Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Auto "ujub" (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3739)
ERwU
huviline



Registreerunud 14.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 29.06.06 23:10 Tsiteeri
Auto "ujub"



on sellinne probleem et auto ujub jõhkralt. tegemist on audi 100 90 aasta omaga. amordid vedrud ja sillad kõik alles aasta vanad. Et mis võib olla põhjuseks? kas võib tõesti olla et eesti teed nii palju halba teevad ja ma pean juba kõik uuesti vahetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 29.06.06 23:13 Tsiteeri


Üldiselt hakkab auto ujuma, kui esirataste jooks on paigast ära. Mis mõõtudega rehvid Su autol on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ERwU
huviline



Registreerunud 14.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 29.06.06 23:20 Tsiteeri


185/86 14 tolli
a siis veel seda ka et kui sõita otse siledal teel siis rool natuke liigub nagu oleks üks ratas tasakaalust väljas. aga asi on selles et kui autot õõtsutada küljepealt siis õõdsub ta edasi, et kas mingi puksid ei või läbi olla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 29.06.06 23:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ERwU
185/86 14 tolli
a siis veel seda ka et kui sõita otse siledal teel siis rool natuke liigub nagu oleks üks ratas tasakaalust väljas. aga asi on selles et kui autot õõtsutada küljepealt siis õõdsub ta edasi, et kas mingi puksid ei või läbi olla ?



Tahtsid öelda, et kisub kummagile poole libedal teel ?
Kui jah, siis lase kuskil sildade reguleerimine teha, sp. ka rool kisub, et jooks vale.
Ma ei saanud sellest viimasest lausest aru. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ERwU
huviline



Registreerunud 14.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 29.06.06 23:29 Tsiteeri


selle viimase lausega ma mõtlesin seda et kui ma autot kõigutan siis jääb ta käima nagu "vedruvanker":(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.06 00:14 Tsiteeri


no se4l juhul küll amordid läbi
vedrud küll nii ruttu ei lähe... mis amordid alla panid ja kaua sõit oled? Kui auto jääb õõtsuma siis amordid läbi ja rehvid on sul ka kole kõrged...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.06.06 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ERwU
185/86 14 tolli

Siin ehk pidasid silmas 185/70 14" 86H/S ;)
Vedruvankri õõtsumine ikka amortidest jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.06 08:15 Tsiteeri


Kindel laks, et amordid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raizxc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.06 09:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kindel laks, et amordid!


Ühinen, siiski nats kahtlane kui suht uued amordid all on...
Mul ujus ka kuid mul olid ka vanad amordid all, ja tõesti jõhkralt ujus teel:S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.06 10:17 Tsiteeri


Näiteks kodune amorditest - vajutad korra-paar ühele otsale ja üle kahe korra ei tohi auto õõtsuda! Kui rohkem õõtsub ülesse-alla, siis tuleks hakata mõtlema juba vahetamisele, sest õige pidamine on juba kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 30.06.06 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ERwU
selle viimase lausega ma mõtlesin seda et kui ma autot kõigutan siis jääb ta käima nagu "vedruvanker":(


Ma ostsin veidi alla aasta tagasi Demiselt amordid ja kuu hiljem vahetasin kohe ka igaks juhuks tagumised ka ära.
Kuu tagasi avastasin, et vasak amort on märg. Koos amortidega sai kõik puksid ja katted jms ära vahetatud ( amordid on KYBi gaasikad).
Õõtsumine annab alles nüüd tunda, sest olen pidanud selle katkise amordiga sõitma, nii et kui ta sul ikka nagu vedruvanker õõtsuma jääb, siis on ikka asi päris peetis.
Ujumine annab sul ilmselt just teekonaruste ja lainelise teega tunda.
Loodan nüüd garantii korras selle amordi vahetusele, sest kõik tööd tehti korralikus autoremonditöökojas.
Kuu on varsti oodatud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.06 11:44 Tsiteeri


panin ka äsja KYBi gaasikad ette alla... loodan, et ikka peavad. Aukudest läbi ei kima:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ERwU
huviline



Registreerunud 14.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 30.06.06 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: ERwU
185/86 14 tolli

Siin ehk pidasid silmas 185/70 14" 86H/S ;)
Vedruvankri õõtsumine ikka amortidest jah.


panin jah veits mööda 185/65 tegelikult


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 02.07.06 14:50 Tsiteeri


Need ju madalad rehvid, sobivad A80le ja Passatile, aga see selleks... Õige mõõt, nagu mainiti, on 185/70.

Audiga kogemust pole, aga Passatil pidasid KYBid täpselt aasta, so 20000km :( . Peale Sachside paigaldamist pole mitu aastat muret olnud. KYB ju tegelikult Jaapani tippkvaliteet... Näiteks Hondal ei pidanud ma amorte kordagi (120000km) vahetama, originaalvalmistajaks tõenäoliselt KYB, kuigi peale kirjutatud Honda, kuupäevgi klappis auto vanusega. Palju ta enne sõitnud oli, teab jumal taevas, kui temagi.

