Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 12.09.06 16:39
|
|
|
probleemide päevik AAN
tere!
asi siis selline et kui mootorit korralikult pöördesse ajada,siis mootor hakkab detoneerima.
millised põhjused võivad olla?
NB! autol on vahetatud nukad, chip, rõhk hetkel 1,5 bar
kompu näitab tühikäigul o,7 bar, kuulsin et peab olema 0,4?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 12.09.06 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
tere!
asi siis selline et kui mootorit korralikult pöördesse ajada, hakkab ülerõhust detonatsiooni andur häält tegema, nagu oleksid hüdrotõukurid pees.
jätan mootori seisma; peale käivitamist hääl kaob ära.
millised põhjused võivad olla?
NB! autol on vahetatud nukad, chip, rõhk hetkel 1,5 bar max
kompu näitab tühikäigul o,7 bar, kuulsin et peab olema 0,4? |
Detonatsiooni andur ei tee mingit häält, kuna tegemist nn mikrofoniga, mis kuulab teatud sagedust. Kontrolli õhu teekonda, lekkeid ja by-pass
klappi... |
1.5 bar on limp-home reshiim, loe veakoode. (sel teemal foorumis palju infot)
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 12.09.06 19:30
|
|
|
Mis nukad autol peal on, mis softiga sa sõidad, kas cooler on original, millised on pihustid?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.06 04:44
|
|
|
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?
EDIT: Eeldatavasti on sinu masina hp nr suhteliselt tagasihoidlik (paranda mind, kui ma valesti arvan). Milleks on vahetatud nukkvõllid?
Kas 1,5 bari näitab LCD või lisakell?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 13.09.06 05:00
|
|
|
Sellega on t6enäoliselt nii, et ajul ei ole v6imalust r6hku määrata/kontrollida, ehk, viga WG juhtsolenoidis N75 v6i sellega seotud vaakumvoolikutes
ja nagu Maku juba kysis, kas aju näeb yldse r6hku?
edit: ja nohh, nukkv6llid on jah sellist "pehmet pornot" sellise v6imsuse puhul, stock nukad on väga head ja tagavad hea madala alaväände ja mugava
s6idetavuse.
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 13.09.06 05:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?
EDIT: Eeldatavasti on sinu masina hp nr suhteliselt tagasihoidlik (paranda mind, kui ma valesti arvan). Milleks on vahetatud nukkvõllid?
Kas 1,5 bari näitab LCD või lisakell? |
ma seda pornot ei teeks (chip ja nukad), hp muidugi v2he... kiirendus on sitt. 1.5 n2itab kell, ja LCD 2.5 bar
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.06 06:09
|
|
|
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 13.09.06 06:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kas enne nukkade ja chipi vahetust esines ka nimetatud probleem? |
ei olnud, nukkadega ja chipiga s6itnud p2ris pika aja. mina sain selle auto juba sellisena nagu praegu ta on 
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 13.09.06 06:40
|
|
|
Ärge jahuge ja oletage. Auto sõitis peale väikeseid muutusi pikalt ja väga hästi. Hetkel pole endal lihtsalt aega olnud, et üle vaadata. Hääle järgi
on tõenäolisem on boost leak või bypass.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.09.06 05:59
|
|
|
Pane õli mootorisse. Tõukurid tiksuvad. See kaob natukese ajaga ise ära.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 25.09.06 04:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Pane õli mootorisse. Tõukurid tiksuvad. See kaob natukese ajaga ise ära. |
õli on normis, kuid pole vahetatud. paneme 0w-40 v6i 5w-50?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.09.06 04:37
|
|
|
Nende kahe vahel vali 5w50.
|
|
|
vinkel
huviline
Registreerunud 17.09.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: s4 avant, 100:101kw ja 200:134kw
|
postitati 26.09.06 17:47
|
|
|
mul ka siin lugedes tekkis kyssa et kas kompu boosti naitaja voib segast ka panna mul 5000rpm on 1,8?
ja selline kyssa veel et kas ylerohuklapi pealt see hall kopsik mis vastu vahib mingi voolik ei peaks kuhugi minema
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.09.06 17:59
|
|
|
Talveks: 0W40, 5W40
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 18.10.06 21:45
|
|
|
hiljuti keerasin kõik küünlad maha ja selgus et kolmanda silindri küünlal on ära põlenud elektrood põhjuseks on õli silindris(?), ja kuna kompressioon on 10bar, mis peaks olema norm => ei pea klapikambris
küünla tihend (kui ma ei eksi). Õli satub silkasse, ja see keerab küünla... Vahetasin küünla ära, sain sõita nädal aega enam-vähem ja jälle minekut
pole.
