Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Bensiisni pump põhja alt ära... (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2332)
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 07.09.06 08:37 Tsiteeri
K: Bensiisni pump põhja alt ära...



Asjaga kursis olevad isikud kindlasti teavad et vanematel autodel bentsupumbad auto alla paigaldatud on.
Midugi peaks seal käima kaitse, mis tehasest küljes aga kuna autod on juba vanad & roosteuss on teinud oma töö siis pole paljudel autodel enam kinnituskrontsegi järgi. Samuti juba läbi roostetanud ka pumba enda krontsid kuna kaitsvat plekki juba ammu enam pole, hea et pump ikka veel töötab & ära kadunud pole.
Hakka siis põhja sisse auke puurima & asja uuesti ehitama, aastate pärast jälle ringiga samas kohas tagasi :P

Minuarust on see jummala jäma juhhh.

Mind aga on vaevanud selline mõte et miks ma peaks seda pumpa just põhja alla uuesti ehitama, muidugi on ta sinna alla pandud just sellepärast et pents vabalt peale voolaks kuna pump lõõb ainult survet aga paagist bentsu tõmmata ei oska. Seega paagist kõrgemal asudes pump ei toimiks.
Mina oma lolli peaga olen mõelnud et kui panna sinna pumba ette teine pump mis jaksaks paagist pentsupumbale vajaliku koguse pentsu ette pumbata. Nõnda oleks võimalik ju need pumbad ükskõik kuhu mujale ära paigutada, peasi et ei peaks see krempel põhja all olema.

Siinkohal oleks vaja leida see teine pump mis vajaliku koguse ette jõuaks pumbata.
Et kas mõnel uuemal audil on äkki sellist paagi välist pumpa mis imeks või saaks mõlema funktsiooniga korraga hakkama ???
Automargi järgi saaks juba pumpa otsima hakata :)

Paagisisest aretama hakata oleks vast liiga mahukas.

Et mis asjadundjad oskavad õelda või arvata, kas selline asi toimiks, kui õiged jupid leida ???


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 08.09.06 19:55 Tsiteeri


Pole küll ilmselt täpselt teemasse, aga imo pole küll se pumba olukord seal põhjaall nii lootusetu. Oma masinal ma küll seal miskit kaitseplekki ei täheldanud ja samuti polnud asi nii traagiline, et pump peaks roostetusest põhja küljest lahkuma. Aga eks masinad ole erinevad ja konstruktsioonid samuti. Mina pakuks Sulle siis siiski lihtsamat varjanti - ehitada pumba ümber uus niiskus ja roostekindel keskkond. Säästad aega raha ja palju mõtetut aretust.
Jõudu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 09.09.06 06:26 Tsiteeri


Egas sul mehhaaniline pump seal põhja all ei ole, et sul etteande pumpa vaja on. Pump võib kõrgemal ka paagist olla ja voolikud võid salongist (kuigi kasutada tuleb metallist turvisega voolikuid sest kui lekkima hakkab on see igat pidi väga ohtlik) vedada. Põhja all on ta ilmselt selle pärast, et ma ei kujuta ette kuidas ta sellises püstises paagis saaks olla paagi sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 09.09.06 07:33 Tsiteeri
V:



Tsitaat:
Algselt postitas: k6veric
Egas sul mehhaaniline pump seal põhja all ei ole, et sul etteande pumpa vaja on. Pump võib kõrgemal ka paagist olla ja voolikud võid salongist (kuigi kasutada tuleb metallist turvisega voolikuid sest kui lekkima hakkab on see igat pidi väga ohtlik) vedada. Põhja all on ta ilmselt selle pärast, et ma ei kujuta ette kuidas ta sellises püstises paagis saaks olla paagi sees.

Ma EI tea millast sa räägid aga miks insenäärid selle pumba auto alla projekteerinud on siis ???
Ma küll ei ole jah proovinud aga loogiliselt võttes ei voola ju pents pumbale enam peale kui ta paagist kõrgemale viia.
Paagisisene pump ju samamoodi ei saa pentsu kätte kui ta pentsuni ei ulatu et see vabalt sisse voolata saaks.


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 09.09.06 07:49 Tsiteeri
Aga lähme siis konkreetseks...



Mul on 84a Coupe, pumba kinnitused põhja alt ära roostetanud, plastik krõpsudega kuidagi ripub seal veel.
Ükski koht keerata ei anna kõik nii roostes et keera ainult puruks.
Pealekauba on seal veel võrratud pumba voolujuhtmed mis ka aeg ajalt lihtsalt küljest ära roostetavad & pole ka kuigi raske neid sealt lihtsalt küljest ära sõita, kuna pole ju enam mingit kaitset. Nii mõnigi kord olen pidanud pidu riietega auto all kikerdama & pumba juhet lappima.

Miks ma peaks veel tahtma pumpa sama koha peale ???
OK teen kõik samas kohas korda uueks aga usun et ligikaudu 5a pärast hakkab sama asi jälle pihta.

See pole ju mingi suurem töö uued torud vedada & pump näiteks kapotialla viia, mull on seal väga hea koht välja vaadatud.
Kuna ma arvan et olemasolev pump endale ise pentsu paagist ette ei tõmba siis olekski vaja leida see teine pump mis teeks selle töö ära.

Praegune Skeem...

Aga vaielge vastu !!!


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.06 08:05 Tsiteeri


No aga uuri mingit "tuuningupumpa". Neid ju pannakse kapoti alla. Peaks ju ise järelikult vaakumit ka tekitama. Üks tootja on Aeromotive.

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=438


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.09.06 08:30 Tsiteeri


Minu teada peaks uuematel TFSI mootoritel olema mehhaaniline kõrgsurve pump survega kuni 110 bari. Sellel pumbal on aga bensupaagis paiknev etteande pump survega kuni 6,5 bari.


