Lehekülgi: 1 2 |
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.03 21:41
|
|
|
Jama käimariga
Autol suht suur lõtk sees käiguvahetusel. Samas on lõtku tunda ka kui koha peal liigutada autot edasi-tagasi kui käik on sees. Algul mõtlesin, et tegu
vahekastiga või kardaan lausa, aga siis mõtlesin, et kui need läbi on, siis miks annab tervet autot liigutada nii mingi 15-20cm koha peal - esisild
peaks ju siis lõtku kinni võtma, kui tagant midagi läbi on või mis. Mingit undamist ega asja ei ole.
Seega nüüd küsimus, et kui suur töö see kasti mahavõtmine ka on? Vaja niikuinii ka mootori otsatihend ära vahetada ja kast maha ikkagi vaja kakkuda.
Ja kas sellega saab ka koduste käepäraste vahenditega hakkama?
Samas siis ka küsimus kasti enda kohta. Kui suur erinevus on tavalise esiveolise ja quattro kastidel? Kas ainult see, et Q-l läheb ka taha võll või on
veel mingid suured erinevused? Korpus? Pole eriti käpp nendega kastidega... veel
Juba ette suured tänud!!!
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 25.09.03 09:32
|
|
|
vist olen rumal, aga kas toosama torsen ei jaga ka kardaanilõtku võrdselt kogu auto alla. see tuli nüüd lambist-ei hakanud pikemalt juurdlema...ärge
siis näkku lööge
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.03 10:31
|
|
|
Vot selle asja kohta ei oska küll midaig öelda, kas jagab või ei. Lihtsalt fakt on, et lõtk sees. Tagumistest ratastest läheb see otse vahekasti ja
esimesed otse käimarisse. Tundub, nagu esimesed rohkem liikuda annavad.
Küsimus: kas 10V ja 20V kastid on väga erinevad(ülekanded jne).
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.09.03 11:43
|
|
|
Minul ka lõtkud sees,aga kui suur see olla ei tohi jään vastuse võlgu.Ma arvan Quattro oskab sellele küsimusele kindlasti vastata.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.09.03 12:19
|
|
|
minu loogika umbes selline: esisild suundub läbi peaülekande käimari sekundaarvõllile millega on läbi torseni ja kardaani ühendatud ka tagasild. ja
enne kui torsen hakkab liigutama primaar(e. siduri)võlli veetakse kinni nii kardaani kui ka torseni enda lõtkud. minu teada mingit vahekasti quattro
skeemis ei esine.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.09.03 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ACE16V
minu loogika umbes selline: esisild suundub läbi peaülekande käimari sekundaarvõllile millega on läbi torseni ja kardaani ühendatud ka tagasild. ja
enne kui torsen hakkab liigutama primaar(e. siduri)võlli veetakse kinni nii kardaani kui ka torseni enda lõtkud. minu teada mingit vahekasti quattro
skeemis ei esine. |
Vahekasti pole,õige.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.03 14:12
|
|
|
Aga kuidas sisi saaks kontrollida, et mille viga lõppude lõpuks on? Kindel on see, et lõtk läheb kasti sisse. Kas kindlasti vahetusse või on ehk mingi
lihtsam moodus?
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 26.09.03 14:22
|
|
|
no kui kardaan korras, siis võib torsen ise kulunud olla
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.03 15:10
|
|
|
Kardaan tundbu küll korras olema jah
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 26.09.03 15:16
|
|
|
no mine auto alla ja vaata,palju torsen järgi annab.
Kui õigesti mäletan,siis tutikal kastil sai liikus torsen vabalt ca 0,5cm.
Muud viga seal olla eriti ei tohiks...
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.03 10:40
|
|
|
No 5cm oleks ikka hästi öeldud minu auto puhul. Kes näinud on, see teab. Rataste järgi annab ikka nii oma 5-10 senti liikuda ja kui kardaanist
kruttida, siis ka mingi 2-3cm.
Ja kui kiirendeda kolmandaga, siis ka mingeid kahtlasi klõpse teeb sisse. Ja rohkem olen seda märganud kurvis(ei ole poolteljed!!!). Kas ehk ongi siis
nii, et kurvis rattad erineva kiiruseda liiguvad ja kohe torsenil mure lahendada?
