Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Hea chipp ja vale tehnika = kepsutapja (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 6610)
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 20.06.06 08:55 Tsiteeri
Hea chipp ja vale tehnika = kepsutapja



Minust on see teema alati mööda jooksnud (pole veel ohvrite ninekirjas).
Ja alles nüüd tegelen vana tehnikaga. JAGAJA !

Kui paigaldada see hea soft RS2 tehnikale töötab kõik hästi.
Aga kui paigaldada se hea schpp tehase 200 20v mootorile (originaalile) =tehase jagaja töötab koos tehase sisselaske nuka 25´(1mm peale alumistkolvi seisu) siis mootor töötab.
Aga SÜÜDE võimaldab minna kuni 10 graadi varasemaks, kui seda selle softi loojad programmeerisid. (programmeritud on võimsam chip = sisse nuka lõpp 35´peale alumist)
Seega tekib võimalus käia süütel tetonatsioonis.
Lahendus oleks halli auku keerata edasi 10´vända kraadi.+ sisse nukka edasi keerata 10´ või laiem nukk mis sulgub 10 vända kraadi hiljem. (eriti hea on 7A nukad V=218 ja S=212) aga sisse nukk tuleb teha reguleeritavaks et saada sulgumine ideaali +35´peale kolvi alumist. aga tehase asendis rootor ei sobi see tuleb spetsiaalselt täpselt paika mõõta enne liimimist.

TAGAJÄRG - mis juhtub, kui süüde käib vahest 10 graadi varasemaks, sellest peaks iga tehnika inimene aru saama.
Ja mõned ei saa muhvigi aru, ja sellepärast neil juhtubki, et kodu karaasis sünnib kepsutapja,
Kui ei oska siis võiks vähemalt julgeda küsida.
Ja veel parem kui osta kõik vajalik (näiteks pihustid nukkvõllid jne...) millele on chipp loodud.

Tehase sisselaske nukkvõll lõpetab 25´peale alumist kolvi asendit (sisselaske takti lõpp 1 mm).

Paigaldades paremad nukad (laiema või keerates hilisemaks=rs ) on sisse sulgumine 35 graadi peale alumist.
Nüüd tehti uus soft.

Nüüd tekib mõnel vana 200 20v mehel kohe mulle vastu küsimus, aga mina sõidan ja töötab tänaseni ja kepsud on sirged.

Seletan lahti, just vanad saanid sõidavadki, sest neil on nuka kett kulunud ja suure lõtkuga (kuni 7 graadi, olen mõõtnud) + veninud hammasrihm + jagaja hammaga lõtk. See teeb kokku nii suure süüte hilinemise lõtku, et asi hakkab õigeks muutuma. Lisaks vanad saanid ei puhu turbo survet (siis keerab aju süüdet) ning ei ralli pidevalt põhja pöördega.
Proovisin parandada, et ei öeldaks mitte m***igi ei saanud aru.
Ja mida rohkem ma aju tööpõhimõttest hakkan aru saama seda enam veendun et muuta saab ainult spetsiiaalselt programmeerides aga seda eestis ei tehta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.06.06 09:59 Tsiteeri


Mitte m***igi ei saanud aru? :(


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.06.06 20:57 Tsiteeri


ei tea see otsesüüde ilma Halli signaalita õigest süütehetkest ka mitte halligi - aju ei tea, mitmenda pöörde juurest tihvti signaali järgi loendamist alustada (et kas 1. silindris on survetakt või väljalasketakt)

Selle loogika järgi oleks jagajasüüte puhul asi isegi lihtsam, sest aju ei määra, millisesse silindrisse säde läheb - seda teeb jagaja. Otsesüüte puhul tuleb aga ajust igale poolile omaette signaal...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.06.06 05:39 Tsiteeri


Igasugune "petmine" hallianduriga ei anna 2.2T 20V mootoritel tulemust. Halliandur on ja jääb nukkv6lli asendi tuvastamiseks. Jutt pihustushetkede muutmisest on kellegi fantaasiarikka inimese legend.
Motronic´u süüte- ja pihustamishetke ning pikkust saab muuta ainult softi korrigeerimisega.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 21.06.06 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Halliandur on ja jääb nukkv6lli asendi tuvastamiseks.