Lihtsalt FYI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 09.09.06 10:32 Tsiteeri


Vaakumiga tõmbab ju kütuse sisse. Ega kui sa paned vooliku paaki ja hakkad imema ei lähe ju auto alla. Sama kehtib ka bensiini pumba puhul. Miks ta auto all on seotud ka tuleohutusega. Salongist ei tohi tegelikult kütuse voolikuid vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 09.09.06 15:38 Tsiteeri


No selge, eks ma pean siis järgi proovima. Lihtsam ta muidugi oleks.
Torud võivad ju samamoodi tulla auto alt inult et kas sellest väiksest vaakumist piisab et igas olukorras pentsu tagant kapotialla tõmmata.
Aga vaidlen siis edasi kui kindlalt tean :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 26.01.07 20:17 Tsiteeri
Vaidlen vastu...



Täna sai siis proovitud et kui hästi see üks paagialune pump bentsu kapotiall tõmbab.

Vastus on et tühikäigul tõõtab küll aga sõita küll ei õnnestu, lihtsalt hing kinni & edasi ei lähe.

Seega ikka see sama vana küsimus:
Misugust pumpa panna paagi juurde lisaks et see põhi pumbale kapotialla piisavalt bentsu ette pumbata jäksaks ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janxs
huviline



Registreerunud 09.11.06
Asukoht: vändra vald
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro 2,0. 101kw.

postitati 27.01.07 06:27 Tsiteeri


Proovi sapika elektrilist pensupumpa.Opel Rekordi 2,2i pani tööle ja sõitma,aga üle 60kmh sõita ei saanud.Samas Kadetti 1,6 pani ilusti tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 27.01.07 07:39 Tsiteeri


Üks auto millel on kaks pumpa, on Golf II GTI. Kuigi jah see ette löömis pump peab siiski paagis olema. Ja põhi pump asub mingi plastik korpuse sees ja võid paigaldada kuhu tahad, vähemalt ma arvan nii. Ilma paagi sisse paigaldatud pumbata sa ilmselt hakkama ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.07 10:25 Tsiteeri


Vbolla annaks etteande pumbana kasutada tavalist mehhaanilist bensu pumpa mis karburaatoriga variandil on? Too saab küll paagist beno kätte ja tekitab isegi mingit survet :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.01.07 16:10 Tsiteeri


Küsiks sult mida sa tahad saavutada ei saa aru ??
Oled filmides näinud kuidas bentsu aur plafatab !!!
Miks sa tahad seda pommi pagassi ehitada ?
Oled sa ehitanud autole hermeetilise pommikindla vahe seina ?
teadu pärast autodel asuvad bentsu paagid väljas pool autot et ei tekkiks sõitvat pommi, kui tahad ültse midagi teha arvestades sinu tegemis kvaliteeti (käid ju ülikonnaga ainult ajutiselt remontimas) las haiseb edasi ?
Osta ralli paak bagassi kus on pump juba paagis ja paigalda autole uus surve bentsu trass.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.01.07 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: K1KaZ
No selge, eks ma pean siis järgi proovima. Lihtsam ta muidugi oleks.
Torud võivad ju samamoodi tulla auto alt inult et kas sellest väiksest vaakumist piisab et igas olukorras pentsu tagant kapotialla tõmmata.
Aga vaidlen siis edasi kui kindlalt tean :P
Küsi vanadelt GAZ i meestelt las nad räägivad sulle kuidas auto suvel vahest seisma jääb sest bensiin arvab soojaga poole voolamise peal aurustuda ja tekitada auru augud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 28.01.07 12:07 Tsiteeri
To forsin...



Ehitan sellepärast et kui sa oled sõitnud autoga millel pump on põhja all & aeg ajalt pead sa roomama seal all et juhtmed uuesti külge saada, olenemata siis mis olukorras, siis ei taha kohe mitte seda sinna uuesti ehitada.
Pealegi on vanad torud juba liiga roostetanud.

Esiteks: Plaan oli pump panna kapotialla paremasse nurka klaasi alla mlle kohal on vendi ava & torud tuua seespoolt.
Kui sa ikka tead mismoodi vana kerega coupe ehitus on siis tal paak ongi autos sees & vahesein peaaegu olematu.

Teiseks: Seleta lahti kuidas selle pommi töö põhimõte siis on ???
Pumba juures jah võibolla ühendusi rohkem & kehva kinnituse korral võib lekkima hakata, selles suhtes muidugi riski on aga kui kinnitused korralikult kuidas siis aurud sealt välja savad.

Näiteks tavalisel esiveolisel coupel on tehase poolt paagi õhutus & aurude toru viidud paagi pealt põhja alla.
Coupe Quattrol aga on ühentatud see miskipärast vaakumsüsteemiga. Quattro Vaakumsüsteemi Pilt...
Eeldan et selle ülesanne on tõmmata pentsu aurud hoopis mootorisse.
Kui ma eksin siis paluks parandust.

Kolmandaks: Kui palju peaks seda pentsu ültse lekkima et sellest süttimisohtlik aur tekiks ???

Neljandaks: Kust ma peaks sellise pumbaga paagi saama mis sinna sobiks & mis see ültse maksma läheb ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 08.04.08 14:46 Tsiteeri


Teema lõpetuseks lisaks siis ka lõpuks väikse Pildi...

Nüüd olen juba üle aasta niimodi muretult ringi vuranud & häda ei miskit.
Isegi lisapumpa pole vaja nagu alguses kahtlustasin.
Jaksab niimodi ise paagist imeda küll, kuigi kas vahest ka segu lahjaks jääb ei tea veel kuna seda pole veel testida judnud.


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]