Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Nissani klubi ja CCG ühine rajapäev 09.07.2006 IRU Ringrajal (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2088)
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 12.06.06 08:06 Tsiteeri
Nissani klubi ja CCG ühine rajapäev 09.07.2006 IRU Ringrajal



8. juuli 2006 CCG ja Nissan-Club rajapäev



CCG ja Nissani klubi korraldavad koos rajapäeva. Kõik ,kes huvitatud on, lugege aga läbi ning registreeruge ära. Tõotab tulla põnev päev !!!;)

määrustik:
Sõltuvalt ilmastiku tingimustest jätavad korraldajad õiguse muuta võistluspaiga asukohta ja aega.

1. OSAVÕTJAD, ARVESTUSKLASSID, AUTOD
1.1. Võistlustel võivad osaleda kõik juhiluba omavad vähemalt 18 aastased võistlejad.
1.2. Nõuded arvestusklassides osalevatele sõidukitele
1.2.1. Klass A
Kõik Autod:
1.FWD
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga

1.2.2. Klass B
Kõik Autod:
1. RWD
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga

1.2.3. Klass C (Punktide arvestus toimub juhul kui võistlustel osaleb vähemalt 6 osalejat.)
Kõik Autod:

1 .4wd
2. mis on tänavasõiduvarustuses (keelatud on eemaldada tänavasõiduvarustuses kasutatavad elemendid, keredetailid ja salongi sisustus);
3. mis kasutab ainult avalikes tanklates müüdavaid ja registreeritud autokütuseid
4. mis ei ole kohandatud rallide sõitmiseks turvapuuriga

2.1. Rajaga tutvumine võistlusautodel üks kord ohutusauto järel vastavalt raja ja võistlustüübi iseärasustele.
2.2. Ühisel rajaga tutvumisel ohutusauto järel on möödasõit kaasvõistlejast keelatud.
2.3. Ühe autoga võib võistluste raames võistelda kuni 3 võistlejat, sellest eelnevalt korralduskomiteed teavitades.
2.4. Autod peavad olema varustatud turvavööga ning turvavöö peab olema võistlussõidu ajal nõuetekohaselt kinnitatud v.a. jäärada.
2.5. Kõik võistlusel osalevad autod peavad olmea tehniliselt korras ja omama kehtivat tehnilist ülevaatust.

3. VÕISTLUSTE KÄIK
3.1. Starditakse eraldistardist, paigalt, töötava mootoriga.
3.2. Stardisignaali andmise kord määratakse kohtunike koosolekul, võistluspäeval.
3.3. Valestardi eest karistatakse lisasekundiga, mis määratakse kohtunike koosolekul, võistluspäeval.
3.4. Ajamõõtmine. Toimub digitaalselt. (st ,et aega mõõdavad elektroonilised seadmed mis on täpsemad kui stopper)
3.5. Lubatud on sõita vaid tähistatud võistlusrajal vastavalt rajaskeemile. Raja läbimisel valelt poolt rajatähiseid või rajapiirdeid rakendatavad sanktsioonid määratakse kohtunike koosolekul, võistluspäeval (enamasti määratakse trahvisekundeid).
3.6. Korraldajal on õigus määrata võistlusjuhendiga karistusi rajatähiste, mõõtmistehnika, rajapiirete ja muu võistluste läbiviimiseks kasutatava inventari kahjustamise eest.
3.7. Võistleja, kes mistahes põhjusel avab võistlusrajal autoukse või väljub autost, loetakse antud voorus katkestanuks.
3.8. Kordusstardi loa võib anda võistluse juht võistlejale, kes startis võistluse katkestamise ja katkestamise põhjustanud sündmuse vahelisel ajal ning rajakohtunike ettekande alusel võistlejale, kes sattus tehnilise rikkega aeglaselt liikuva eessõitja taha ja möödasõit oli takistatud. Kordusstartijad stardivad samas voorus oma võistlusklassi lõpus.
3.9 Osaleja peab ilmuma stardijoonele peale vastava korralduse saamist 4 minuti jooksul.

