kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 09.10.03 06:49
|
|
|
õlirõhk 4 bar
Tere!
Ostsin just Audi 2,3 89a.
Õlirõhk näitab rahuliku sõidu ajal 4 bar konstantselt.
Vanemad insenerid TTÜst olevat rääkinud, et 2-3 on normaalne.
Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.03 07:10
|
|
|
Andur ja kell ei ole omavahel sünkroonis üks varjant ,see on hariliku pumba jaoks ikka kuradi kõva rõhk,muidugi pumba rõhuklapp võib ka jamada
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 09.10.03 07:21
|
|
|
Endal on rahuliku sõidu ajal 2-3 bari. EI tea kas kõrge või madal
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 09.10.03 08:01
|
|
|
Kui coupet omasin siis sellel näitas ka sõiduajal 2-3 bar survet.
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.03 09:56
|
|
|
Mul m6lemal coupel oli kylmast peast mingi 4 ja kui soe siis norm s6idul 2-3. Kui tallasid siis n2itas rohkem.
|
|
|
|
janza
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 09.10.03 10:14
|
|
|
mul jah sama et muidu 2-3 ja kui lapatsit annad siis lööb põhja
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 09.10.03 12:48
|
|
|
Minu autol külma mootoriga käivitades 5bar
Sõidu ajal sõltuvalt pööretest 1,8-5bar.
Tühikäigul sooja mootoriga sõltuvalt õli kuumusastmest 1,5-1,8bar.
Tegelikult on jama käes siis,kui vajutad gaasi ja rõhk ei tõuse oluliselt
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 09.10.03 14:00
|
|
|
Tegin mootorile sisepesu õli vahetuse ajal ja peale seda tõusis külmalt käivitades rõhk u. 1 bar-i võrra. Praegu lööb kella täitsa põhja külmalt
käivitades, enne jäi sutsu puudu. Sõidu ajal maanteel ja sooja mootoriga 2-3 bar.
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 10.10.03 06:31
|
|
|
mul on kah külmalt täitsa põhjas. soojalt tühikäigul 1.5-2 ja vaikse sõidu ajal 2-3k rpm on rõhk 4 bar
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 10.10.03 06:57
|
|
|
mul kah sama nigu eelmistel vastajatel. Külmalt 4,5 soojalt tüikäigul 2 ringis või tiba alla selle.
|
|
|
selfer
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe-83, A6 -2000, kadett -84
|
postitati 15.10.03 13:14
|
|
|
bar
mul audi 80 cupee ja mootor 2,2i ja mul on külmast peast 5bar ja sõidu ajal 4,5bar ?kunagi oli kogu aeg põhjas .aga kui pöörded langevad alla 2 siis
langeb ka bar kuni 1bar
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 15.10.03 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja selfer
mul audi 80 cupee ja mootor 2,2i ja mul on külmast peast 5bar ja sõidu ajal 4,5bar ?kunagi oli kogu aeg põhjas .aga kui pöörded langevad alla 2 siis
langeb ka bar kuni 1bar |
Mul rõhud samad mis eelkirjutanul, algul kui ostsin siis istus ka kogu aeg põhjas, aga siis oli mingi suht paksem mineraal sees, nüüd täis sünt 5W-40
peale selle sissekallamist langeb sooja mootoriga 1,5-2 aga see normaalne.
|
|
|