henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 07:55
|
|
|
temperatuurianduri takistus
kas keegi oskaks öelda kui suur peab olema audi 80 91a 2,0 85kw meh.pritse temp.anduri takistus erinevatel tempidel.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.07.06 08:10
|
|
|
Said juba eelmises teemas ju ammendava vastuse?! Temp. andureid on sellisel masinal mitu, kuid selle anduri takistus mida silmas pead on praeguse
ilmaga kusagil lõpmatuse kandis ja madalamal temperatuuril (vist tõesti oli kusagil 5kraadi) langeb takistus 0 oomi kanti.
Edit: viga ei ole külmkäivituspihustis, kuna see sellise temperatuuriga ei peagi töötama.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 08:18
|
|
|
mul on kuidagi vastupidi mida soemaks mootor läheb seda väiksemaks läheb ka takistus 90 kraadijuures oli see 200 oomi
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 25.07.06 09:20
|
|
|
henri meetod on õige: mootor külm, siis takistus ~67000 ohmi ja kui mootor soe, siis olenevalt mootorist 670....200 ohm. Mida suurem takistus, seda
rikkam segu.
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 10:31
|
|
|
Kui nii siis peaks andur korras olema. TÄNUD jolller. Aga äki tead kas külmkäivitus pihustile peabki sooja mootriga 0,2v peale jooksma (isegi
lahtiühendatud termoanduriga)?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.07.06 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: henri0
Kui nii siis peaks andur korras olema. TÄNUD jolller. Aga äki tead kas külmkäivitus pihustile peabki sooja mootriga 0,2v peale jooksma (isegi
lahtiühendatud termoanduriga)? |
OH issand
Külmkäivituspihusti kas pihustab või ei pihusta, vahepealseid variante seal ei ole. Külma mootoriga pöörete reguleerimises ka külmkäivituspihusti ei
osale. Ning veelkord: praeguse soojaga külmkäivituspihusti ei tohiks üldse toimida.
0,2V võib olla mis iganes parasiitpinge, sellise pinge peale pihusti ei rakendu.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 25.07.06 11:06
|
|
|
Oma motol võtsin 1 kord külmäivituspihustil juhtme maha ja käivitasin...huvi pärast.....ilusti käis, järelikult töötab ta alla 0 kraadide.....suvel
pole teda sisuliselt vaja.
Ja kui sinna ka 0,2V peale tuleb, siis pohhui tglt....ta niikuinii ei avane sellise pinge juures. Vb tuleb meelde mõõdan ka õhtul niisama üle.
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 11:13
|
|
|
jolller kui viitsid oleks huvitav võrrelda.
|
|
|
henri0
huviline
Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.06 11:26
|
|
|
ferdinand
Kui pihusti ei osale pöörete muutmises käivitamisel siis mis seda teeb kas tühikäigu klapp sest segu rikastumisega peaks ju pöörded tõusma? Auto
iseenesest käivitus isegi -33 ga aga tuure ei tõstnud korraks pidi gaasi andma siis jäi ühtlaselt käima pööretel 8500 kuigi peaks algul käima 1200
pöörde juures.
|
|
|