Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kärukonks rs6-ele? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3780)
karupoegpuhh
huviline



Registreerunud 02.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Tdi ABT

postitati 02.07.06 23:32 Tsiteeri
Kärukonks rs6-ele?



Tere, olen lugenud seda foorumit päris tükk aega ja nüüd lõpuks otsustasin ka liituda:)

Uurisin netist, et rs6-el ei soovitata panna kärukonksu, ning ka garantii katkeb konksu paigaldusel. Ma ei leidnud ühtegi juttu selle kohta, et keegi oleks seda ka teinud.

Räägitakse, et õlitemp. läheb üles ja turbod ei saa piisavalt head õlitust tänu sellele? Hmm..nojah, aga et küsimus olekski selline et kui hull võib asi olla, kui vedada kerget käru(käru peal tsikkel ca 180kg) ja lühikesi otsi. Õlitemperatuuri näidik on ju olemas.
Paras jama on, käru hädasti vaja vedada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 03.07.06 00:39 Tsiteeri


Kas Reval ise ei paku mingit varianti? Ma arvan, et see õlitemp asi on rohkem Lõuna - Euroopa ja väga kuuma ilma ja mägedega seotud. Siin sileda maa ja 'jaheda' kliimaga Eestis ei tohiks jahutusega küll mingit jama olla. Ma pole oma autol õlitemperatuuri ntx üle teise kriipsu saanud. Aga mul ei ole biturbo kah.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 03.07.06 06:17 Tsiteeri


Probleemseks saab kastiõlitus, mitte mootoriõlitus, väljapääs on suurem jahutusradikas kastile...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.06 06:51 Tsiteeri


Ma pakun välja, et kõige suuremaks probleemiks võib olla vedrustus, kuna amordid on omavahel paraleelselt seotud jne jne, siis võib käru raskuse langemine tagasillale põhjusatada vedrustusele tõsiseid probleeme.

Ei soovita igaks-juhuks kärukonksu paigaldamist sellele autole.

Kui on tehasest kärukonks (Audil, üks kõik mis margil), siis on juba tavalised tagavedrud erinevad...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 03.07.06 07:56 Tsiteeri


Bosal oma kodulehel ütleb C5'le kärukonksu pakkudes selgelt, et including S6/Quattro ja excluding RS6/Allroad. Allroadile pakutakse eraldi swan neck'i, RS6'le mitte midagi. Siin artiklis väidetakse järgmist:
Tsitaat:

One thing worth looking for is the fitment of a tow bar a definite no-no for an RS6, as the additional loading increases the oil temperature in the transmission and engine to unacceptable levels. Audi have invalidated RS6 warranties if towing hitches are fitted.

RS246.com foorumis üks käli hankis Quattro GmbH'st mingi paberi, et oma B7 RS4'le kärukonks sappa panna. Seal vähemalt kahel vennal on ka RS6'le konks sappa pandud, et rinkaautot vedada saaks.:) Ise arvan, et mootorratta vedamine ei tee RS6'le midagi, lisa-kastiõliradiaatori olemasolul kindlasti mitte. Igaks juhuks tasub muidugi Revaliga natuke nõu pidada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karupoegpuhh
huviline



Registreerunud 02.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Tdi ABT

postitati 05.07.06 02:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Ma pakun välja, et kõige suuremaks probleemiks võib olla vedrustus, kuna amordid on omavahel paraleelselt seotud jne jne, siis võib käru raskuse langemine tagasillale põhjusatada vedrustusele tõsiseid probleeme.

Ei soovita igaks-juhuks kärukonksu paigaldamist sellele autole.

Kui on tehasest kärukonks (Audil, üks kõik mis margil), siis on juba tavalised tagavedrud erinevad...



raskuse langemine tagasillale ei tohiks olla suur probleem, käru vajutab vähem tagaotsale kui näiteks hunnik asju pagassis või mitu inimest istub tagaistmel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 18.07.06 15:13 Tsiteeri


Ei usu, et sellest mingit probleemi tuleb. See auto on ette nähtud pidevaks kulgemiseks kiirustel üle 200 kmh ning tugevateks kiirendusteks. Ja seda oluliselt kuumema temperatuuriga kohtades. Meie teedel tasakesi sõites ei tee sellise käru vedamine midagi. Igaks juhuks võiksid muidugi nii sättida, et kui käru vead siis autotäit reisijaid ja muud rasket pagasit eriti ei võta pikkadele otsadele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.06 16:05 Tsiteeri


Ei usu, et ohtlik on kui harva mõned otsad sõita ja haagis kerge on.

Aga ära lihtsalt pane sellele autole kärukonksu palun :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karupoegpuhh
huviline



Registreerunud 02.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Tdi ABT

postitati 23.07.06 20:39 Tsiteeri


Ega ta päris õige asi pole jah sellisele autole, aga mis teha on vaja, ilma kärukonksuta on mul väga raske. Sõidan nimelt motoringrada ja sellega seoses oleks vaja tsiklit vedada vähemalt tallinna piires. Muidugi kui paigalduseks läheb siis tuleb kindlasti teisaldatav.

Võibolla see, et rs-ile kärukonksu tehasepoolt panna ei saa on see sama asi mis sina ütlesid(ära lihtsalt pane sellele autole kärukonksu palun):P Et siis Audi ei taha, et rs-idega mingeid järelkärusid veetakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
karupoegpuhh
huviline



Registreerunud 02.07.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Tdi ABT

postitati 28.09.06 14:18 Tsiteeri


Lõpuks sai konks siis Es-tuningus paigaldatud:) Firmaks Westfalia ja kõik toimib täpselt sama moodi nagu audi originaal konksul. Nagu ma aru sain, siis konksu paigaldamisel mingeid probleeme ei tekkinud, konks oli algselt mõeldud A6 avant quattrole. Tagastange äärest tuli lõigata ära väike äär, mida näha ei jää kuna lõigatud osa on auto all.

Kohe kui konks all, tegin käruga proovi. Mingeid probleeme ei ilmnenud, loodan et see nii ka jääb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 14.10.06 20:27 Tsiteeri


Westfalia on vist ka originaalkonksude tarnija...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 55.5% - SQL: 44.5%]