Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.6 v6 vibreerib tühikäigul/madalatel pööretel sõites jõnksutab (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3513)
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 07.08.06 19:28 Tsiteeri
2.6 v6 vibreerib tühikäigul/madalatel pööretel sõites jõnksutab



1. Tühikäigul on tunda vibratsiooni ja mootor ei tööta eriti ühtlaselt. Samas tahhomeetrit jälgides ei paista mingit pöörete kõikumist.
2. Esimese teise käiguga alla 2000 pöörde sõites tõmbaks korra nagu hinge paariks sekundiks kinni ja siis jälle nagu ärkaks üles. Kõrgematel pööretel ja kõrgemate käikudega aru ei saa, et oleks sellist jõnksutamist.

Käisin ka diagnostikas ja seal soovitati kasutada sissepritse cleanerit ja kakkuda maha küünlajuhtmetel metall katted või osta uued juhtmed (ostsin uued juhtmed).

Vahetatud on küünlad (Denso), küünlajuhtmed, õhufilter, bensufilter aga ei mingit muutust.

Autoks C4 A6 2.6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.08.06 02:12 Tsiteeri


Aga kuidas külmalt käivitub ? Nagu kell ?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.08.06 03:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ervin7
1. Tühikäigul on tunda vibratsiooni ja mootor ei tööta eriti ühtlaselt. Samas tahhomeetrit jälgides ei paista mingit pöörete kõikumist.
2. Esimese teise käiguga alla 2000 pöörde sõites tõmbaks korra nagu hinge paariks sekundiks kinni ja siis jälle nagu ärkaks üles. Kõrgematel pööretel ja kõrgemate käikudega aru ei saa, et oleks sellist jõnksutamist.

Käisin ka diagnostikas ja seal soovitati kasutada sissepritse cleanerit ja kakkuda maha küünlajuhtmetel metall katted või osta uued juhtmed (ostsin uued juhtmed).

Vahetatud on küünlad (Denso), küünlajuhtmed, õhufilter, bensufilter aga ei mingit muutust.

Autoks C4 A6 2.6


Viga võib olla ka vanades süütepoolides, süütevõimendites.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 08.08.06 05:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Aga kuidas külmalt käivitub ? Nagu kell ?
Soojalt ja külmalt käivitub hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 08.08.06 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pähkel
Mul oli sama jama. Selgus et peale avariid oli purunenud plastist õhuvõtu jupstükk...sry nime ei tea asjal( see jupp kus saavad kokku karterituulutuse- ja õhufiltrist tulev toru) Ühesõnaga selle küljes on veel(paremal) üks väike voolik mis regullib õhuklappi madalatel pööretel. Minul oli see väike voolik küljest ära ja tegi sama moodi. See tekitab vist mingit vaakumit.
Vabandan, et sellist ebamäärast juttu ajan siin aga pole ka mehaanik.


V6 2,6


Käisin kapoti all vaatamas ja tegin kiirelt telefoniga paar pilti. Kas jutt käib sellest detailist? Pilt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 09.08.06 03:39 Tsiteeri


pildi paned kuskile enda isiklikku serveriruumi üles ... hot, msn, zone jne .... ja siin klikkad pildi url nuppu ja paned sinna selle aadressi kus pilt asub.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 09.08.06 17:18 Tsiteeri


Nüüd sai natuke testida ja katsetada ja anomaaliad on just siis kui pöörded on alla 2000. Hoides kohapeal ntx pöörderd u 1500 peal, siis tahhomeetrit jälgides iga natukese aja tagant langevad pöörded hetkeks külmalt u 200 pöörde võrra ja soojalt umbes 100 pöörde võrra. Kui hoida pöördeid üle 2000 siis ei ole enam mingit pöörete kõikumist.
Homme läheb auto uuesti diagnostikasse ja ehk saab jälile sellele jamale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AlariV6
huviline



Registreerunud 22.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.06 06:20 Tsiteeri


Mis sellest sai? Mul sama asi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vipex
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b3

postitati 17.08.06 09:15 Tsiteeri


mul küll autol teine mootor,aga sümptomid olid samad ja asi oli nagu pähklilgi ühes väikses voolikus mis oli katki ja sai lisaõhku sealt,vahetasin ära ja asi tip-top.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 17.08.06 18:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AlariV6
Mis sellest sai? Mul sama asi!

Teist korda selle jamaga diagnostikas käies tuli välja, et pihusti tihendid on omadega läbi ja võtab sealt lisaõhku. Lähi ajal lähevad tihendid vahetusse ja eks siis paistab, kas on asi pihusti tihendites või on viga kuskil mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 26.09.06 13:04 Tsiteeri


See probleem lahenes ära siis pihusti tihendite ja veel mingite sisselaske juures olevate tihendite vahetusega. Enam ei jõnksuta madalatel pööretel, mootor töötab ühtlasemalt ja minek ka parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Gretta
huviline



Registreerunud 29.03.19
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.19 07:49 Tsiteeri


Mul on enam-vähem sama mure. Tühikäigul väriseb ja samuti, kui pöörded on alla 2000. Nii kui gaasi annan, hakkab auto täitsa rappuma. Autoks A7, 180 kw, 3.0 V6, 2012. Aga kui lükkan Spordi reziimi sisse, siis töötab hästi. Samuti on kütusekulu märgatavalt suurenenud- just siis suureneb, kui pöördeid ei lase üles ja rappuma hakkab. :( :( :(

Ega keegi ei oska aimata, mis probleem võiks olla? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]