Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: alarm (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 1546)
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.08.06 11:11 Tsiteeri
alarm



ei lähe peale. ühesõnaga juhipoolse ukse lukustusnupp ei tahtnud juba enne ust lukustada hästi ,kuigi teiste uste nupud alarmi sisselülitamisel läksid küll alla.nüüd on nii ,et ükski nupp ei lähe alla,kuigi suunatuled näitavad et aktiveeris alarmi.kas tõenäoline on ,et juhipoolsest uksest see tingitud vaid? muideks b4 on ja 2 kruviga vist see kinni polster,sai proovitud lahti teha,aga ta nii raskelt tahab lahti tulla,kas nii peabki?et voibolla klabrid seestpoolt hoiavad kinni ,kas kangutamisel midagist ära ei lõhu?voibolla midagist seal vaja õlitada. nimelt varem oli nii,et kohati see nupp läks alla ja kohati nagu mootor seal sees ei jõuaks teda alla tõmmata,vähemalt nii on näha selle nupu liikumiskiirusest . nüüd jah pean kõrvalistuja uksest sisse minema,lülitama 3 ust manuallselt lukku ja sis väljast kõrvalistuja ukse võtmega kinni.juhipoolne ust suurt jõuga isegi väljastpoolt võtmega ei saa sulgeda,mis voib viga olla ja lahendus puust punaselt oleks teretulnud,kui kellegil sarnast juhtunud.tänud ette!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 29.08.06 12:29 Tsiteeri


polster..ma arvan et see tuleb ära nii et sa pead kogu polstrit tõstma ülespooole...vähemalt c4-l on nii. ja kruvisid on 4-5 olevalt uksest
2 tk on ukse käepidemes, 2 tk on mõlemal pool üleval äärtes. jõuga midagi ära tegema hakka, kõik käib tegelt loogiliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.08.06 19:21 Tsiteeri


muideks täna jälle töötas alarm:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.08.06 15:29 Tsiteeri


heh see polster nüüd küll eraldi eitule,kõvasti ika küljes selle plastmassosal. muideks vaatasin audi 80 manuali seal kirjas et veel tuleb aknaklaasi tõstuki käepide ära võtta enne,aga mul ju va ju selle nupuga käib aken alla ja nähtaval kohe mitte ei paista teisi kruvisi kui vaid kaks,keski b4 omanik jagagu nüüd muljeid, alatihti jamab see alarm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 31.08.06 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
heh see polster nüüd küll eraldi eitule...

heh, loomulikult sa ei hakka polstrit plastmass aluselt ära kiskuma, polstri all mõtlesin ikka koos plastmassiga (plaat)

Kas Sa käepidemest ( see millest tõmbad ukse kinni kui autosse istud) võtsid kruvid lahti? ma olen kindel et b4 on sama mis c4 selle koha pealt, käepidemel käib üks plastikosa küljest ära, ja seal all on 2 kruvi mis lasevad selle käepideme polstri küljest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 31.08.06 16:26 Tsiteeri


homme vaatan, tänud sulle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 19.09.06 17:33 Tsiteeri


kuule martin sai nüüd vaba aega ja lahti sai tehtud. aga minu mõistus on otsas .esiteks va seda käepidet( link mis avab seestpoolt ukse,kui tahad välja saada autost) ei saanud mingi nõksuga sealt kaasest läbi tõmmata. ühesönaga see tõmbetross hoiab kinni ja kui ma selle trossi saaksingi sealt haagise moodi asja küljest eraldada,siis arvata seda tagasi ma ei saa.hea küll,sai siis niipalju kaast eemaldatud et seda liikurmehanismi vaadata.hoovastiku keskosas olevat nn.üleminekut ühelt hoovalt teisele sai ülitatud.aga allpool olevat " mootorit küll ei näppinud,sest seal liikuvat osa ei olegi ju ,mingi läbipaistev kummilõdvik mis sis on hoova ümber,vaid see liigub arvata. aga see alumine hoob(vardal) ,sellel oli vähemalt allpool olemas vindid,et arvata ,kui seda kuskilepoole keerata ,sis midagist peaks muutuma? ja kas on seda hooba mõtet keerata üles voi allapooole? aga see va jah ei julge seda trossi ära võtta,pärast ei saa kuiski voibolla tagasi ja kas on vüimalik et see "mootor sealt alt on läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.06 20:54 Tsiteeri


See sisemise lingilt tuleb tross lahti võtta, tal on arvatavasti peal ka see must vahtplasti moodi tükike, see ära siis veel üks pleki klamber mis hoiab trossi sukka kinni, ja konksuga on tross lingi küljes. Enne pole mõtet polstrit tagasi panna kui nuppu suht kergelt käega liigutada jäksad.

Ise just aretasin oma autole taguustesse mootoreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.09.06 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
kuule martin sai nüüd vaba aega ja lahti sai tehtud. aga minu mõistus on otsas .esiteks va seda käepidet( link mis avab seestpoolt ukse,kui tahad välja saada autost) ei saanud mingi nõksuga sealt kaasest läbi tõmmata. ühesönaga see tõmbetross hoiab kinni ja kui ma selle trossi saaksingi sealt haagise moodi asja küljest eraldada,siis arvata seda tagasi ma ei saa.hea küll,sai siis niipalju kaast eemaldatud et seda liikurmehanismi vaadata.hoovastiku keskosas olevat nn.üleminekut ühelt hoovalt teisele sai ülitatud.aga allpool olevat " mootorit küll ei näppinud,sest seal liikuvat osa ei olegi ju ,mingi läbipaistev kummilõdvik mis sis on hoova ümber,vaid see liigub arvata. aga see alumine hoob(vardal) ,sellel oli vähemalt allpool olemas vindid,et arvata ,kui seda kuskilepoole keerata ,sis midagist peaks muutuma? ja kas on seda hooba mõtet keerata üles voi allapooole? aga see va jah ei julge seda trossi ära võtta,pärast ei saa kuiski voibolla tagasi ja kas on vüimalik et see "mootor sealt alt on läbi?


Hm, ma pole ausalt öeldes b4 süsteemiga kursis, õigemini ei mäleta, C4 oli igatahes lingil ümber väike korpus ja see tuli välja ühes tükis, siis sai trossi kätte (kui seda korpust veitsa keerata ja trossi konsukujuline ots sealt tagant lahti päästa.)

Aga kuidas Sinu autolt seda viga kõrvaldada, ma kahjuks öelda nii ei oska, peaks ise pilgu peale viskama, ehk tuleks mõni mõte. Kontrolli kõik sõlmed üle, pistikud ja vaata et need vardad ja asjad raskelt ei liigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 19.09.06 22:45 Tsiteeri


mul sama ,et konksu küljest vaja eemaldada,aga asi selles ,et eemaldada küül arvata ilusti saan,aga tagasi panna ikka meeletult vähe ruumi! raske seletada ühe sõnaga kui selle lingi kuigi saaks läbi selle seina suruda läbi siis ju probleeme ei oleks , siis ju tegutsemisruumi küllalt ,aga praegu see sein ees ja kuidas ma tagasi ulatun selle trossi upitamisega konksu külge. natuke lihtam oleks kui selle trossi kakuksin lahti klambritest,mis on omakorda kinnitatud plekkplaadi külge aga isegi kui konksu külge saan selle,pean hakkama klambreid tagasi kinnitama ja jälle seal ruumi pole ju selle tegevuseks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dust Rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 19.06.04
Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Kasutaja on eemal

Auto: avataris on mälestus!!!!

postitati 20.09.06 01:07 Tsiteeri


See tross liigub päris palju kui sa selle lingist lahti saad siis ei ole tagasi panekuga raskusi. Teda saab hulga maad enda poole vedida ja kui sa lingi tõmbad sellisesse asendisse nagu ust avaks siis on seda trossi aasa veel lihtsam kätte saada.
Sai vist pikk ja keeruline jutt aga äkki on abiks.


Satan will claim my soul.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 20.09.06 09:43 Tsiteeri


rocket ,vägagi selge jutt,aga kas see tross rohkem ka anaab järgi kui selle nn. lingi tõmbamise jagu,kui jah sis muidugist julgen seda trossi vabastada,et sa väidad,et trossi saab oma 15 cm kindlasti sealt ta enda mähisest välja tõmmata?see 15 cm on juba selline vahe,kui ma saan vabalt möllata.tänud ette vastuse eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 20.09.06 10:32 Tsiteeri


a milleks tross rüüsist välja tarvis kiskuda? tross tuleb ju tervenisti lingi küljest päris lihtsalt lahti ja sama lihtsalt saab ka tagasi panna, ja selle tegemiseks on u 5cm ruumi +/- 2 cm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 20.09.06 19:09 Tsiteeri


kiskuda? selleks et tagasi panna on rohkem vaja kui 5 cm ! kuidas ma muidu selle aasa ulatun kinnitama konksu külge?
ma küll ei usu et sama lihtne on tagasi panna kui lahti võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 22.09.06 15:26 Tsiteeri


tegelane,arvad ,et mootorid ise läbi pole? kui tõenäoline et mootor läbi pole? muidu ilma asjata jälle vaja lahti kinni panna ja vaja minna lammarisse uut mootorit ostma:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.06 17:01 Tsiteeri


Me rääkisime üksteisest mööda vist, ma aretasin enda autole need universaalsed (90.- eeku oomipoes) elektrilised keskluku mootorid mida juhib alarm. Sina vist mõtled originaale, mida mida mina näinud pole. Enne kokkupanemist katsetasin ma ikka aku pealt kas mootor tõmbab/lükkab õieti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janno114
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3,6 1991

postitati 25.09.06 21:17 Tsiteeri


audil originaalis piaks siiski vaakumiga olema kesklukk. ja see pump piaks olema tagaistme all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 29.09.06 16:02 Tsiteeri


ei ole midagist tagaistme all b4-l, tagavararatta koopast paremale jääb ja asi lahendatud,kuskilt lasi õhku läbi voolikutest, kohendasin voolikuid ja hakkas asi tööle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aalO
huviline



Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.06 20:27 Tsiteeri


tubli poiss!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.09.06 09:38 Tsiteeri


ega üksinda ei olekski saanud hakkama ,teiste targutustele ikka,isegi nina ees oli see mul pump ja siis ka ei suutnud kohe tuvastatda tahtsin küljeseinal olevat porolooni kakkuma niipalju mõistust oli,et vaatasin väljapoole ja miski valemiga ei saanud sinna pumpa mahutada:D önneks ei pidanud tervet salongi maha kakkuma et viga üles leida. aga üks küsimus,see va pump oli arvata originaalis täiesti vahtkummi sees ,aga praegu sellises olekus et niiskus pääseb juhtmetele ,ühendustele pumba juures ligi, voibolla mötekas kilekotti värgendus toppida ja teipida kinni,siis vast muretu niiskuse suhtes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 30.09.06 15:11 Tsiteeri


Enamasti kilekott tekitab valet sorti veekindluse - vesi sisse koguneb, aga enam välja ei pääse - ja teeb probleemi veel hullemaks.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]