Vaakuum voolikutega on selline lugu et paljud neist said ära vahetetud. Kontrollimatta on cooler ja coolerisse minev ja väljuv lõdvikud. Kompu näitab
0,7-0,3bar????? Täna hommikul näitas 0,7 ja õhtul 0,3 mingi kala.
Kusjuures, kuhu on peidetud aju? Kõrvalistuja polstri all ma leidsin hunniku releesid, aga aju plokki ma ei saanud kätte. Kuhu ta täpsemalt on
peidetud? 
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.06 06:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
hiljuti keerasin kõik küünlad maha ja selgus et kolmanda silindri küünlal on ära põlenud elektrood põhjuseks on õli silindris, ja kuna kompressioon on 10bar, mis peaks olema norm => ei pea klapikambri küünalt
ümbritsev tihend (kui ma ei eksi). Õli satub silkasse, ja see keerab küünla... ja minekut pole. Vahetasin küünla ära, sain sõita nädal aega enam-vähem
ja jälle minekut pole.
Vaakuum voolikutega on selline lugu et paljud neist said ära vahetetud. Mapi juures jäid veel vanad, sest seal on kolmik. Kontrollimatta on cooler ja
coolerisse minev ja väljuv lõdvikud. Kompu näitab 0,7-0,3bar????? Täna hommikul näitas 0,7 ja õhtul 0,3 mingi kala.
Kusjuures, kus on peidetud aju? Kõrvalistuja polstri all ma leidsin hunniku releesid, aga aju plokki ma ei saanud kätte. Kuhu ta täpsemalt on
peidetud? |
aga kas sa siis klapikambri kaane tihendi vahetasid ära? võimalik ju et uuesti õli oma töö teinud...
aju on vaiba all, ainult selle plastiku eemaldamisest on vähe kasu.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 29.10.06 20:18
|
|
|
Hei sõbrad! Uus probleem! millised kõrvaltoimed kui turbo peetis?
Rõhk max 1,5bar, valget tossu ajab ja minekut pole, nagu oleks vabalthingav mootor. Turbol on lõtkud- piki ja radiaal 
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 29.10.06 22:46
|
|
|
Kunagi ammu wrc'd vaadates tuli kellegi auto sumpsist selline valge tossu pilv, et autot polnud tagantpoolt nähagi....ikka jõhkralt oli seda valget
suitsu seal. Ja siis Suuder ütles, et tal läks turbo läbi. Kui ma ei eksi, siis ristlõtk ei tähenda head.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 29.10.06 22:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Ja siis Suuder ütles, et tal läks turbo läbi. |
mida veel
kui kaanetihend on veel originaal ehk papist, siis mina panustaks sellele
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 29.10.06 23:02
|
|
|
Üldiselt jah tuleb siis tosooliauru sumpsist. Eitea, mis motospetsialist Suuder ka on, aga küsiks ise, et kas on selline asi loogiline, et turbo ja
valge suits......? Omal turbokat pole olnud, aga loogiliselt, kui turbol ristilõtk, siis naq satub õli põlemiskambriss, mis peaks tegema sinist
suitsu.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.10.06 07:48
|
|
|
Mis klapikambrikaane tihend. Siis ujuks küünal ju õli sees. Kui sul õli silindris on, siis on kas õlirõngas või mõni klapisääre tihend jehhat teinud.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 30.10.06 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Mis klapikambrikaane tihend. Siis ujuks küünal ju õli sees. Kui sul õli silindris on, siis on kas õlirõngas või mõni klapisääre tihend jehhat teinud.
|
ok, vatab kui mootori saab lahti, siis saame k6ik teada mis jama on. Ja küünal oli õline ja silindris näha õli 
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 31.10.06 07:48
|
|
|
Heh, see sama wastgate oli ka põhja keeratud - 1,7 ülelaadet (kompu 2,7bar)
praegu on maha keeratud kuna ei taha autot lõhkuda. kuna on originaal jupid (tihend ja saaled).
Mul on selline tunne et siis kui autol on hea tuju siis ta liigub ja kui pole siis ta ei taha liikuda
Rõhukell näitab -0,4, mis on kompuga vastav 0,7. Mõni kord kompu näitab 0,3 aga rõhukell ikkagi -0,4. On keegi sellega kokku puutunud?
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.06 08:11
|
|
|
Unusta üldse ära, et kompul selline näit olemas on ja kõik su mured sellega seoses on murtud
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 31.10.06 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Unusta üldse ära, et kompul selline näit olemas on ja kõik su mured sellega seoses on murtud |
siis peab kell näitama -0,8? vist vastab normalsele vaakumile. Vähemalt 10V oli kogu aeg tühikäigul -0,8 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |