ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 17.07.06 03:22
|
|
|
Näidikuteplokis õlitemperatuurikella asemele voltmeeter !!!?
Küsimus selline, et kas on võimalik vahetada näidikute plokis õlitemperatuuri kella asemele Voltmeeter. Kas see on teostatav ning kas kuskilt on
võimalik ka saada eraldi seda voltmeetri näidiku kella. Samas mis lisasid veel peale kella selleks vaja on et see õieti näitama hakkaks 
XZN M16
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.07.06 07:50
|
|
|
Paned A6 pikad kellad ja ongi olemas. Mingit lisaandurit pole vaja, kuna pinge on üldjuhul igas auto vooluringi ühendatud juhtmes olemas.
BTW, nii palju, kui mina A6 omanikelt kuulnud olen, kiruvad nad kõik vastupidist - et milleks krt seda voltmeetrit vaja, parema meelega vaataks, kas
õliga on kõik ok...
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 17.07.06 08:32
|
|
|
mis kellad sul seal siis praegu on? õlirõhk, õlitemp ja kell?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 01.08.06 22:19
|
|
|
Küsimus lisavoltmeetri koha pealt Audi 100-sse
Nimelt hankisin omale voltmeetri siis ka enda masinasse. Küsimus aga järgmine. Oma loogikast tuginudes ühendasin voltmeetri + klemmi ühe kaitsmeklemmi
külge mis pedaalide juures armatuuri all on. Need on need klemmid mis on mingi 10-se mutriga kinni keeratud. Valgustuse jagasin selle lüliti alla et
kui armaturi valgus põlema lööb, siis saab toidet ka see lisavalgustus. Aga peatoite juurde tagasi minnes veel et. Lihtsalt võtsin sellise mis alles
süüdet sisse keerates end järgi veab. Küsimus aga selline, et. Kui tekkib ülepinge (ntz geneka pingeregulaator annab saba) Kas siis saavad laxu kätte
kohe ka teised elektroonikaga seotud asjad. St kas võib selline koht ehk vale infot näidata. Süüdet sisse keerates on kenasti 12 v ja laadimisel mingi
12,5 volti või veidi peale. veidi alla 13 ... ehk siis. Ette tänades, Või on mõni parem koht selle ühendamiseks. Mõned siin arvasid, et ehk süüteluku
juhtmestiku taha aga ma arvan et see teeb sama välja 
XZN M16
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 02.08.06 01:57
|
|
|
Mina arvan et aku pealt oleks kõige õigem võtta kuna tahad teada ju laadimist.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 02.08.06 01:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Mina arvan et aku pealt oleks kõige õigem võtta kuna tahad teada ju laadimist. |
Unetu noh olen.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.08.06 03:02
|
|
|
Kui võtta aku klemmide pealt otse, siis see eeldab seda et voltmeeter koos displei valgusega on pidevalt järel ja lüpsab mõnuga aku tühjaks kui auto
seisab. Lisalülitit selle tarvis pole plaanis paigaldada. Vaja on vooluahela katkestust süüte välja keerates ja aku pealt otse seda teha ei saa.
Kaalusingi ennem paigaldamist ka seda ja mõtlesin kohe ümber. Akust hakkas kahju 
XZN M16
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.08.06 03:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
BTW, nii palju, kui mina A6 omanikelt kuulnud olen, kiruvad nad kõik vastupidist - et milleks krt seda voltmeetrit vaja, parema meelega vaataks, kas
õliga on kõik ok... |
Nii kaua kirud kui ühel hetkel vanemal autol pingeregulaator geneka juures otsa lõppeb nagu mu sõbral. Lajatas täis pööretel keskmiselt 18-19V aku
peale ja küpsetas selle mõnuga läbi. Hea et elektrisüsteemi ja aju ära ei rikkunud. Klaasipesupumbast ja ühe tule korpusest sai ta aga küll lahti,
kuna akuvedelik pritsis sinna pealeja ja rikkus need ära. Pingeregulaatori lõppedes võib ka aju ja muud elektroonilised detailid haiget saada nii et
tasub mõelda kas voltmeeter on ikka halb asi. Seda ju see akumärgiga tuli ei näita armatuurlaual 
XZN M16
|
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 02.08.06 05:41
|
|
|
Pigem ikka voltmeeter, sest Audil kipub nii olema, et ühel hetkel enam ei lae(harjad läbi), aga mingit märgutuld ka ei lähe põlema ning järsku avastad
keset maanteed, et aku on tühi ja kauaks seda sõitugi enam. Endalgi juhtunud nii. Õnneks juhtus see täpselt tee ääres asuva autokaupluse juures, kus
isegi müüdi harju koos regulaatoriga.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 02.08.06 05:46
|
|
|
See + ots tasuks võtta akule lähimast kohast, ehk siis vist süütelukust, kust tuleb pinge välja, kui süüte sisse keerad. Mujalt võttes näitab
voltveeter sul väiksemat pinget arvatavasti. Või ehk veel kavalam on võtta otse generaatorist? 
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 02.08.06 19:44
|
|
|
Niih ... oma auto, oma asi ... nuputasin kaua aega kus voltmeeter kõige sobivam oleks autos ja ei leidnud ega leidnud õiget kohta. Nüüd siin ta siis
on (järgi tehes mõelge 10 x ennem kui tegema hakkate sest mulle oli see megapeavalu)

XZN M16
|
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.08.06 23:33
|
|
|
Oskate täptsustada, kust oleks võimalik selliseid pisikesi voltmeetreid osta autodele?
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 03.08.06 02:05
|
|
|
See isend on pärit sealt samast BEN autotarvete müügikohast Pärnu MNT 202. Krt hind juba meelest läind aga päris soodne oli ... alla 300 eek 
XZN M16
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.06 15:57
|
|
|
Seff kui igasugu kellasid on millelt igasugu asju vaadata
Samas ma olen tähele pannud et el probleeme "näitab" ka auto raadio ära - kui aku juhe lahti loksus aeg ajalt siis hakkas makk ennast kinni panema.
Samas kui tuttaval oli zigulil pingeregulaator "asendatud" juhtmejupiga siis hakkasid tuled korraliku tuuritamise ajal põlema nagu xenod juba ja
makk jäi ka vait.
Kui aku ei lae enam siis loodetavasti hakkab aku tuli põlema, mitte küll alati. Et tasub lihtsalt tähelepanelik olla, kui kojamehed ei viitsi enam
toimetada siis on karta et akut ei laeta, kui tulesi saab eredamaks tuuri andes - laetakse üle.
|
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 03.08.06 18:34
|
|
|
kunagi oli golf II sellele panin juurde voltmeetri selle ühendasin ka süüteluku juurde(üks elektrik soovitas),siis oli ampermeeter(see oli ühendatud
kuhugi aku juurde)ei mäleta täpselt kuid oli paras pea valu,käisin selle pärast spetsalisti juures.ja siis oli õli surve mehaaniline.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 03.08.06 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Nii kaua kirud kui ühel hetkel vanemal autol pingeregulaator geneka juures otsa lõppeb nagu mu sõbral. Lajatas täis pööretel keskmiselt 18-19V aku
peale ja küpsetas selle mõnuga läbi. Hea et elektrisüsteemi ja aju ära ei rikkunud. |
Sellise pingega hakkavad pirnid maha põlema juba...
|
|
|
|