ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 31.07.06 17:22
|
|
|
ära muretse. nii see peabki olema.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.06 17:29
|
|
|
see ongi nii
ja kui sa sinna nö menüüsse sisse lähed, siis läheb uuesti heledaks 
päris cool või mis 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.06 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Muig mul sõber juhtisi sellele esimesena tähelepanu kõrval sõites ja arvas et see küll õige asi pole. Aga mis siis sellist koormust tekitab või miks
see üldse nii on ... tundub esimesest vastusest et vastajal endal on ka sellega kogemusi olnud Ja mina arvasin et mingi lühise teema ehk ... |
Kui ta säraks sama tugevasti ka pimedal ajal, siis Sa autost välja ehk ei näekski...
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 31.07.06 17:31
|
|
|
seega süsteem siis selleks et armatuuri valgust sisse lülides display yhtlustuks muude valgusallikatega. Kui okas siis okas ... igatahes üks mure
vähem. Autoga ikka on igasuguseid muresid ... aga ükskord peaksid need ka lõppema 
XZN M16
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 01.08.06 03:30
|
|
|
Tänud kõigile kes võtsid vaevaks vastata ja asja selgeks tegid 
XZN M16
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.08.06 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kui võtad "kellad" lahti, siis seal peaks olema tasutas ka kaks erineva võimsusega pirni, milledest üks põleb siis kui tuled ei põle(sinu puhul siis
nö. päevatulede automaatre˛iimis) ja teine mis põleb siis kui lülitad sisse tuled. |
Kui jutt C4 kliima valgustusest, siis seal taga ei ole tegelikult selleks erinevaid pirne. Öörezhiimis tõmmatakse natuke pinget lihtsalt maha.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.06 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kui võtad "kellad" lahti, siis seal peaks olema tasutas ka kaks erineva võimsusega pirni, milledest üks põleb siis kui tuled ei põle(sinu puhul siis
nö. päevatulede automaatre˛iimis) ja teine mis põleb siis kui lülitad sisse tuled. |
Kui jutt C4 kliima valgustusest, siis seal taga ei ole tegelikult selleks erinevaid pirne. Öörezhiimis tõmmatakse natuke pinget lihtsalt maha.
|
Võimalik jah 
Enda kogemus pärineb B3 päevist
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 18.08.07 16:05
|
|
|
Kas see ka "normaalne" on kui tulede lülitist kasvõi gabariidid põlema panna tõmbab nii kellad kui kliima tausta ikka väga tuhmiks. Nii et päeval
läbisõitu ja välistempi õieti ei näegi. Mõni päev tagasi seda "normaalsust" üsna kindlasti veel ei olnud. Täna sättisin lustikummuti autosse ja
selle operatsiooni käigus läks arusaamatul põhjusel läbi audio kaitse (siis kui makki minevast kollasest (pidev 12V) "varastasin" punase) peale
kaitsme asendamist kõik töötas - v.a. see tulede jama 
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.08.07 17:00
|
|
|
Jah, ka see on normaalne. Ööreziimis tõmmatakse displeidel valgus maha, et ei pimestaks. Autotootja pole arvestanud sellega, et me siin kuskil
Ida-Euroopas päeval ka tuledega sõidame. 
Abiks lasta panna selline tuledeautomaatika, mis pärast mootori käivitamist lülitab gabariidid ja lähituled sisse, kuid armatuuri jätab muutmata.
Valges sõidad nii, pimedas lülitad kangist armatuurivalgustuse ka sisse.
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 18.08.07 17:27
|
|
|
Ok.
Ehk annate andeks kui teema vähe mööda juba läheb, aga nii palju kui siin tuulasin, leidsin ainukese võimaluse panna universaalne lisarelee. Osadel
autodel (nt Vectra B) olen kohanud aga selle valmidust - et juhtmed on veetud ja vaja lisada ainult relee. Osadel käib see automaatika aju kaudu.
Kuidas on lood siis 97 A4-ga?
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.08.07 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lohe
Kas see ka "normaalne" on kui tulede lülitist kasvõi gabariidid põlema panna tõmbab nii kellad kui kliima tausta ikka väga tuhmiks. Nii et päeval
läbisõitu ja välistempi õieti ei näegi. Mõni päev tagasi seda "normaalsust" üsna kindlasti veel ei olnud. Täna sättisin lustikummuti autosse ja
selle operatsiooni käigus läks arusaamatul põhjusel läbi audio kaitse (siis kui makki minevast kollasest (pidev 12V) "varastasin" punase) peale
kaitsme asendamist kõik töötas - v.a. see tulede jama |
Ilmselt ikka mingi elektri jama. Vaata ka teised kaitsmed üle.
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 19.08.07 19:01
|
|
|
Täna oli ühest hetkest see pimendus kadunud. Tõsi tuled sisse lülitades läheb tuhmimaks aga vahepeal läks ikka päris hämaraks. Ilmselt mingi lühise
jama aga pole õrna aimugi kustkohast seda otsima hakata.
|
|
|