Lehekülgi: 1 2 |
B4audi
huviline
Registreerunud 24.06.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.06 11:02
|
|
|
Mis on Audi B4 põhilised probleemid?
kas keegi võiks öelda, mis on Audi B4 põhilised probleemid, millega tegemist tuleb teha...
edit by MaQQu: "küsimus????" ei ole kuigi hea pealkiri, muutsin informatiivsemaks.
|
|
|
Mery
huviline
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 2,3 R5 92a
|
postitati 24.06.06 11:33
|
|
|
keegi võiks öelda jah. mul sama auto ja tundub,et ainult probleemid ongi..
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 24.06.06 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mery
keegi võiks öelda jah. mul sama auto ja tundub,et ainult probleemid ongi..
|
See nüüd ilusti öeldud ei olnud. Kui ostsid käest ära lastud auto siis võid ainult ennast süüdistada ja kui romulast juppe ostad siis samamoodi.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 24.06.06 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mery
keegi võiks öelda jah. mul sama auto ja tundub,et ainult probleemid ongi..
|
hmmm äkki on probleem hoopis sinus.ah siit logiseb .ah ma präegu ei viitsi vast peab veel..logiseb ja jäääbki logisema   
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.06 16:05
|
|
|
Peamine "probleem" on bensiinipaagi tühjenemine, tõsi küll sellele leiab rohtu statoilis, favoras, uno x' is või kurat teab kus kohas veel
liikumine.
Teiseks "probleemiks" nimetaks seda, et kipub mustaks (tolmuseks) minema teine, eriti praeguste kuumade ja tolmuste ilmadega.
Kui huvi siis leian sulle veel "probleeme".
|
|
|
Mery
huviline
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 2,3 R5 92a
|
postitati 24.06.06 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Tsitaat: | Algselt postitas: Mery
keegi võiks öelda jah. mul sama auto ja tundub,et ainult probleemid ongi..
|
hmmm äkki on probleem hoopis sinus.ah siit logiseb .ah ma präegu ei viitsi vast peab veel..logiseb ja jäääbki logisema   |
lihtsalt vihastavad ebaausad müüjad kes teevad auto müügiajaks korda nii,et sõidab täpselt koduni ja mõned töökojad kes arvavad,et kui
naisterahvas,siis võib teha nagu jumal juhatab.ma ei üritanud audit solvata,lihtsalt keegi võiks tõesti üles loetleda kõik nõrgad kohad ja hakkaks
järjest üle tegema.
|
|
|
B4audi
huviline
Registreerunud 24.06.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.06 09:15
|
|
|
sellised "probleemid" on juba igal autol olemas, aga oleks soov teada ikka tõsiseid probleeme, mis tuleb varakult likvideerida
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.06 09:49
|
|
|
Isver, millest te räägite? Imelik on küsida, mis on B4 põhilised probleemid. Erinevatel B4-el on ka erinevad probleemid (tulenevalt mootorist ja
muudest spetsifikatsioonidest). Niisama udutamine ei vii kuhugi. Kõige mõtekam on minna mõnda remonditöökotta ja lasta auto üle vaadata ning kurta oma
muresid. Seal leitakse üldjuhul teie auto murelapsed ülesse ja leiab neile ka plaastrit haava peale.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 25.06.06 09:53
|
|
|
Sellesisuline paar kuud vana teema on tegelikult olemas. Ja neid leidub kindlasti veel mitu tk.
B4 tüüpvead
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 25.06.06 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Isver, millest te räägite? Imelik on küsida, mis on B4 põhilised probleemid. Erinevatel B4-el on ka erinevad probleemid (tulenevalt mootorist ja
muudest spetsifikatsioonidest). Niisama udutamine ei vii kuhugi. Kõige mõtekam on minna mõnda remonditöökotta ja lasta auto üle vaadata ning kurta oma
muresid. Seal leitakse üldjuhul teie auto murelapsed ülesse ja leiab neile ka plaastrit haava peale. |
Lisaks veel siia Maku jutule, et B4-d võivad ikka väga erinevad olla.
Vastu väidaks seda, et "mõnda" remonditöökotta pole mõtet viia, ikka kuskile soovitatud kohta. Neid on siin foorumis ka mainitud. Ja neid pole väga
palju.
Üldiselt on B4-ja peamine murelaps esisild kohalikel teedel.
Igatahes edu!
|
|
|
B4audi
huviline
Registreerunud 24.06.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.06 08:34
|
|
|
üritan siis neid probleeme silmas pidada
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 26.06.06 10:50
|
|
|
Mina olen aasta jooksul kogenud, et kui termostaat hakkab jamama ja seda lasta korda teha (loe uue ja odavaga asendada) mõnel soss-sepal, siis see on
ootamatult suur probleem.
Sama kehtib esisilla kohta.
Kõik muu - BUENO
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 27.06.06 06:31
|
|
|
Sama siit- esisild on suht tundlik ja lugedes teemasi on ka jõnksutamine üks vigadest.
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 27.06.06 07:25
|
|
|
lisandun ka jõnksutamise ja esisilla loetlejate hulka. omaltpoolt lisaksin veel armatuuri taustavalgustuse kapriissuse. kuuldavasti külmjooted ei pea
vastu. (endal juba teist korda n*ss lahti )
|
|
|
margus84
huviline
Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI
|
postitati 27.06.06 09:23
|
|
|
diisel küll ei jõnksuta , aga autoga sõites , mitte vaid parklas hoides hakkab igal aastal esisild kolisema küll (kui
kõik asjad välja vahetaks, äkki ei hakkaks ka) Aga A4 pidi veel hullem (õrnem) olema.
