Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: temperatuurianduri takistus (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1791)
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.06 07:55 Tsiteeri
temperatuurianduri takistus



kas keegi oskaks öelda kui suur peab olema audi 80 91a 2,0 85kw meh.pritse temp.anduri takistus erinevatel tempidel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.07.06 08:10 Tsiteeri


Said juba eelmises teemas ju ammendava vastuse?! Temp. andureid on sellisel masinal mitu, kuid selle anduri takistus mida silmas pead on praeguse ilmaga kusagil lõpmatuse kandis ja madalamal temperatuuril (vist tõesti oli kusagil 5kraadi) langeb takistus 0 oomi kanti.;)
Edit: viga ei ole külmkäivituspihustis, kuna see sellise temperatuuriga ei peagi töötama.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.06 08:18 Tsiteeri


mul on kuidagi vastupidi mida soemaks mootor läheb seda väiksemaks läheb ka takistus 90 kraadijuures oli see 200 oomi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 25.07.06 09:20 Tsiteeri


henri meetod on õige: mootor külm, siis takistus ~67000 ohmi ja kui mootor soe, siis olenevalt mootorist 670....200 ohm. Mida suurem takistus, seda rikkam segu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.06 10:31 Tsiteeri


Kui nii siis peaks andur korras olema. TÄNUD jolller. Aga äki tead kas külmkäivitus pihustile peabki sooja mootriga 0,2v peale jooksma (isegi lahtiühendatud termoanduriga)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.07.06 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henri0
Kui nii siis peaks andur korras olema. TÄNUD jolller. Aga äki tead kas külmkäivitus pihustile peabki sooja mootriga 0,2v peale jooksma (isegi lahtiühendatud termoanduriga)?


OH issand:o
Külmkäivituspihusti kas pihustab või ei pihusta, vahepealseid variante seal ei ole. Külma mootoriga pöörete reguleerimises ka külmkäivituspihusti ei osale. Ning veelkord: praeguse soojaga külmkäivituspihusti ei tohiks üldse toimida.
0,2V võib olla mis iganes parasiitpinge, sellise pinge peale pihusti ei rakendu.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 25.07.06 11:06 Tsiteeri


Oma motol võtsin 1 kord külmäivituspihustil juhtme maha ja käivitasin...huvi pärast.....ilusti käis, järelikult töötab ta alla 0 kraadide.....suvel pole teda sisuliselt vaja.
Ja kui sinna ka 0,2V peale tuleb, siis pohhui tglt....ta niikuinii ei avane sellise pinge juures. Vb tuleb meelde mõõdan ka õhtul niisama üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.06 11:13 Tsiteeri


jolller kui viitsid oleks huvitav võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.06 11:26 Tsiteeri
ferdinand



Kui pihusti ei osale pöörete muutmises käivitamisel siis mis seda teeb kas tühikäigu klapp sest segu rikastumisega peaks ju pöörded tõusma? Auto iseenesest käivitus isegi -33 ga aga tuure ei tõstnud korraks pidi gaasi andma siis jäi ühtlaselt käima pööretel 8500 kuigi peaks algul käima 1200 pöörde juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]