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.03 11:35
|
|
|
tõmba gardaan kasti küljest lahti on sul kohe selge kas lõtk on ees või taga
|
|
|
anomaalia
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant
|
postitati 08.10.03 12:04
|
|
|
Enne kui lammutama hakkad, viska pilk peale mootori ja kasti patjadele. Kui need on läbi siis käiguga edasi tagasi loksutades peabki auto 15-20 cm
liikuma. Tee kapott lahti ja siis loksuta. Näed kohe ära kas ja kui palju mootor sul seal aiskade vahel üles-alla hüppab
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.03 12:23
|
|
|
Ma vist suudan selle teemaga kellegi hulluks ajada, enne kui kusagile jõuan
Nimelt on padjad ja asjad kõik korras ja kardaan ka korras(99% kindel). Kui nüüd kardaan maha kiskuda, siis ju ei tohiks asi üldse toimuda ju? Torsen
ju mõlemat kuidagi kontrollib või nii.
Aga mõtlesin, et kui võtaks maha nii kardaani kui ka esimese difri, siis peaks ju ka midagi selguma või mis. Kas kastil ja difril on sama õlitus, või
käib mõlemale eraldi?
Asi selles, et ei taha täiega lambist lahti kiskuda süsteemi kui hiljem võib tekkida mingi jama ning lähima varuosa kohani on 25km ning varuautot ei
ole käepärast.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 08.10.03 16:25
|
|
|
See jutt,et aru ei saa on %&/#¤%.
Kui auto on üles tõstetud saad ju ntx. hoida kinni kardaani ja teise käega liigutada torsenit. Või sul ei õnnestu ?
Vasaku käega hoia kinni kardaanist samal ajal parema käega võta kinni kohast,kus kardaan ja torsen kohtuvad. Proovi torsenit ühele ja kardaani teisele
poole liigutada.Kui lõtku ei ole siis lase kardaanist lahti ja hoia kinni torsenist. Korda eelpoolnimetatud operatsiooni. Kui lõtku ei ole,suundu
tagadiffri juurde. Korda eelpoolnimetatud operatsioone. Kui abi pole on viimane aeg anda auto romulasse.
Huhh,pikk jutt,a loodan,et saad abi
PS. Niisama pole mõtet kasti maha kiskuda.See võtab 4-5h aega ja on tüütu tegevus.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.03 18:51
|
|
|
Tead, kui päris aus olla, siis mina ei leia küll midagi asjalikku kusagilt kardaanist. Ja kui on lõtk, siis ikka päris väike.
Mingi aja pärast tulen paarks nädalaks Tln-sse ja siis ehk on keegi nii abivalmis ja võtab ette väikese vaeva ning on asjatundja ja ise vaatab asja
üle. Oeh...
Ise kaldun ikka arvama, et asi ikka tuleb pigem torsenist või käimarist.
Ranzi nägin, siis ta kurtis ka suht samasuguse asja üle, kuid tal nii hull ei olnud veel.
Aru on küll otsas. Igaks juhuks uurisin täna ka käimari nidasid ja saadavust. Jäävad mõlemad nii ˇa 2500.- kanti ja enamasti need ära müüdud
ja ei ole saada kusagilt.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.03 13:04
|
|
|
Veelkord siis tähelepanek, et seda "klõpsumist" on tunda eriti tugevalt just vasakpööret tehas ning tiba kiirendades. Paremale pöörates ei
ole suurt midagi. Pooltelg, nagu juba varem mainitud sai, on korras.
|
|
|
|
kiisuMirr
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Quattro @66kW
|
postitati 21.10.03 19:12
|
|
|
Tere,
Olen omanud 91 aasta audi 80 quattrot nüüd umbestäpselt 2 aastat. Räägin siis kogemusi. Kui auto sain häiris mind samuti see loks, küll ma uurisin ja
puurisin, kahtlustasin kardaani pukki ja ei tea mida veel. Ka auto all on kokku veedetud tunde. Isegi audi esinduses käisin, nemad arvasid, et
tagadiffri puksid läbi. Juhhuuu, poodi uued puksid ja garaashi vahetama, tulemus... null. Siis hakkasin igatsugu foorumitest ja ei tea kust täpsemalt
uurima ja selgus lihtne tõde. Kõik mis liigub, see kulub. Nüüd kui garaashis auto kõhualust uurin, võin öelda, et see suur loks tuleb pisikeste
loksude summast. Väike loks rataste juures, esi-, taga diffris, käimakastis ja torsenis. Nüüd enam ei põe selle loksu pärast. Üks vend ütles, et kui
tahad loksust lahti saada, siis vaheta kõik veo pulgad uue vastu... olgem ausad, odavam on uus auto osta. Veel tähelepanekuid: kui koormatud autoga
