ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 07:18
|
|
|
Viga leitud: Audi 200 20V (3B) enam ei käivitu
Probleemi algas kaduma läinud 0,5BARI rõhuga, sai seda tiba taga aetud ning veakoode loetud jne kuniks auto suri välja ja käima enam ei läinud. Veaks
purunenud nukkvõll mis sai välja vahetatud ning auto käivitus uuesti, töötas ilma igasuguste probleemidetta ning sai mindud prooviringile, ca 2-3km
sai sõidetud täiesti probleemivabalt ning siis miskil hetkel sai kolmanda käiguga tiba rohkem minna antud, rõhku umbes 1BARi peale ning masin suri
äkitse maha, jõud kadus ning hoog hakkas raugema. Siduri lahutamine viis selleni, et masin suri välja, käik uuesti sisse ning sidur lahti läks uuesti
selle suurema hoo pealt tööle kuid jõud täiesti puudus ning mingil määral nagu liikus täisgaasi peal. Sai teeäärde seisma jäädud ning starterist asi
enam käima ei läinud. Tirisime ta garaazi juurde ära ning vaatasime uuesti mis veakoodid annavad, tekkinud oli uus kood ingnition timing sensor
(niipalju kui kataloogist leidsin peaks see olema see anduri mis hooratta märgi vaatamise kohast tiba allpool on, seal kaks neid, üks see ingnition
timing teine mootori pöörete või miski sellise andur), mis seal ikka sai teise hetkel seisva kuid enne sõitunud 200 pealt võetud mõlemad andurid ning
need sinna pandud... ikka sama, asi ei käivitunud 
Kütus tuleb, märgid on paigas, küünlad on kuivad? andurite pistikud üle kontrollitud... oskab keegi pakkuda mida veel kontrollima nüüd peaks? oma
mõistus on täiesti otsas.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 07:41
|
|
|
jagaja ja selle hammasratas on OK?
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 26.07.06 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
jagaja ja selle hammasratas on OK? |
Hammasratas täiesti OK (seal juba metallist hammasratas), jagaja enda kohta ei oska miskit öelda.
Halli andur peaks asuma jagaja sees? proovime nüüd selle välja vahetada, sest enne selle vea tekkimist hakkas ta kustkilt maalt näitama ka hallianduri
viga.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 26.07.06 07:58
|
|
|
ei tea aga pakuks halli anduri probleemi.
või võlli peal keerlema pääsenud nukk võll
(lahtine nukk võll murdis kiilu ja keeras paigast )
Vpärast valgusta teisi ka saame targemaks.
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 26.07.06 08:38
|
|
|
Nukkvõllil murdus ära aint viimene ots (aint jagaja poolne hammasratas) ja kõik märgid jäid paika. Uus nukk vahele ja kõik oli OK (2 kilomeetrit)...
saan kohe uue jagaja ja eks proovin ära kas saan probleemist jagu.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 12:06
|
|
|
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest
küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki...
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 26.07.06 12:12
|
|
|
need hooratta andrutite pistikud...ega neid kogemede ära ei vahetanud ?
aju swap ei teeks ka paha
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest
küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki... |
Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes 
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 13:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest
küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki... |
Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes |
Nukka vahetades ei keeranud me motot vahepeal ringi, et see suht hetke töö oli ja korra sai ainult ülevalt rihm maha lastud ning seda nukka
kergitatud, et teise kätte keti alt saaks ja uuesti tagasi, et suht kindel peaks olema see, et 360' valesti ta küll olla ei tohiks (kas üldse saabki
olla? klapid pähe ei hakkaks käima?).
