Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 28.09.03 09:55
|
|
|
Audi 80 B4 Bosch genekas
Kas keegi oleks abiks, nimelt geneka laagrid on kuivad ja sooviksin need ära vahetada kuna tekitavad müra. Leidsin geneka pealt kaks
koodi, üks neist nagu ma sain aru on VAG kood 050903015B ja teine on Bosch kood 0123335001, kas keegi teaks, kust on võimalik saada
vajalike kuullaagrite mõõte või numbreid. Forss antud koodi järgi midagi ei andnud.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 28.09.03 10:08
|
|
|
küsi balti laagrist neil seal suur valik
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 28.09.03 20:32
|
|
|
Ega siin muu ei aita kui kisu laiali ja asi tahe.Siin ennegi koodi järgi igast jama saadud poest.Neil on neid eri laagreid ikka päris piisavalt palju.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.09.03 07:15
|
|
|
Ma enda geneka laagritele panin uue määrde ja vaikus majas.
|
|
|
|
spin
huviline
Registreerunud 30.09.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2,0I 91 B4 SEDAAN
|
postitati 30.09.03 06:34
|
|
|
üks laager maksab 60 eeku ja teine 275 eeku.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.09.03 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja spin
üks laager maksab 60 eeku ja teine 275 eeku. |
Nagu ma juba ütlesin oleneb see gene tüübist ja välisel vaatlusel seda öelda ei saa.
Kusjuures minu autol maksis esimene 145 ja tagumine 74 eeku vist.
Btw,kui juba keegi genekat lammutab siis alati soovitaks pöörata tähelepanu ka harjade kontaktrõngastele,kui soon on juba sügav siis oleks abiks ära
vahetada,kontaktrõnga kompl. forsis on 75 eeku kui mälu ei peta.Sellega võimalik laadimispinget tõsta kuni 1V.
|
|
|
|
spin
huviline
Registreerunud 30.09.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2,0I 91 B4 SEDAAN
|
postitati 30.09.03 08:12
|
|
|
kollektor rõngad 117 EEKU
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 30.09.03 08:13
|
|
|
Kes need rõngad nii tagasi paneb, et juhtmed laiali ei lenda? On seal mingi nipp?
|
|
|
spin
huviline
Registreerunud 30.09.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2,0I 91 B4 SEDAAN
|
postitati 30.09.03 08:27
|
|
|
pressitakse tagasi ja joodetakse juhtmed külge.
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 01.10.03 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja spin
pressitakse tagasi ja joodetakse juhtmed külge. | Proovitud, juhtmed lendavad lahti
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.10.03 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kYbb
Tsitaat: | Esialgne postitaja spin
pressitakse tagasi ja joodetakse juhtmed külge. | Proovitud, juhtmed lendavad lahti |
Seal kollektoris on pisike soon,kuhu juhe sisse istub.Mina olen selle rauasaelehega veic sügavamaks teinud,siis juhe sisse ja meisliga kärnid juhtme
sisse kinni külgedelt,siis alles joodad ja lased kindluse mõttes ka treipingist läbi.Pole veel seitsmest genekast ühelgi lahti jooksnud.
|
|
|
|