väljapööratud ratastega esimese käiguga (ülesmäge ka) sõitu alustada, siis "miski põranda all" teeb kurja häält. Spido näitab pealt 230kilo,
eestis ainult minuga sõitnud. Nii ma siis alustangi oma armsa loksuga neliveolisega kolmandat talve, loodetavasti lumerohkega, nagu keegi kuskil
foorumis ütles "Kui lumi maha tuleb, on neliveomehed (quattromehed) kohe arvuti tagant kadund" Jutu kokkuvõtteks, kui mootor korras, puksid,
munakad kurat teab mis veel, õlid sees, "kurja häält" kuuleb vaid äärmuslikemates situatsioonides, siis sõida. Selle loksu tagaajmise peale
võid samavana Nissani hinna kulutada :-) Edu siis.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.03 20:52
|
|
|
Asi ongi selles, et see loks ikka palju suurem, kui lihtsalt mingi lõtkude summa. ja kindlalt tuleb see hääl(suht asjalik ka kusjuures) kas käimarist
või torsenist. Täpsemalt ei teagi. Alt kuulates on selgelt aru saada ja sõidu ajal ka ikka "möliseb"
|
|
|
|
kiisuMirr
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Quattro @66kW
|
postitati 22.10.03 19:19
|
|
|
Nooh, mõõdame siis loksud üle. Paistad ise ka Tartu mees olema. Äkki kuulab ka "kurjad hääled" ära. Tegelt endal ka huvi sama veoskeemiga
autode hingeelust. Mootor on sul ka "kõvemast puust", mina ajan läbi 1.8l @66kw. Kuigi jah vaatamata esisilla pukside paremale kestvusele
tundub "süda "väsinud olema. Võimsama mootoriga võivad ka väikesed lõtkud "suured silmad" teha. Mis arvad? Kas lund juba ei oota,
kerge kadedus tungib hinge vaadates põhjaosariiklasi.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.03 19:25
|
|
|
oot...millega tegeled, ja mis ajast/kohas seda loksumist uurid, mul kül fwd, aga kahmiski kolks kuskil esisillas sees, siiani ple suutnud välja mõelda
kust see pärit olla võib
|
|
|
|
kiisuMirr
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Quattro @66kW
|
postitati 22.10.03 19:57
|
|
|
Noh millega ikka siin kapitalistlikus ilmas veidigi mõtlev inime tegeleb, ikka sellega et mitte jääda uskuma koolitatud müügimehe juttu. Ütleme, et
mutrivõti ja kruvikeeraja käes püsib, elektriskeemi lugeda oskab ja testriga mõõta ka, mida veel. Kui käepärast on Haynesi repair manual, siis
tunduvad Tartu audiesinduse "jumbud" 10 aastat vanade autode peal ikka täiesti pimeduses kobajad. Küsimuse peale, "mis võiks viga
olla" vastavad, "ära muretse, küll me korda teeme, peaasi et arve makstud oleks". Uute autode koha pealt garantiiremondi tegemises ei
ütle neile ühtki paha sõna. Aga loksumise juurde tagasi, ei ole mingit mõõturit ega imeriista. Saab kokku, tunneb tagumikuga teise masina loksu, ja
räägib oma kogemus. Mul on enda arvates jõhkrat loksu juba 2 aastat, siiani tunnen rõemu, et kõik teljed veavad, jagades jõudu 50%ette ja 50% taha, ja
kui vaja siis seda vahekorda varieerides. Kui võrrelda pargimaasturi, Honda HR-V-ga, see ju ainult esiveoline.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 22.10.03 20:02
|
|
|
piaasi ikk, et aknapesuvedelik vahet saaks. ei aja [roppus]. reval auto kild. omast käest rääkida. kui ei usu, mine proovi järgi!
|
|
|
kiisuMirr
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Quattro @66kW
|
postitati 22.10.03 20:22
|
|
|
No mis ma siin iks proovin. Ammu teada asi, eestis pead sigarikas olema et siinseid teenuseid kasutada. Ise sain auto otse saksast, vahetasin puksid,
õli vahetan iga 10 k tagant, ja sõidan ise, kui ka kaasa rõõmsalt edasi. Riideid käime ostmas Stockis, et söögiraha ka jääks. Lugesin auto foorumist
kuidas mingi "rehviekspert" teeb sigasoodustust rehvidele, mis juba 5 aastat tagasi toodetud. Ok mis ma siin ikka kiren, paadunud
Quatromeeste rõõmuks võin öelda, et uue raudsuksu vaataks ikka OOOO märgi alt ja ikka quattro.
|
|
|
turbo
huviline
Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 22.10.03 20:51
|
|
|
ise, rohelisena, võin öelda, et ega siin foorumis on ikka rohkem iatahtlike mehi rohkem kui pahatahtlikke, niiet õnn kaasa., endal ka quattro võinii.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |