Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kange Audi B5 2.7 V6 bi-turbo (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 4188)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.05.06 13:54 Tsiteeri
Kange Audi B5 2.7 V6 bi-turbo



Täitsa hea kulgemisvahend. . .

Muide, konkreetne aparaat on müügis ca 23 000 euri eest
:)

Kiirusejanused, tuld!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 25.05.06 14:18 Tsiteeri


Kahju, et sellest tekstist seal all aru ei saa, aga auto on ülikõva :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.05.06 14:33 Tsiteeri


mmjahhhhh:o:o:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tenks
huviline



Registreerunud 08.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.06 14:34 Tsiteeri


Teised autod seal on ka väga ilusad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.06 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Karosserie Modifikationen:

Handgefertigte Frontstoßstange TC- Concepts S4 Phase II mit 8 Lufteinlässen
Handgefertigte Heckstoßstange TC-Concepts S4/TT Style mit RS4 Gitterwaben und Doppelrohrausschnitt
Reserveradmulde kompl. entfernt
Komplette Bodengruppe abgeändert für die dopellflutige Abgasanlage in 2x 76mm
Radläufe VA / HA kompl. gebörtelt & ausgestellt um je 1,5cm
Seitenblinker in den Kotflügeln entfernt
Seitenleisten vom 2000 Modell Jahr
Carbon-Seitenspiegel


kere muudatused:
esistange käsitöö - TC- Concepts S4 Phase II 8 õhuvõtuavaga
tagastange käsitöö - TC-Concepts S4/TT Style RS4-võrgiplaadiga ja kahe toruväljalõikega
tagavararatta koobas eemaldatud
terve põhi ümber kujundatud väljalaske mahutamiseks
esi ja tagasilda moditud ca 1,5cm laiemaks
külgmised suunad tiivadelt eemaldatud
küljeliistud 2000 aasta mudelilt
carbon peeglid

Tsitaat:

Abgasanlagen Modifikationen:

Handgefertigte Edelstahlabgasanlage in 2 x 76mm Rohrführung ab den Turboladern (Weltweit einmalig)!!
76mm Hosenrohre in Verbindung mit 2 x 100 Zellen Rennsportkatalysatoren und speziellen Flexverbindungen
2 Edelstahl Endschalldämpfer mit je einem 100mm Endrohr
2 Edelstahlkrümmer mit Flanschbild für KKK 24 Turbolader


väljalaske muudatused:

käsitööna roostevaba torustik 2x76mm (s.o. 3")
torud alates turbost (maailmas ainulaadne)
76mm püksid ühenduses (mingite asjadega :P)
sport-katid ja flexühendused
2 roostevaba lõpupütti kumbki 100mm toruotsaga
ja siis veel 2 mingit roostevaba asja KKK 24 turbo jaoks

Tsitaat:

Motor & Getriebe Modifikationen:

Abgeänderte Zylinderköpfe mit kompl. Kopfbearbeitung
Spezielle Nockenwellen (Motor ist auf 7500upm Dauerdrehzahl ausgelegt)
Grundverdichtung von 9.3:1 heruntergesenkt auf 7.6:1
Abgeänderte Ansaugbrücke mit vergröserten Einlasskanälen
Spezielle Drosselklappe mit Vergrösertem Einlassdurchmesser
6 Einspritzdüsen mit 860ccm pro Stück
2 Motorsport Benzinpumpen mit je 280 Liter Förderleistung in der Stunde
Spezieller Benzindruckregler
verstärkte Stahlpleuel und Verstärkte Pleuel + Hauptlagerschalen
Speziell angefertigte Kolben mit Verdichtungsreduzierung
Abgeänderte Abgasturbolader der Fa. KKK Baugruppe K24/26 mit je einem 8ter Abgasgehäuse
Spezielle Sintermetallkupplung & Einmassenschwungrad fest bis 850NM und einer Gewichtsersparnis von 6,3Kg


mootori ja ülekande muudatused:
täielikult moditud kaas
spetsnukad(7500rpm parim vms)
rõhk silindris alla viidud 9,3:1-lt 7,6:1-le
suurendatud sisselaskekanalid
spets gaasiklapp suurema läbilaskega
6 pihustit 860ccm per tükk
2 sport penapumpa 280l tunnis kumbki
spets rõhuregulaator
tugevamad saaled ja vänt
spetskolvid
turbot moditud K24/26
ühemassiline hooratas, mingi sintermetall sidur kuni 850 NM kaaluga 6,3kg

Tsitaat:

Fahrwerk & Rad/Reifen Modifikationen:

H&R Gewindefahrwerk
H&R Stabilisator Kit VA/HA
LE Mans 6 Speichenfelgen in Sterlingblacksilver Edition
235/35 zr 19 Bereifung


veermik
H&R veermik
H&R stabikate kit ees ja taga
LE Mans 6 veljed
235/35 zr 19 rehvid

Tsitaat:
Interieure Modifikation:

kompl. Carbonausstattung vom Audi RS4
sonderangefertigte Recaro POLE POSITION Schalensitze in Echt Carbon + in Seidennapperleder bezogen
3 Zusatzinstrumente im Lüftungsschacht eingearbeitet
Audi RS4 Kombiinstrument bis 320KM/h

interjöör:
carbonsisu rs4-lt
eritellimus recaro pole position korvistmed carbon ja nahk
3 lisakella õhutusaugus
audi rs4 kombikell kuni 320km/h


see siis kiire tõlge :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 25.05.06 15:00 Tsiteeri


Tänud tõlke eest Tonny ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]