4. TULEMUSED
4.1. Arvestust peetakse individuaalselt.
4.2. Igal etapil omistatakse finišiprotokollide järgi arvestuspunkte igas võistlusklassis esimesele kuuele võistlejale vastavalt 10-8-6-5-4-3-2-1.
4.3. Lõpptulemused selguvad kogutud arvestuspunktide
4.4. Võrdsete punktisummade puhul on võistlejate eelistusjärjekord:
4.4.1. parem tulemus viimasel (siis eelviimasel jne.) toimunud ringil.

5. AUTASUSTAMINE
Toimub õhtul peale viimase võistleja rajalt lahkumist. (ca 30 min jookusl liidetakse punktid kokku ja otsustatakse)
Lisaks jagatakse välja eriauhind kahele võistlejale kummagist klubist.
Võtja valib välja vastasklubiliige, lemmikvõistleja auhind. (valija kokkuleppel)
6. PROTESTID

6.1. Protestiaeg on 15 minutit peale esialgsete tulemuste avaldamist. Protesti kautsjon on 300 krooni;
6.2 Eritingimused ja eriarvamused lahendab kolmeliikmeline komisjon.

7. OSAVÕTUMAKSUD

7.1 Peab olema tasutud nädal enne võistlust.
7.2 Kohapeal kallim 20 %.
7.3 Ettemakstud võistlustasu ei tagastata.

8. VASTUTUS

8.1. Võistluste korraldajad ei vastuta võistluste käigus isiku või isiku varaga toimunud õnnetuste ja kahjustuste eest.
8.2 Võistleja kinnitab oma allkirjaga iga vooru alguses, et on tutvunud võistlusmäärustikuga ja käitub vastavalt sellele
8.3 Võistleja vastutab ainuisikuliselt tema poolt rikutud võistluste korraldamisel kasutatava inventari eest.
8.4 Korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi

PÄEVAPLAAN:

Võistlejate koosolek kell 9.00

Testisõidud hakkavad 9.30 ohutusauto audi a4

Testisõit maks. 1 tund

Ametlik algus hiljemalt 10.30 esimene etapp lõpeb 12.45 ..

Teine etapp algab orienteeruvalt 13:10 lõppeb 15.30

Kolmas start 15.45 lõppeb 18.00

Autasustamine 18.30 ja edasi-

Orienteeruvalt 22.00 afterparty kus kohas veel lahtine
Toimumisoht otsustatakse kohapeal.

Registreerimine on alanud ja kohtade arv piiratud ,võistlema pääsevad ainult 50 autot, vabasid kohtasid on veel 41, registreerinuks loeme ainult neid ,kes on ankeedi täitnud ja osavõtutasu tasunud.
Osavõtumaks: 125 EEK
Koht: http://www.iru-ring.ee/est/circuit.php

Regamiseks saata U2U või mail marje.salumets@elisa.ee

Ankeet:

Auto mark:
mudel:
mootori võimsus (kw):
vedav sild:
Nimi:
Kust klubist(NCE; CCG; vms...):

Osalemis tasu 125.- kanda 221015211197 Marje Salumets , selgitus oma nimi !

Päikest:D!


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 05.07.06 14:11 Tsiteeri


Täna siis selgus ,et saame oma ürituse teha 9.juuli ,ajakava nihkub ka u tunni võrra , et kell 10.00 on võistlejate koosolek.
Loodame ,et kellegil ei teki sellest probleeme ja nii saavad ka need meie üritusel osaleda ,kes võistlevad TopSpeedil.
Kellele uus kuupäev ei sobi ,siis palun andke ASAP teada. Aitähhh!!!

Praeguseks on reganud 21 võistlejat ,et kel huvi ,siis kohti veel jätkub

Päikest!
;)


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 07.07.06 16:59 Tsiteeri


Uudiseid veel ,iga klassi kolme parimat tunnustame diplomi ja karkiga ning iga klassi esimest kohta premeerib Tuningstyle 2000.- EEK kinkekaardiga, motiveeriv või mis????

http://www.hot.ee/littlebitch/TSkinkekaart.jpg

Üritust kajastatakse ka järgmises Hobiklubi numbris.

Päikest


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]