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Teise jagajaga sama jama, ikka ei käivitu asi. Sai nüüd küünal maha keeratud ning kontrollitud kas sädet üldse on (enne sai eeldatud, et säde on sest
küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki... |
Olete 100% kindlad õiges nuka vända "ajastuses"? ... ise läbi eland sellise pisivea, kus nukk oli 360' valesti vända suhtes |
Nukka vahetades ei keeranud me motot vahepeal ringi, et see suht hetke töö oli ja korra sai ainult ülevalt rihm maha lastud ning seda nukka
kergitatud, et teise kätte keti alt saaks ja uuesti tagasi, et suht kindel peaks olema see, et 360' valesti ta küll olla ei tohiks (kas üldse saabki
olla? klapid pähe ei hakkaks käima?). |
Ei hakka, lihtsalt asend, kus mõlemad klapid kinni peaks olema (töötakt), on aga klapid nn. overlap´is (väljalaske takti lõpp, sisselaske algus)
ASjast niipalju, et säde kaob ära juhul, kui mootori kolm andurit on paigast ära. Kuna te väntta ei kruttinud, jääb järgi ainult halli andur
(tõenäoliselt on ka see teil õieti paigas 
Selline pisike võimalus ka, et rpm ja asendiandur on saanud mingi metallpuru omale külge.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulkASjast niipalju, et säde kaob ära juhul, kui mootori kolm andurit on paigast ära. Kuna te väntta
ei kruttinud, jääb järgi ainult halli andur (tõenäoliselt on ka see teil õieti paigas 
Selline pisike võimalus ka, et rpm ja asendiandur on saanud mingi metallpuru omale külge. |
Nu needsamad kaks andurit on teise masina pealt ära proovitud ning nende endi viga olla ei saa. Aga kuna hooratta küljest on puudu selle asendianduri
jaoks olev pulk ning VAG-COM sellesama anduri vea annab siis me arvame, et sealsamas see jama ongi.
Hallianduri viga ka olla ei saa kuna jagajat proovisime ka teist juba ju.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 16:52
|
|
|
Nu vot, mul jäi tõenäoliselt su tekstis kahe silma vahele, et tihvt puudu 
2112 (Blink Fault Code), VAG1551/2 Fault Code Number 00514 Timing (62 degrees BTDC) reference sensor Flywheel pin damaged/missing, Mis-located Sensor,
flywheel pin, distributor hall sensor out of adjustment
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 26.07.06 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
...(enne sai eeldatud, et säde on sest küünlad on täiesti kuivad) siiski mitte miskit sädet küünlale ei teki... |
Kuna aju juhib ka pihusteid, siis võib arvata, et bensiini peale ka ei anta, kui andurisignaalid puudu.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 19:28
|
|
|
Aiai, Ranz, SJM ´i peab olema peas 2.2T omanikul! 
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.07.06 19:36
|
|
|
Aaa ja siis veel SELLINE abimees pane "kõrvataha"

|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.06 19:41
|
|
|
Väga asjakohane link sai lausa arvutisse ära salvestatud kui kunagi
peaks miskil põhjusel too leht ära kaduma.
|
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 31.07.06 07:20
|
|
|
Infoks siis veel niipalju, et viga oli tõesti selles puuduvas metallpulgas. Sai siis see ära vahetatud (uskuge see ei olnud lihtne töö) ja auto taas
käima läkski. Sõita sain seekord lausa üle 100 km ja siis lahkus see pulk sealt uuesti. Nüüd tuleb maha võtta ka käigukast ja üles otsida see vidin,
mis palju kuja tekitab (ehk siis jagaja kinnitus mutter, mis mingil ime kombel hooratta vahele oli sattunud)
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.06 19:15
|
|
|
Infoks juurde. Lisaks pandud pulk oli nagu ära sulanud... selline plönn oli temast sinna veel alles jäänud ainult. Kasti maha võttes mitte midagi
sealt välja ei pudenenud... et täpselt ei teagi miks jama juhtus ikkagi. Sai siis hooratas viidud ehimeti kus öeldi kohe ära, et seda pulka nemad
välja puurima küll ei hakka puuriti hoopis teistpoolt vastu ning lükati
see jupike sealt ära välja. Nüüd kuna esimesed katsed seda ära puurida olid läinud luhta oli augu mõõt juba 4,5mm lastigi sinna paras auk ning sisse
läks pinguga 5mm pulk.
Veel kindel pole kuid kohe kohe peaks auto uuesti häält tegema.
|
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 10.08.06 06:57
|
|
|
Selleks korraks siis õnneks teema ammendunud, kuid alles võiks selle siia jätta küll. Infoks lihtsalt, kui kellegil peaks veel taolist probleemi
tekkima. Auto aga nüüd taas sõidukorras 
|
|
|