Räägitakse, et B-varuosana valmistatavad KYBid (tootmisest maas autodele) valmivad Hispaania särava päikese all. Küllap sealsed töökad toreadoorid neid kerges veiniuimas monteerivad:D, millest ka kvaliteediprobleemid.

Ja üldse tundub, et suuremate autode amordid on aladimensioneeritud, või väiksematel liiga "isased" tehtud.


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 02.07.06 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pikkpresident
Need ju madalad rehvid, sobivad A80le ja Passatile, aga see selleks... Õige mõõt, nagu mainiti, on 185/70.

Audiga kogemust pole, aga Passatil pidasid KYBid täpselt aasta, so 20000km :( . Peale Sachside paigaldamist pole mitu aastat muret olnud. KYB ju tegelikult Jaapani tippkvaliteet... Näiteks Hondal ei pidanud ma amorte kordagi (120000km) vahetama, originaalvalmistajaks tõenäoliselt KYB, kuigi peale kirjutatud Honda, kuupäevgi klappis auto vanusega. Palju ta enne sõitnud oli, teab jumal taevas, kui temagi.

Räägitakse, et B-varuosana valmistatavad KYBid (tootmisest maas autodele) valmivad Hispaania särava päikese all. Küllap sealsed töökad toreadoorid neid kerges veiniuimas monteerivad:D, millest ka kvaliteediprobleemid.

Ja üldse tundub, et suuremate autode amordid on aladimensioneeritud, või väiksematel liiga "isased" tehtud.




Väikest autot ei saa nii pehmeks teha kui suurt autot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 03.07.06 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Väikest autot ei saa nii pehmeks teha kui suurt autot.



Nõus, et ei saa, muidu lendab tee pealt minema:D Aga ma ei mõelnud mitte pehmust, vaid seda, et suurte ja väikeste autode amordid on pea ühejämedused. Ja praktikas tähendab see seda, et suurtel peavad nad vähem vastu.


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko1982
huviline



Registreerunud 18.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.06 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audiamus
panin ka äsja KYBi gaasikad ette alla... loodan, et ikka peavad. Aukudest läbi ei kima:)



õieti teed,paljud arvavad ,et uued amordid nüüd kihutan ei põruta egas midagi,üks teravam auk(mida meie teedel on sadu) amort märg ja ongi kogu töö,vaev ja raha maha visatud.Seega ei ole siin näitaja kaua on sõidetud vaid meie teedel on näitajaks kuidas on sõidetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 19.07.06 08:35 Tsiteeri


ma panin KYB õlid ette. Krt nii pehmed on, et isegi vanad mis olid peaaegu tühjaks jooksnud olid tunduvalt kangemad. Ja JUBE s...t juhitavus on kohe nende uute amortidega. Tundub et lähevad Sachs gaasikad asemele. Aitab jamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 02.01.07 21:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pikkpresident
Audiga kogemust pole, aga Passatil pidasid KYBid täpselt aasta, so 20000km :( . Peale Sachside paigaldamist pole mitu aastat muret olnud. KYB ju tegelikult Jaapani tippkvaliteet...

Ja üldse tundub, et suuremate autode amordid on aladimensioneeritud, või väiksematel liiga "isased" tehtud.


Huvitav jah seda lugeda - vana 200 alla sai kunagi kollased Konid pandud ja üle 150 tuhande maha sõidetud. Veelgi oleks sõitnud, aga auto maine teekond sai kahjuks läbi - amortidel polnud aga midagi häda... ja need olid algsest veidi jäigemaks keeratud ning eriti meie teedel auto armu ei saanud. Nii et vahesid võib tõesti olla - ja 200 esiots ei ole kergemate hulgast...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 03.01.07 00:31 Tsiteeri


mul enamvähem sama asi, kuid alla vajutades amordid ei jää vettruma kuid küljepealt lükates jääb kahele poole õõtsuma. Milles asi?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jürgen
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.07 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
mul enamvähem sama asi, kuid alla vajutades amordid ei jää vettruma kuid küljepealt lükates jääb kahele poole õõtsuma. Milles asi?


julgeks pakkuda, et kontrolli õõtsapuksid üle. kui šarniirid ka kutu, siis odavam terve uus õõts panna (puksid kaasas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 03.01.07 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
mul enamvähem sama asi, kuid alla vajutades amordid ei jää vettruma kuid küljepealt lükates jääb kahele poole õõtsuma. Milles asi?

Pigem kipuks ma stabika süüks asja ajama...
Stabika ülesanne ongi ju külgsuunalisi liikumisi vähendada/ära hoida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 03.01.07 14:53 Tsiteeri


Tegelikult ma mõtlesin tagumist otsa:D kas siis need tagasilla puksid?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Toomas15
huviline



Registreerunud 22.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C5

postitati 04.01.07 07:42 Tsiteeri
ujub



..oli kunagi juhus kus b4-l oli katki tagumine laager siis ka pepu tegi nö ujuvat sõitu,see on päris õõvas tunne nii et ruttu töökotta muidu on kahjud suuremad..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]