Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rattalaager (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1346)
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 08.06.06 16:50 Tsiteeri
Rattalaager



Tere õhtut!
Autoks 94a A6, 2.0 mootor ja ketaspidurid ees-taga. Kuidas saaks vahetada tagumist rattalaagrit, kas on mingeid nippe, mida peaks silmas pidama? Kõige parem oleks, kui keegi klubilistest Tartu kandist aitaks tiba nõu ja jõuga mõistliku tasu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.06 15:30 Tsiteeri


kõigepeal kirjuta oma autost tsipa rohkem kas ppole veoline või quattro? Siis oskab keegi sulle ka õpetus kinkida...aga midagi üleloomuliku seal pole...ise asi kas ise viitsid mässata...mina ei viitsinud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 09.06.06 22:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
kõigepeal kirjuta oma autost tsipa rohkem kas ppole veoline või quattro? Siis oskab keegi sulle ka õpetus kinkida...aga midagi üleloomuliku seal pole...ise asi kas ise viitsid mässata...mina ei viitsinud :)


Tegemist esiveolise loomaga,aga hetkel piisas vaid pisut peale keeramisest ja jäi pidama. Kui vahetuseks läheb, eks siis uurin ja puurin uuesti ;) Sain vähemalt teada,et hea on SKF laager ja saab 320kr Salomest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.06 07:10 Tsiteeri


Jah isegi soovitaks vaid SKF laagreid;) endalegi said need alla aga V8 need 750 tk :(...vigast laagrit ma küll ei julgeks veel peale keerata...võib hullemaks järsult minna ja ültse kokku joosta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 10.06.06 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Jah isegi soovitaks vaid SKF laagreid;) endalegi said need alla aga V8 need 750 tk :(...vigast laagrit ma küll ei julgeks veel peale keerata...võib hullemaks järsult minna ja ültse kokku joosta
coyo ka suht pandav, ma olen alati peale keerand kui loks sees, pole kunagi hullemaks läinud! mõistlikult tuleb läheneda asjale muidugi. kui undab, siis pole mõtet peale keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.06 13:09 Tsiteeri


coyo dest olen varemgi kuulnud...peaks ära proovima...
aga ise kiidan vaid skfi...mõned on rahuldavad olnud aga prantsuse ja Brasiilia toodedest käin pikka kaarega mööda:)
Kasulikul on alati asi kohe ära teha ennem kui hakkad midagi sudima, et asija korda saada (laagrit peale keerata) ---see aiutine lähenemine ja lükkab probleemi hilisemaks aga probleem ei kao kuhugi---võib hoopis hulölemini lõppeda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]