Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.06 09:18
|
|
|
Kütuse näidik
Eile, päeva keskel hakkas seier imelikult liikuma 35L peale (aga paagis oli umbes 20L ja seda ka näitas normaalselt). Siis viskas 70L ette ja jälle
20-25L peale. Õhtuks aga oli seier täielikult paremal pool 70L taga (Palju Audi b3-l see näidik seierit paigutada jõuab). Süüdet välja keerates kukkub
seier nulli nagu vaja. Süüdet andes tõuseb seier kuni 20-25L aeglaselt ja edasi väga kiiresti.
Autoks Audi b3 89a. 1.8S.
Milles võib olla asi? Ärge ainult ötelge, et paagis on anduriga kala, sest mul 140 kast sisse ehitatud  
Tänan.
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.06 17:19
|
|
|
Keegi tark võiks aidata ülaltoodud küsimusele poolepealt. Samuti tahaks teada mis põhimõtega töötab see näidik. St. mis juhtmed peavad baagist tulema
ja mis nende ülesanded on.
Tänan
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.06 15:07
|
|
|
UP. Abinõuded ikka vajalikud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 07.06.06 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gert001
Eile, päeva keskel hakkas seier imelikult liikuma 35L peale (aga paagis oli umbes 20L ja seda ka näitas normaalselt). Siis viskas 70L ette ja jälle
20-25L peale. Õhtuks aga oli seier täielikult paremal pool 70L taga (Palju Audi b3-l see näidik seierit paigutada jõuab). Süüdet välja keerates kukkub
seier nulli nagu vaja. Süüdet andes tõuseb seier kuni 20-25L aeglaselt ja edasi väga kiiresti.
Autoks Audi b3 89a. 1.8S.
Milles võib olla asi? Ärge ainult ötelge, et paagis on anduriga kala, sest mul 140 kast sisse ehitatud  
Tänan. |
Ma ei saanud sellest "kasti" jutust päris hästi aru (mingist supakast jutt?) ja kas tõesti on B3-l 70 L paak? Kuid muidu võib viga olla ujuki
reostaadis (asub paagis).
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.06 15:48
|
|
|
b3-l asub paak tagumise seljatoe taga ning ta on tõesti 70L-ne. Bassielement on ehitatud tagumisele aknalauale, seega pagasnikusse jääb woofri kast.
Paak on seljatoe ja kasti vahel ning selleni juurdepääs peaaegu puudub.
Kas ujuki reostaat võib ühe päevaga kõlbmatuks muutuda? - st ühe hetkega lõi 70L ette ilma et enne oleks midagi samalaadset märganud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 07.06.06 15:52
|
|
|
Loomulikult võib reostaad "ära surra" täitsa suvalisel hetkel, kuna toimub ju pidev nühkimine (on sul sellest üldse aimu, milline reostaad välja
näeb ?).
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 07.06.06 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gert001
Eile, päeva keskel hakkas seier imelikult liikuma 35L peale (aga paagis oli umbes 20L ja seda ka näitas normaalselt). Siis viskas 70L ette ja jälle
20-25L peale. Õhtuks aga oli seier täielikult paremal pool 70L taga (Palju Audi b3-l see näidik seierit paigutada jõuab). Süüdet välja keerates kukkub
seier nulli nagu vaja. Süüdet andes tõuseb seier kuni 20-25L aeglaselt ja edasi väga kiiresti.
Autoks Audi b3 89a. 1.8S.
Milles võib olla asi? Ärge ainult ötelge, et paagis on anduriga kala, sest mul 140 kast sisse ehitatud  
Tänan. |
Mul tegi samamoodi ja asi oli selles et genekas laadi üle.
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.06 10:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puristaja
Tsitaat: | Algselt postitas: Gert001
Eile, päeva keskel hakkas seier imelikult liikuma 35L peale (aga paagis oli umbes 20L ja seda ka näitas normaalselt). Siis viskas 70L ette ja jälle
20-25L peale. Õhtuks aga oli seier täielikult paremal pool 70L taga (Palju Audi b3-l see näidik seierit paigutada jõuab). Süüdet välja keerates kukkub
seier nulli nagu vaja. Süüdet andes tõuseb seier kuni 20-25L aeglaselt ja edasi väga kiiresti.
Autoks Audi b3 89a. 1.8S.
Milles võib olla asi? Ärge ainult ötelge, et paagis on anduriga kala, sest mul 140 kast sisse ehitatud  
Tänan. |
Mul tegi samamoodi ja asi oli selles et genekas laadi üle. |
Kas Sul oli selline jama ainult auto mootorit käivitades või ka siis kui võtmega keerad süüte sisse? Mul just ongi nii, et enne mootori käivitamist
viskab seieri põhja.
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 08.06.06 10:57
|
|
|
A ei mul siis kui mootor käis tegi näidik trikke. Liikus üles ja alla koguaeg.
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.06 12:17
|
|
|
Nagu aru saanud olen murdus paagist tulev juhe, millega tagajärjel kadus ka näidikusse tulev takistus. Ehk kellelgi leidub Audi 80 88a tahhokaga kella
skeemi. See oleks abi murdunud juhtme leidmisel.
Tänan.
|
|
|
Gert001
huviline
Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.06 22:29
|
|
|
Teema võib kinni panna.
Asi oli paagist tulevate anduri juhtmetes, mis olid woofrikasti ehitamise käigus vigastatud.
|
|
|
tonut
huviline
Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT Coupe Quattro
|
postitati 16.06.06 21:50
|
|
|
mul see seieriga näidik paneb ca 1/3-ga pange.
st näitab 1/3, kui muud asjad ja terve mõistus ütleb, et paak on tyhi. ega see probleem eie tapa - kui tead, siis pole probleem, aga äkki on
lihtsasti/odavasti viga kõrvaldatav?
|
|
|