Just asendi tuvastamisest käibgi jutt kas 25 graadi või 35`lõpetab sisselase. (aju kaasab sellega ka süüte )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.06.06 23:10 Tsiteeri


halliandur tuvastab nuka asendi - süüte määrab hooratta andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 25.06.06 21:05 Tsiteeri


forsin Su jutt on kõik ilus ja puha, kuid kui vile toodab (näiteks rs2 oma) madalalt ca. 600nm (või enam) väänet siis, nad lihtsalt ütlevad oma arvamuse . . .

edit: ei taha ära sõnuda, kuid hetkel veel kuulun sirgete kepsude klubisse, olgugi et olen kasutanud ka 2 + bari rõhkusid. Märksõna on vääne (mis ei ole ka nii suur), mis ei ole madalal!


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.06.06 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
forsin Su jutt on kõik ilus ja puha, kuid kui vile toodab (näiteks rs2 oma) madalalt ca. 600nm (või enam) väänet siis, nad lihtsalt ütlevad oma arvamuse . . .

edit: ei taha ära sõnuda, kuid hetkel veel kuulun sirgete kepsude klubisse, olgugi et olen kasutanud ka 2 + bari rõhkusid. Märksõna on vääne (mis ei ole ka nii suur), mis ei ole madalal!


Oleneb poordest, mis poorde pealt tuleb hirmuaratav survejoud ( vaane ) kepsu pihta - madal poore ja tugev vaane ( joud ) = keps kover ( orig. keps ). Korge poorde pealt ca 600 ja + NM pole tappev orig. kepsule:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.06.06 15:51 Tsiteeri


Siiski, 600nmi jääb ikka samaks suuruseks ja sama "tapvaks" ... olenemata pööretest.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
RadioActive
huviline



Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.06 15:54 Tsiteeri


ootan juba oma kepsu kõverdumist, tuttav elektroonik-spekulant mõõtis, et solenoidile ei jookse massi peale- kiirelt leiti ots kapotialt yles ja keerati kruviga tiiva sisse... turbo puhub mis hirmus, minek on meeletu...aga mis saab siis kui ta ükshetk liiga palju pähe puhub? kas solenoid ei pidanud andma ajule signaali, kunas klapp kinni-lahti? kas on see oht?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.06.06 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker

Oleneb poordest, mis poorde pealt tuleb hirmuaratav survejoud ( vaane ) kepsu pihta - madal poore ja tugev vaane ( joud ) = keps kover ( orig. keps ). Korge poorde pealt ca 600 ja + NM pole tappev orig. kepsule:)


ok, läheneme asjale siis niipidi :)

hp=vääne*pööre/5252

jättes kõrvale madala pöörde, siis proovime niipidi :)

600nm(442,543)*5000/5252=420,79....
või

600nm(442,543)*6000/5252=504,950....

või veel äärmuslikum

600nm(442,543)*7000/5252=589,10....

et milleks üldse kepse vahetada?:)

Idee kohaselt võiks kohe mingi Garreti gt4x seeria vile, min. 0.9 A/R vahele kruvida, lisades piisavalt kütust ja süüte õigel ajal ning nautida mingi 600hp autot ju :) Kui keegi on nõus seda üritus ehitusjärgus sponsoreerima ja see kompott ka originaal kepsudega koos püsib, maksan hiljem kõik ise kinni (dynos käik ka loomulikult)!

edit: parandasin valemid, kuna ennem olid ühikud segamini


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.06 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RadioActive
ootan juba oma kepsu kõverdumist, tuttav elektroonik-spekulant mõõtis, et solenoidile ei jookse massi peale- kiirelt leiti ots kapotialt yles ja keerati kruviga tiiva sisse... turbo puhub mis hirmus, minek on meeletu...aga mis saab siis kui ta ükshetk liiga palju pähe puhub? kas solenoid ei pidanud andma ajule signaali, kunas klapp kinni-lahti? kas on see oht?