Muidu tugev, naginavaba, pikematele kitsas (taga) varaste lemmik
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 27.06.06 11:53
|
|
|
No kõik on ju suhteline, jõnksutamist ja kellade taustavalgust ei saaks nüüd küll iga B4 probleemiks lugeda, ntx. mul pole kunagi kellade
taustavalgusega probleeme olnud. See jõnksutamise probleem oli ka minul, aga sellest sain aasta aega tagasi lahti ja enam pole seda kunagi tähendanud.
Esisild on neil tõesti nõrk, aga kui korralikult hooldada, pole selle esisillaga küll mingit jama.
Ei saa ju kõiki neid probleeme, mis kellegil on olnud, kõikide B4-jade probleemideks lugeda. Ei ole olemas ühtegi autot, mis sõidaks hoolduseta ja
millel kunagi poleks ühtegi probleemi olnud, B4 juba siiski 12-14 aastat vana auto, ärge seda unustage.
|
|
|
monte
huviline
Registreerunud 16.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 1995 V6 - 2,6 (105kw)
|
postitati 28.06.06 07:37
|
|
|
esisild ja klapisääretihendid. tundub et kasutatud b4-de ostjate esimesed tavalised mured (et koliseb ja sööb õli), ei saa muidugi öelda et need
ainult b4jale iseloomulikud oleks.
sakslased lihtsalt ei teinud b4ja tallinna offroad teede jaoks!
räägiks parem plussidest - jupid on odavad, ikka tõsiselt odavad. Mul pole ükski remont seni veel üle 2000 eegu läinud koos tööga. See aga tähendab,
et ülalpidamine ei tapa. teiseks - ei ole liiga palju elektroonikat, palju asju on võimalik ise teha, kui õliseid käsi ei karda :p ja remontida saab
pea igas töökojas (sosseppade kätte pole mõtet ühtegi autot viia, aga see on omaette teema).
need siis minu kogemused 8 kuu jooksul.
|
|
|
Nox
huviline
Registreerunud 04.05.06
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Avant '94
|
postitati 02.07.06 07:57
|
|
|
Huvitav, kas kellelegil on mingeid arvamusi 1,6 74kW mootori kohta?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 02.07.06 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Nox
Huvitav, kas kellelegil on mingeid arvamusi 1,6 74kW mootori kohta? |
Ökonoomsuse poolest on 1.6 bensiinimootoritest kõige parem valik, aga minekut sellelt mootorilt eriti loota ei tasu, kui just viimast ei võta. Eriti
levinud see mootor B4 peal ei ole, sp. ka 1.6 mootoriga isendeid väga vähe müügil.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 02.07.06 19:48
|
|
|
Minulgi b4ga positiivseid kogemusi. Pidasin teda ca aasta ja remontisin ainult niipalju, et uued esimesed amordid ja taha uued piduriklotsid. Õli
võttis ka natuke klapisäärtetihendite kõvenemise tõttu, aga need jäidki tal vahetamata..Madaldusvedrudest soovitaks ka ringiga mööda käia kui palju
Tallinna auklikel teedel sõita..niigi väike auto, aga jäiga vedrustusega loeb veel rohkem auke välja. Minu 2,0 85kw aut võttis linnas ikka 11-12 kuid
koos maanteega sain 9-10.
statahunt
|
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 03.07.06 06:26
|
|
|
mul b4 94" 66kw. maanteel 4'kesi sees võtab ka ikka 8-9L sajale (minu arust liiga palju) ja linnas üksi võtab ka mingi 10L ära. audid rokivad, aga
liiga janused on
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 03.07.06 06:37
|
|
|
Siin tulebki see asi mängu, et 66kW pole optimaalne mootor. Sama asi on bemmil, väike mootor saab niipalju vatti, et igatpidi oleks olnud etem suurem
osta(2.0 vs 2.5). Ma arvan, et B4 oleks optimaalne ikka 2.0 85kW, alla selle jääb lahjaks.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.06 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Shelby-SV
mul b4 94" 66kw. maanteel 4'kesi sees võtab ka ikka 8-9L sajale (minu arust liiga palju) ja linnas üksi võtab ka mingi 10L ära. audid rokivad, aga
liiga janused on | Siit tekibki minul küsimus, et milleks te ostate nii lahjade mootoritega autosid? Sul võtab auto trassil 8-9l/100km
kohta ja minu S4 võttis chipituna (ca 210kw) 8,5l/100km 110km/h. Kus on see "kokkuhoidliku inimese" loogika?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
reemet16
huviline
Registreerunud 18.02.05
Asukoht: Tallinn/Tartu/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 - V6 - 110 KW
|
postitati 03.07.06 10:09
|
|
|
1 põhilistest probleemidest tundub olevat see juhe tagaluugi juures. Ise juba 1 korra parandanud ja tundub, et nüüd on jälle läbi.
Teine probleem on 2,6 L mootoril õlikulu aga see pole B4 eripära vist enam...
Tegelikult olen täitsa rahul
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 05.07.06 05:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Shelby-SV
mul b4 94" 66kw. maanteel 4'kesi sees võtab ka ikka 8-9L sajale (minu arust liiga palju) ja linnas üksi võtab ka mingi 10L ära. audid rokivad, aga
liiga janused on | Siit tekibki minul küsimus, et milleks te ostate nii lahjade mootoritega autosid? Sul võtab auto trassil 8-9l/100km
kohta ja minu S4 võttis chipituna (ca 210kw) 8,5l/100km 110km/h. Kus on see "kokkuhoidliku inimese" loogika? |
Paraku sinu S4 mootori hooldus on pisut kallim kui sellel 66kw. Sellest võib ka lahjema mootori eelistus tulla.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |