahetatud. paneme 0w-40 v6i 5w-50?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 25.09.06 04:37 Tsiteeri


Nende kahe vahel vali 5w50.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vinkel
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: s4 avant, 100:101kw ja 200:134kw

postitati 26.09.06 17:47 Tsiteeri


mul ka siin lugedes tekkis kyssa et kas kompu boosti naitaja voib segast ka panna mul 5000rpm on 1,8?
ja selline kyssa veel et kas ylerohuklapi pealt see hall kopsik mis vastu vahib mingi voolik ei peaks kuhugi minema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.09.06 17:59 Tsiteeri


Talveks: 0W40, 5W40


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 18.10.06 21:45 Tsiteeri


hiljuti keerasin kõik küünlad maha ja selgus et kolmanda silindri küünlal on ära põlenud elektrood :( põhjuseks on õli silindris(?), ja kuna kompressioon on 10bar, mis peaks olema norm => ei pea klapikambris küünla tihend (kui ma ei eksi). Õli satub silkasse, ja see keerab küünla... Vahetasin küünla ära, sain sõita nädal aega enam-vähem ja jälle minekut pole.

Vaakuum voolikutega on selline lugu et paljud neist said ära vahetetud. Kontrollimatta on cooler ja coolerisse minev ja väljuv lõdvikud. Kompu näitab 0,7-0,3bar????? Täna hommikul näitas 0,7 ja õhtul 0,3 :D mingi kala.

Kusjuures, kuhu on peidetud aju? Kõrvalistuja polstri all ma leidsin hunniku releesid, aga aju plokki ma ei saanud kätte. Kuhu ta täpsemalt on peidetud? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.06 06:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
hiljuti keerasin kõik küünlad maha ja selgus et kolmanda silindri küünlal on ära põlenud elektrood :( põhjuseks on õli silindris, ja kuna kompressioon on 10bar, mis peaks olema norm => ei pea klapikambri küünalt ümbritsev tihend (kui ma ei eksi). Õli satub silkasse, ja see keerab küünla... ja minekut pole. Vahetasin küünla ära, sain sõita nädal aega enam-vähem ja jälle minekut pole.

Vaakuum voolikutega on selline lugu et paljud neist said ära vahetetud. Mapi juures jäid veel vanad, sest seal on kolmik. Kontrollimatta on cooler ja coolerisse minev ja väljuv lõdvikud. Kompu näitab 0,7-0,3bar????? Täna hommikul näitas 0,7 ja õhtul 0,3 :D mingi kala.

Kusjuures, kus on peidetud aju? Kõrvalistuja polstri all ma leidsin hunniku releesid, aga aju plokki ma ei saanud kätte. Kuhu ta täpsemalt on peidetud? :D


aga kas sa siis klapikambri kaane tihendi vahetasid ära? võimalik ju et uuesti õli oma töö teinud...
aju on vaiba all, ainult selle plastiku eemaldamisest on vähe kasu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 29.10.06 20:18 Tsiteeri


Hei sõbrad! Uus probleem! millised kõrvaltoimed kui turbo peetis?
Rõhk max 1,5bar, valget tossu ajab ja minekut pole, nagu oleks vabalthingav mootor. Turbol on lõtkud- piki ja radiaal :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 29.10.06 22:46 Tsiteeri


Kunagi ammu wrc'd vaadates tuli kellegi auto sumpsist selline valge tossu pilv, et autot polnud tagantpoolt nähagi....ikka jõhkralt oli seda valget suitsu seal. Ja siis Suuder ütles, et tal läks turbo läbi. Kui ma ei eksi, siis ristlõtk ei tähenda head.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 29.10.06 22:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Ja siis Suuder ütles, et tal läks turbo läbi.

:D mida veel

kui kaanetihend on veel originaal ehk papist, siis mina panustaks sellele


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 29.10.06 23:02 Tsiteeri


Üldiselt jah tuleb siis tosooliauru sumpsist. Eitea, mis motospetsialist Suuder ka on, aga küsiks ise, et kas on selline asi loogiline, et turbo ja valge suits......? Omal turbokat pole olnud, aga loogiliselt, kui turbol ristilõtk, siis naq satub õli põlemiskambriss, mis peaks tegema sinist suitsu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.10.06 07:48 Tsiteeri


Mis klapikambrikaane tihend. Siis ujuks küünal ju õli sees. Kui sul õli silindris on, siis on kas õlirõngas või mõni klapisääre tihend jehhat teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 30.10.06 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mis klapikambrikaane tihend. Siis ujuks küünal ju õli sees. Kui sul õli silindris on, siis on kas õlirõngas või mõni klapisääre tihend jehhat teinud.



ok, vatab kui mootori saab lahti, siis saame k6ik teada mis jama on. Ja küünal oli õline ja silindris näha õli ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 31.10.06 07:48 Tsiteeri


Heh, see sama wastgate oli ka põhja keeratud - 1,7 ülelaadet ;) (kompu 2,7bar) praegu on maha keeratud kuna ei taha autot lõhkuda. kuna on originaal jupid (tihend ja saaled).

Mul on selline tunne et siis kui autol on hea tuju siis ta liigub ja kui pole siis ta ei taha liikuda :(

Rõhukell näitab -0,4, mis on kompuga vastav 0,7. Mõni kord kompu näitab 0,3 aga rõhukell ikkagi -0,4. On keegi sellega kokku puutunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.06 08:11 Tsiteeri


Unusta üldse ära, et kompul selline näit olemas on ja kõik su mured sellega seoses on murtud;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 31.10.06 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Unusta üldse ära, et kompul selline näit olemas on ja kõik su mured sellega seoses on murtud;)


siis peab kell näitama -0,8? vist vastab normalsele vaakumile. Vähemalt 10V oli kogu aeg tühikäigul -0,8 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 25]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]