Njaa...
Päris huvitav...
Kas ei tekkinud ka mõtet et huvitav miks sinna massi peale ei tule?

See solenoid ei anna ka mingit klapi avamise / sulgemise infot ajule. Antud solenoid just avab ja sulgeb seda WG klappi vastavalt aju korraldustele.


* neile kes asjast eriti ei jaga siis niipalju, et aju juhib selle jublaka tööd massiga. Kui massi peale ei tule siis aju näeb et midagi on väga korrast ära ja selle pärast ei lase massi peale - rõhku hoiab vaid wg vedru (u. 0,5 bar ülerõhku).
Sedasi jõuga talle mass peale lasta on küll suur rumalus ja lõppeb varem või hiljem tõsise mootoriremondiga.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 27.06.06 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
neile kes asjast eriti ei jaga siis niipalju, et aju juhib selle jublaka tööd massiga. Kui massi peale ei tule siis aju näeb et midagi on väga korrast ära ja selle pärast ei lase massi peale - rõhku hoiab vaid wg vedru (u. 0,5 bar ülerõhku).
Sedasi jõuga talle mass peale lasta on küll suur rumalus ja lõppeb varem või hiljem tõsise mootoriremondiga.


ajul jääb vaid 2 võimalust - süüde võimatuseni hiliseks ajada või siis teha fuel cut


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 29.06.06 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RadioActive
ootan juba oma kepsu kõverdumist, tuttav elektroonik-spekulant mõõtis, et solenoidile ei jookse massi peale- kiirelt leiti ots kapotialt yles ja keerati kruviga tiiva sisse... turbo puhub mis hirmus, minek on meeletu...aga mis saab siis kui ta ükshetk liiga palju pähe puhub? kas solenoid ei pidanud andma ajule signaali, kunas klapp kinni-lahti? kas on see oht?



Suure tõenäosusega ei lähe lihtsalt kepsud kõveraks, vaid saad lahti ka plokist, väntvõllist, karteri põhjast ja paarist kolvist... Olen paari sellist motorit näinud, karta on, et ainult kõvera kepsuga ei pääse...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 30.08.06 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
forsin Su jutt on kõik ilus ja puha, kuid kui vile toodab (näiteks rs2 oma) madalalt ca. 600nm (või enam) väänet siis, nad lihtsalt ütlevad oma arvamuse . . .

edit: ei taha ära sõnuda, kuid hetkel veel kuulun sirgete kepsude klubisse, olgugi et olen kasutanud ka 2 + bari rõhkusid. Märksõna on vääne (mis ei ole ka nii suur), mis ei ole madalal!


Oleneb poordest, mis poorde pealt tuleb hirmuaratav survejoud ( vaane ) kepsu pihta - madal poore ja tugev vaane ( joud ) = keps kover ( orig. keps ). Korge poorde pealt ca 600 ja + NM pole tappev orig. kepsule:)

Mul ei pruugi kõiges õigus olla, aga kui süüde on paigas ei juhtu midagi.
Mõtlemis ainet tõestuseks minu must S6 on vist ainus AAN kes on suutnud korduvalt siduri üle keerata (rahva ees pärnu rock 2004) Väide et keps puruneb ~600 NM ???
minul keeras sidurit üle ~580 NM
Ja sama sidur ja keps sõidavad tänaseni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.06 20:51 Tsiteeri


