Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.06.06 10:45
|
|
|
S4 ei hoia pöördeid
Nimelt selline jama, et AAN S4 pöörded lainetavad. Tühikäik on ok. Sõidu ajal on ok. Kohapeal hoiad pedaali ühe koha peal ja põõrdeid lainetavad
+-500rpm. Oskab keegi midagi arvata äkki?
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.06 11:15
|
|
|
Sellist asja on esinenud kivilt softi maha lugemisel ja uuesti softi kivile programmeerimisel. Kui seda vigaselt teha, siis võib mõni väärtus kaduma
minna või vale saada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 30.06.06 16:29
|
|
|
Kontrollida võid
-kaasipööra mikrolülitit (pedaal lahti asend) lülitab tühikäigu resiimi,
-kaasipöör liiga kinni ? kui näppisid
või on alati olnud kaasi siiber liiga kinni ja seda kompenseeris
-N71 tühikäigu mootor õhu keeraja mis nüüd lõpeta töölepingu
-üle elanud by-bass võib ka põhjustada imeliku tühikäigu kuid ei kõiguta palju
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 01.07.06 00:47
|
|
|
võib vabalt olla vigane bypass - selle kaudu tuleb õhku gaasisiibrist mööda teatud rezhiimis
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 01.07.06 08:35
|
|
|
bypass on terve. Kontrollitud.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.06 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
võib vabalt olla vigane bypass - selle kaudu tuleb õhku gaasisiibrist mööda teatud rezhiimis |
Huvitav millises?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 01.07.06 08:47
|
|
|
Kaldun ise softi probleemi poole.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 01.07.06 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kaldun ise softi probleemi poole. |
Aga pista siis korraks soft ringi, kui probleem kaob, siis asi selge. Kui mitte, siis pakuks, et lisaõhuprobleem.
To: Generaator M: Bypass klapist ei pääse küll õhk gaasisiibrist mööda mingi valemiga...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 01.07.06 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
To: Generaator M: Bypass klapist ei pääse küll õhk gaasisiibrist mööda mingi valemiga... |
Kusjuures pääseb - aga mitte suurtes kogustes: nimelt on see peenem imivoolik, mis klapi lahti imeb, ühenduses sissekaskekollektoriga ehk siis
gaasisiibri taga, samal ajal, kui kogu membraani teisepoolne ruum on ühenduses torustikuga enne gaasisiibrit. Teisisõnu tekib membraani purunemisel
õhule tee gaasisiibrist mööda.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 01.07.06 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
võib vabalt olla vigane bypass - selle kaudu tuleb õhku gaasisiibrist mööda teatud rezhiimis |
Huvitav millises? |
napi gaasiga rezhiimis ja mootorpidurdusel - põhjagaasi puhul ei ole sellisel "lekkel" mingit mõju.
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 10.07.06 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Nimelt selline jama, et AAN S4 pöörded lainetavad? | Kus viga oli ?
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 17.09.06 18:42
|
|
|
Vana teema küll, aga viga oli lambdas.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 17.09.06 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
To: Generaator M: Bypass klapist ei pääse küll õhk gaasisiibrist mööda mingi valemiga... |
Kusjuures pääseb - aga mitte suurtes kogustes: nimelt on see peenem imivoolik, mis klapi lahti imeb, ühenduses sissekaskekollektoriga ehk siis
gaasisiibri taga, samal ajal, kui kogu membraani teisepoolne ruum on ühenduses torustikuga enne gaasisiibrit. Teisisõnu tekib membraani purunemisel
õhule tee gaasisiibrist mööda. |
Selline situatsioon on täiesti reaalne ning lisaks väga katkise by-pass membraani korral sureb mootor peale intensiivsemat gaasipedaali vajutust
välja(järelikult imes suures pöördes olev mootor inertsiga liikuvat õhku peale, kuigi trosselklapp oli juba suletud)
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 17.09.06 21:00
|
|
|
Äkki keegi räägiks kuida seda bypass klappi kontrollida.?
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|