Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Näidikuteplokis õlitemperatuurikella asemele voltmeeter !!!? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1684)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 17.07.06 03:22 Tsiteeri
Näidikuteplokis õlitemperatuurikella asemele voltmeeter !!!?



Küsimus selline, et kas on võimalik vahetada näidikute plokis õlitemperatuuri kella asemele Voltmeeter. Kas see on teostatav ning kas kuskilt on võimalik ka saada eraldi seda voltmeetri näidiku kella. Samas mis lisasid veel peale kella selleks vaja on et see õieti näitama hakkaks :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.07.06 07:50 Tsiteeri


Paned A6 pikad kellad ja ongi olemas. Mingit lisaandurit pole vaja, kuna pinge on üldjuhul igas auto vooluringi ühendatud juhtmes olemas.

BTW, nii palju, kui mina A6 omanikelt kuulnud olen, kiruvad nad kõik vastupidist - et milleks krt seda voltmeetrit vaja, parema meelega vaataks, kas õliga on kõik ok...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 17.07.06 08:32 Tsiteeri


mis kellad sul seal siis praegu on? õlirõhk, õlitemp ja kell?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 17.07.06 09:40 Tsiteeri


Kombi Instrumendist on juttu siin:
http://audi100.selbst-doku.de/Main/ElektrikC4#toc8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 01.08.06 22:19 Tsiteeri
Küsimus lisavoltmeetri koha pealt Audi 100-sse



Nimelt hankisin omale voltmeetri siis ka enda masinasse. Küsimus aga järgmine. Oma loogikast tuginudes ühendasin voltmeetri + klemmi ühe kaitsmeklemmi külge mis pedaalide juures armatuuri all on. Need on need klemmid mis on mingi 10-se mutriga kinni keeratud. Valgustuse jagasin selle lüliti alla et kui armaturi valgus põlema lööb, siis saab toidet ka see lisavalgustus. Aga peatoite juurde tagasi minnes veel et. Lihtsalt võtsin sellise mis alles süüdet sisse keerates end järgi veab. Küsimus aga selline, et. Kui tekkib ülepinge (ntz geneka pingeregulaator annab saba) Kas siis saavad laxu kätte kohe ka teised elektroonikaga seotud asjad. St kas võib selline koht ehk vale infot näidata. Süüdet sisse keerates on kenasti 12 v ja laadimisel mingi 12,5 volti või veidi peale. veidi alla 13 ... ehk siis. Ette tänades, Või on mõni parem koht selle ühendamiseks. Mõned siin arvasid, et ehk süüteluku juhtmestiku taha aga ma arvan et see teeb sama välja :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 02.08.06 01:57 Tsiteeri


Mina arvan et aku pealt oleks kõige õigem võtta kuna tahad teada ju laadimist.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 02.08.06 01:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Mina arvan et aku pealt oleks kõige õigem võtta kuna tahad teada ju laadimist.

Unetu noh olen.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.08.06 03:02 Tsiteeri


Kui võtta aku klemmide pealt otse, siis see eeldab seda et voltmeeter koos displei valgusega on pidevalt järel ja lüpsab mõnuga aku tühjaks kui auto seisab. Lisalülitit selle tarvis pole plaanis paigaldada. Vaja on vooluahela katkestust süüte välja keerates ja aku pealt otse seda teha ei saa. Kaalusingi ennem paigaldamist ka seda ja mõtlesin kohe ümber. Akust hakkas kahju :P


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.08.06 03:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black

BTW, nii palju, kui mina A6 omanikelt kuulnud olen, kiruvad nad kõik vastupidist - et milleks krt seda voltmeetrit vaja, parema meelega vaataks, kas õliga on kõik ok...


Nii kaua kirud kui ühel hetkel vanemal autol pingeregulaator geneka juures otsa lõppeb nagu mu sõbral. Lajatas täis pööretel keskmiselt 18-19V aku peale ja küpsetas selle mõnuga läbi. Hea et elektrisüsteemi ja aju ära ei rikkunud. Klaasipesupumbast ja ühe tule korpusest sai ta aga küll lahti, kuna akuvedelik pritsis sinna pealeja ja rikkus need ära. Pingeregulaatori lõppedes võib ka aju ja muud elektroonilised detailid haiget saada nii et tasub mõelda kas voltmeeter on ikka halb asi. Seda ju see akumärgiga tuli ei näita armatuurlaual :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 02.08.06 05:41 Tsiteeri


Pigem ikka voltmeeter, sest Audil kipub nii olema, et ühel hetkel enam ei lae(harjad läbi), aga mingit märgutuld ka ei lähe põlema ning järsku avastad keset maanteed, et aku on tühi ja kauaks seda sõitugi enam. Endalgi juhtunud nii. Õnneks juhtus see täpselt tee ääres asuva autokaupluse juures, kus isegi müüdi harju koos regulaatoriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 02.08.06 05:46 Tsiteeri


See + ots tasuks võtta akule lähimast kohast, ehk siis vist süütelukust, kust tuleb pinge välja, kui süüte sisse keerad. Mujalt võttes näitab voltveeter sul väiksemat pinget arvatavasti. Või ehk veel kavalam on võtta otse generaatorist? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.08.06 19:44 Tsiteeri


Niih ... oma auto, oma asi ... nuputasin kaua aega kus voltmeeter kõige sobivam oleks autos ja ei leidnud ega leidnud õiget kohta. Nüüd siin ta siis on (järgi tehes mõelge 10 x ennem kui tegema hakkate sest mulle oli see megapeavalu)


http://ultra2005.msn.ee/Audiclub/volt.jpg


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.06 23:33 Tsiteeri


Oskate täptsustada, kust oleks võimalik selliseid pisikesi voltmeetreid osta autodele?


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 03.08.06 02:05 Tsiteeri


See isend on pärit sealt samast BEN autotarvete müügikohast Pärnu MNT 202. Krt hind juba meelest läind aga päris soodne oli ... alla 300 eek :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.06 15:57 Tsiteeri


Seff kui igasugu kellasid on millelt igasugu asju vaadata:)
Samas ma olen tähele pannud et el probleeme "näitab" ka auto raadio ära - kui aku juhe lahti loksus aeg ajalt siis hakkas makk ennast kinni panema. Samas kui tuttaval oli zigulil pingeregulaator "asendatud" juhtmejupiga siis hakkasid tuled korraliku tuuritamise ajal põlema nagu xenod juba ja makk jäi ka vait.
Kui aku ei lae enam siis loodetavasti hakkab aku tuli põlema, mitte küll alati. Et tasub lihtsalt tähelepanelik olla, kui kojamehed ei viitsi enam toimetada siis on karta et akut ei laeta, kui tulesi saab eredamaks tuuri andes - laetakse üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 03.08.06 18:34 Tsiteeri


kunagi oli golf II sellele panin juurde voltmeetri selle ühendasin ka süüteluku juurde(üks elektrik soovitas),siis oli ampermeeter(see oli ühendatud kuhugi aku juurde)ei mäleta täpselt kuid oli paras pea valu,käisin selle pärast spetsalisti juures.ja siis oli õli surve mehaaniline.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 03.08.06 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Nii kaua kirud kui ühel hetkel vanemal autol pingeregulaator geneka juures otsa lõppeb nagu mu sõbral. Lajatas täis pööretel keskmiselt 18-19V aku peale ja küpsetas selle mõnuga läbi. Hea et elektrisüsteemi ja aju ära ei rikkunud.

Sellise pingega hakkavad pirnid maha põlema juba...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]