õlisurve oli normis, külmalt üle 4 ja sooja mootoriga 1,3-1,5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 22.11.06 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
halliandur tuvastab nuka asendi - süüte määrab hooratta andur.
Mida muudab schipis boost map
ja sellest käibgi jutt
Näiteks pane uuel AAN halli auk valemaks kui süüte keeramis ulatus (40 kraadi) ja enam mootor käima ei lähe sest süüte (kontroll) ei näe läbi halli akna ja kui näeb osaliselt annab halli vea teate,
Näiteks vabalt hingaval motol on süüde aeglaselt töötades ~15 ´enne ülemist kolvi jõudmist ja pöörded põhjas läheb varasemaks kuni ~40 enne ülemist = ~25´liigub süüde.
Nüüd lisame boosti näiteks põhja pöördega oleks süüde väga varane aga turbo ülelaadimise tagajärjel keerab aju põhja pöördega süüte hilisemaks näiteks ~+1 bar ja see jääb veel halli auku Nähtavaks
Aga ma küsiks vastu mitme kraadi peal on süüde kui moto on ligi põhja pööret (vastad ~40) aga ma küsiks kui sama aegselt on turbo ülesurve +3,0 bar vasta ???
vastus on ~3 kuni 5´kraadi enne kolvi ülemist ja varasem kui 6 kraadi tapab moto momentselt detonatsiooniga.
( langetatud surveastmega kuni 10´)
Aga nagu näed ülevalt poolt ei ole nii hilist (tundub ainult) süüte võimalust tava motol olemaski.
lohutuseks võin öelda et audi B3 / AAN ajud saavad ise süüte hilisemaks keeramisega ilusti hakkama kui neil võimaldada kuhu keerata (AAN halli auku tuleb pikendada hilisema suunas ~2mm ja moto ei jookse lukku kui surve on liiga suur (osad schpid ei ole programeeritud edasi töötama)
surve lukku jooksmine ongi see et aju keeras süüte nii hiliseks et keeras üle halli augu akna, tulemuseks moto lukku = kõik töö lõpetada kuni langeb surve.
Jagajal halli auk (tehasest 320`kuni 340´nukkvõlli kraadi, nukkvõli 000´on tehase märgis) kõrge boosti ja hiljem sulguva nukaga mina keeraks veidi hilisemaks.
Lisaks tuleb ka seadistada pärast rootorit peale liimides rootori ots, et sädet antaks edasi ainult -3 kuni -37 vända kraadi enne kolvi üles jõudmist mina lõikasin selle jaoks ühel vanal jagaja kaanel pealmise osa maha.
Ja saingi jagaja (10 väntvõlli kraadi hilisemaks keeratud halli auguga) mis töötab tugeva chipiga mis loodud 10 kraadi hiljem sulguvale sisselaske nukkvõllile
Lõpetuseks ärge tegelege jamaga nagu mina vaid ostke korraga kõik õiged asjad nagu härra jõuvanker. RS-4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.11.06 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
ei tea see otsesüüde ilma Halli signaalita õigest süütehetkest ka mitte halligi - aju ei tea, mitmenda pöörde juurest tihvti signaali järgi loendamist alustada (et kas 1. silindris on survetakt või väljalasketakt)
Sest väntvõll jõuab teha oma pulgaka kaks pööret.
Ja halli auk lisab täpsust süütele.

