NextLife
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 16.07.06 19:13
|
|
|
K: ACE mootori termostaat
Kas on võimalik neljase pistikuga termostaadi töötamist koduste vahenditega kontrollida/mõõta? Või vaja diagnostiku poole pöörduda?
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 16.07.06 19:20
|
|
|
Ma arvan et mitte termostaati ei taha sa testida vaid tempi andurit . Mis sul seal vaja kontrollida? Kui vendid uhavad ja juhtme küljest ära võtad ja
vait jääb on andur peetis. Kui on autol kliima ka peal siis lülita kliima ka välja.
|
|
|
NextLife
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 16.07.06 19:33
|
|
|
Sorry, ikka temp andurit vaja kontrollida jah. Nimelt kütuse kulu suur ja käivitub ka raskelt. tundub nagu oleks temp anduri viga, või kuidas? Tänud
Rainile! Proovin järele.
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 16.07.06 19:44
|
|
|
Kas aku lahja et selles mõttes käivitub raskelt. Bensiini kulu ta oluliselt tõsta ei tohiks. Kuigi jah kui vent koguaeg uhab siis lisakoormus
mootorile samas võib ka mootori liiga maha jahutada.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 16.07.06 19:48
|
|
|
4 otsaga temp.andur annab infi ka ajule.Sellest võib küll mootor jamada.Eelkõige võiks ikka diagnostikat külastada.
|
|
|
NextLife
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 16.07.06 19:50
|
|
|
Aku ei ole lahju, aga vaja käiata ennem kui käivitub, ja siis ka nagu ei hakkaks mootor korralikult kohe tööle, pöörded algul 200 peal ja siis
tõusevad 800ni. natuke töötab, siis tahaks nagu välja surra, lööb pöörded alla, aga kogub uuesti. (Lamda on vahetatud).
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.06 20:04
|
|
|
uuri välja anduri takistus skaala.... tegemist peaks olema reostaadil põhinevaga... et mida soojemaks läheb mootor seda väiksemaks muutub takistus.
Näitena võin tuua V8 lt, et külmast peast takistus anduril 3500 ohmi ja keemis äärel 100 ohmi. Hakkad mõõtma alates soojendamisest ja
kuumani....osadel temp andurid surevad soojast peast millegi pärast ...näiteks 3,5 k ohmi...3 k ohmi ---töötab hästi (langeb 5 ühiku võrra) ja peale 3
000 ohmist kuni 100 ohmini ei muutu midagi või kukkub koheselt sinna. Ehk siis auto saab äkkitselt teada, et mootor jube kuum ja detonatsiooni oht jn
jne...keerab segu jõle lahjaks ja teeb veel miljon asja....sealt tulevad edasi aga uued jamad mis kokku põhjustavad selliseid asju. Kui midagi aru ei
saanud külasta diagnosti ja autoelektriku.
Ahjaa kui lambta vahetatud, ei tähenda, et uus töötaks ...Vahel uuest peast juba läbi (ei usus eriti aga on olnud) Lambda vahetus nõuab resetti, et
auto tunnustaks seda hiljem korralikul (sammuti elektriku teema)
Ühesõnaga kui midagi valesti külasta diagnostikat....99% on vead ülesse leitud.
|
|
|
NextLife
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 16.07.06 20:09
|
|
|
Selge, siis ikkagi diagnostikasse minek!
|
|
|