Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
postitati 11.06.06 12:40
Vääääga magus.....huvitav fakt on see , et kõik bi turbo projektid on siiani olnud 3.6 32 v ...huvitav küll miks. Oskab keegi põhjendada. Kas uuemad
4.2 rohkema klappitega ei peaks vastu?
Auto välimuse rikkub vaid 1 detail ja see on kapott aga sellelgi on tehniline vajadus, miks ta nii on.
5+
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
postitati 11.06.06 12:53
Njah, vot see on juba midagi "hingele"...
3,6 on vast hea odav alus millegi sellise tegemiseks.
Põhimõtteliselt on ju tegemist kahe VW Golf GTI mootoriga mis on ühe vända peal käima pandud.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]