Mul ei pruugi täitsa õigus olla, mis ma nüüd kirjutan,
aga minu arusaam (katsemeetodid)
annavad halli august -> muudetav bensiini pritse lõpu moment + koht kust algab süüde (kõige varasem süüde)
Ja nüüd edasine on loll loba->
Väntvõll tehase märgis = 000´ja kahe ringi pärast sama koht = 720´(esimene kolb üleval)
tehasest halli auk ~640´-> ~680´
Mina oletan et 680´lõppeb halli auk ja samaaegselt teise silindri bentsu pritse ja 29´kraadi pärast sulgub teise silindri sisse laske klapp.
Sama koha pealt hakkab kuidagi aju arvutama esimese kolvi süüte nurka 680´kuni 720´seega viimased väntvõlli 40 kraadi enne kolvi üles jõudmist
Samas olen katsetanud keerata halli auk hilisemaks tulemus osa varast süüdet läks kaotsi aga sain pritset hiljem lõpetama ja see mõjutab viimast sisse lastavat bensiini segu et motose ei voolaks ainult õhk mis ei sütti ja on jõuetu lahja lamdaga,
ja et ei tuleks halli vea teadet olen katsetanud ka pikendatud halli auku millega kaasneb pikem pritse aeg pihustile ? kuidas ei tea ?
Ühesõnaga koku see jutt on üks pulshi** aga ei tahtnud ka ainult enda teada jätta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.01.07 20:40 Tsiteeri


pole möödunud palju aega ja jälle üks 100% originaal tehnikaga hall avant 200 20v (võru/tihemetsa) arvas et võib paigaldada 265 kw chipi -ga aju ja sai kepsu kõveraks nõks enne 200 kellale jõudmist.
Kussjuures see mees tunneb tehnikat ja teadis et sisse nukk peab lõpetama 10 (vända) kraadi hiljem ja halli auk peab olema 10 kraadi hilisem.
mis nõuab ainult ~50eeki 3B mootori jagajale uue rootori liimimist.+ jagaja hilisemaks keeramist.
Teadis aga ei viitsinud vahetada rootorit ja sai kohe mis tahtis !!! ühe näidis kepsu ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 23.05.09 14:41 Tsiteeri


Nagu ma aru saan on see kepsu koverdaja ainult jagajaga mootor!Kui naiteks panna ABY mootorile kange soft siis ei tohiks kepsudest lahti saada voi mis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.06.09 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
Nagu ma aru saan on see kepsu koverdaja ainult jagajaga mootor!Kui naiteks panna ABY mootorile kange soft siis ei tohiks kepsudest lahti saada voi mis?

Eestis enim kepse on läinud kõveraks ja näidisteks
*valeks kalibreeritud map (volt jääb seisma enne viit ~4,8) ja aju hullab edasi
samuti on saanud kepsu kõveraks
*detonatsiooni andurid (juhtmed kus :mad:elektrikud nuaga kallal käivad)
*olenemata süütest vales kohas halli aken
kaasa aitavad kombinatsioonile põhja keeratud WG, ja võimas turbo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 25.12.09 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Mul ei pruugi kõiges õigus olla, aga kui süüde on paigas ei juhtu midagi.
Mõtlemis ainet tõestuseks minu must S6 on vist ainus AAN kes on suutnud korduvalt siduri üle keerata (rahva ees pärnu rock 2004) Väide et keps puruneb ~600 NM ???
minul keeras sidurit üle ~580 NM Ja sama sidur ja keps sõidavad tänaseni.

Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
forsin Su jutt on kõik ilus ja puha, kuid kui vile toodab (näiteks rs2 oma) madalalt ca. 600nm (või enam) väänet siis, nad lihtsalt ütlevad oma arvamuse . . .
Sattusin lugema 3. aastat vana teemat ja lisan et originaal keps sõidab 6 aastat sirgena tänaseni ja plokikaan pole sulanud (põlemis kamber ümber freesitud kujuga)
Segu / lamda kell lahkub lahjasse -> ülilahjasse (seda ei soovita) aga S 2,2 turbomoto kestab ja tagavara moto ongi jäänud riiulil ootama, sest selle üli lahja kompotiga pole midagi juhtunud.

Seega ainult liigne NM (ainult väände moment) ei lõhu kepsu.
peab lisanduma ehk vale suude et saada suveniir kepsu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.12.09 13:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Sattusin lugema 6. aastat vana asja...

20.06.06 on selle teema esimene post. Gregorian'i kalendrist sai kopp ette? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 42.5% - SQL: 57.5%]